- Dondurma
- Waffle
- Restoran Teslimatlı
Minu Dondurma & Waffle
Minu Dondurma & Waffle Değerlendirmeler
...ı
4 Ay Önce
gercekten çok lezzetliydi
...z
7 Ay Önce
Waffle harika geldi 2 kişi bitiremedik bile porsiyon çok iyi lezzet 10 numara
- Çiçek Waffle350 TL
...k
7 Ay Önce
beklentimin üzerinde performans. sicacik ve çok lezzetliydi
- Çiçek Waffle350 TL
...k
7 Ay Önce
İlk siparişimdi gerçekten çok güzeldi çok beğendim
- Çiçek Waffle350 TL
...a
7 Ay Önce
bu sefer çikolatası sosu herşeyi tam yerindeydi kesinlikle tavsiye ediyorum parasını verirken içimin acimadigi tek yer yorumu dikkate alarak yaptıysanız tebrik ediyorum
...y
8 Ay Önce
Lezzet olarak gerçekten çok lezzetli ve bsşarılıydı ve çok hızlı geldi ellerinize sağlık
...t
9 Ay Önce
Güler yüzlü kurye dostumuz yiyeceklerde gayet güzeldi
- Not availableBubble Waffle
...k
9 Ay Önce
Yediğim en güzel waffle 👏👏
- Çiçek Waffle350 TL
...n
10 Ay Önce
çok güzeldi paketlemesi de waffle da asırı özenliydi
- Not availableBubble Waffle
...r
11 Ay Önce
Kemalpaşaya yakışır bi mekan olmuş, her şey harika 🌸
- Not availableIced Filtre Kahve
- Çiçek Waffle350 TL
...ç
11 Ay Önce
yediğim en güzel waffle dı
- Not availableBubble Waffle
...c
11 Ay Önce
Hızlı teslimat dondurmalar erimeden yetiştirildi :) waffle bol soslu ve meyveli, teşekkürler minu
- Çiçek Waffle350 TL
...k
11 Ay Önce
Mustafakemalpaşa da yiyebileceğiniz en iyi dondurma, servis hızlı, dondurma siparişini erimeden getirmeleri şahane
- Karamelli Dondurma (1 Top)70 TL
...z
3 Ay Önce
Tadı güzel ama waffelar alt üst olmuştu
- Çiçek Waffle350 TL
...a
8 Ay Önce
Normalde asla yorum yapmam ama gerçekten beğendim soslar meyveler gayet yeterliydi tek eksik benim açımdan sürülen çikolata bir tık azdı onun dışında tebrik etmeliyim elinize sağlık
- Çiçek Waffle350 TL
...l
3 Ay Önce
Waffle gayet güzeldi fakat 1 saat sonra getirdiler ve dondurma söylememe rağmen gelmedi para iadesi de yapılmadı
- Çiçek Waffle350 TL
...r
11 Ay Önce
Bayıldık
- Çiçek Waffle350 TL
...L
1 Ay Önce
iki mamurda çiğ heldi içinde yarım muz ve sayıyla 3 tane çilek vardı double söyledim ortasına ve üstüne meyve koyarlar normalde diğer yediğşm yerler bunu ortasında azıcık vardı çiğ hamura para verdik
...r
1 Ay Önce
Seçeneklerde bitter şeçmiştim ama bitterli gelmedi. Beyaz çikolata rica etmiştim onuda dikkate almamışlar.
...z
2 Ay Önce
Donmuş ürün gönderdiler. Donmuş ürün istesem marketten 3 te 1 i fiyatına alır evde ısıtırım zaten. Waffleyide donmuşmu gönderiyorsunuz?
...n
10 Ay Önce
Dağılmış tadı da görüntüsü de güzel değildi
...r
11 Ay Önce
Çok pahalı alaçatı değil burası

