- Ice Cream
- Waffle
- Restaurant Delivery
Minu Dondurma & Waffle
Minu Dondurma & Waffle Ratings & Reviews
...ı
4 months ago
gercekten çok lezzetliydi
...z
7 months ago
Waffle harika geldi 2 kişi bitiremedik bile porsiyon çok iyi lezzet 10 numara
- Çiçek Waffle350 TL
...k
7 months ago
beklentimin üzerinde performans. sicacik ve çok lezzetliydi
- Çiçek Waffle350 TL
...k
7 months ago
İlk siparişimdi gerçekten çok güzeldi çok beğendim
- Çiçek Waffle350 TL
...a
7 months ago
bu sefer çikolatası sosu herşeyi tam yerindeydi kesinlikle tavsiye ediyorum parasını verirken içimin acimadigi tek yer yorumu dikkate alarak yaptıysanız tebrik ediyorum
...y
8 months ago
Lezzet olarak gerçekten çok lezzetli ve bsşarılıydı ve çok hızlı geldi ellerinize sağlık
...t
9 months ago
Güler yüzlü kurye dostumuz yiyeceklerde gayet güzeldi
- Not availableBubble Waffle
...k
9 months ago
Yediğim en güzel waffle 👏👏
- Çiçek Waffle350 TL
...n
10 months ago
çok güzeldi paketlemesi de waffle da asırı özenliydi
- Not availableBubble Waffle
...r
11 months ago
Kemalpaşaya yakışır bi mekan olmuş, her şey harika 🌸
- Not availableIced Filtre Kahve
- Çiçek Waffle350 TL
...ç
11 months ago
yediğim en güzel waffle dı
- Not availableBubble Waffle
...c
11 months ago
Hızlı teslimat dondurmalar erimeden yetiştirildi :) waffle bol soslu ve meyveli, teşekkürler minu
- Çiçek Waffle350 TL
...k
11 months ago
Mustafakemalpaşa da yiyebileceğiniz en iyi dondurma, servis hızlı, dondurma siparişini erimeden getirmeleri şahane
- Karamelli Dondurma (1 Top)70 TL
...z
3 months ago
Tadı güzel ama waffelar alt üst olmuştu
- Çiçek Waffle350 TL
...a
8 months ago
Normalde asla yorum yapmam ama gerçekten beğendim soslar meyveler gayet yeterliydi tek eksik benim açımdan sürülen çikolata bir tık azdı onun dışında tebrik etmeliyim elinize sağlık
- Çiçek Waffle350 TL
...l
3 months ago
Waffle gayet güzeldi fakat 1 saat sonra getirdiler ve dondurma söylememe rağmen gelmedi para iadesi de yapılmadı
- Çiçek Waffle350 TL
...r
11 months ago
Bayıldık
- Çiçek Waffle350 TL
...L
1 month ago
iki mamurda çiğ heldi içinde yarım muz ve sayıyla 3 tane çilek vardı double söyledim ortasına ve üstüne meyve koyarlar normalde diğer yediğşm yerler bunu ortasında azıcık vardı çiğ hamura para verdik
...r
1 month ago
Seçeneklerde bitter şeçmiştim ama bitterli gelmedi. Beyaz çikolata rica etmiştim onuda dikkate almamışlar.
...z
2 months ago
Donmuş ürün gönderdiler. Donmuş ürün istesem marketten 3 te 1 i fiyatına alır evde ısıtırım zaten. Waffleyide donmuşmu gönderiyorsunuz?
...n
10 months ago
Dağılmış tadı da görüntüsü de güzel değildi
...r
11 months ago
Çok pahalı alaçatı değil burası

