- Seafood
- Meze
- Restaurant Delivery
Çılgın Balık
Çılgın Balık Ratings & Reviews
...z
3 months ago
kalamar sıcak ve lezzetliydi fiyatı da çok uygun herkese tavsiye ederim
- Kalamar Tava650 TL
...r
4 months ago
Çok doyurucu
- Çılgın Special500 TL
...m
6 months ago
genel olarak mezeleri lezzetli. Ama atomuna bayılıyorum.
- Fava150 TL
- Atom150 TL
...e
8 months ago
hayatımda içtiğim en güzel çorba abartmıyorum.
...u
9 months ago
Sardalya tava tazeydi epey teşekkürler
...n
9 months ago
Efsaneydi, özenle ve söylendiği saatte geldi
- Mezgit Tava500 TL
- Kalamar Tava650 TL
...İ
10 months ago
ilk defa siparis verdim..hem servisten hem balığın salatanın tadını çok sevdim.basarili
- Sardalya Tava400 TL
- Yeşil Salata250 TL
...n
11 months ago
Porsiyon olarakta, tat olarakta çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
- Mezgit Tava500 TL
...k
Yesterday
büyük porsiyon
...ş
7 months ago
Sipariş 18.45-19.00 teslimat belirtmemize rağmen 17.15 te geldi. Soğansız istediğimiz salata da soğanlı geldi. Yıllardır bildiğimiz bu firma bu akşam bizi çok şaşırttı. Ürünler lezzetli ve güzeldi
- Sardalya Tava400 TL
- Midye Tava400 TL
- Kalamar Tava650 TL
...R
8 months ago
kalamar hamur haline gelmiş yenmedi salata çok azdı bu dört yıldızında kurye için veriyorum güler yüzü icin
...n
9 months ago
Lezzetli ama fiyat tartışılabilir
- Barbun Tava450 TL
...r
9 months ago
bozuk çipura geldi ve hayatımda yediğim en kötü kalamardı paranızı çöpe atın daha iyi bu yorumuda üstte kalsın diye 4 yıldız işaretledim
...n
10 months ago
Çılgın aldım daha farklı şeyler bekliyordum ama gelen de fena değildi emeğinize sağlık
...n
10 months ago
Barbun dediği balık Karadeniz barbunu tadı da istavrit gibi haricinde zamanında ve temiz geldi
...ç
1 month ago
Hızlı geldi fakat balıklar çok kuruydu
...K
10 months ago
cok güzeldi sıcacık geldi
...n
4 months ago
Gelen kurye ile calisilmamasi tavsiyedir
...ü
4 months ago
Balık midemi rahatsız etti, normalde olmuyordu, ilk defa taze değil gibi geldi. Hamsi konusunda bundan sonra şüpheliyim
...k
1 week ago
yanmaya yakın kurumuş bir şekilde geldi hamsiler çocuklar içindi yiyemediler üzücü oldu
...K
3 months ago
Simsiyah yağ benzeri bir madde ile pişirilen hamsiler o kadar kötüydü ki geçen seferki lezzete aldanarak sipariş vermiş oldum. Lütfen kalitenizi bozmayın bir kere aldatırsınız müşteriyi
...n
4 months ago
lezzetsiz
...l
5 months ago
500 TL ye 200 - 250 Gr küçük bir çipura yollamak .. İnsanlarla cidden dalga geçiyorlar! Ne gramaj yazıyor ne birşey birdaha asla sipariş vermeyeceğim bir yer. Tek yaptıkları yemek sepetini suçlamak .
...n
6 months ago
Hayatımda hiç balık pişirmedim bundan daha iyi pişirirdim bitarafı kapkara bi tarafı hiç pişmemiş
...n
6 months ago
1 saat gelmesini bekledim geldiğinde buz gibiydi ayrıca porsiyonları doyurucu görünmüyor yiyemedim hemen iade oluşturdum gelip aldılar zaten sardalya söylemiştim kesinlikle fiyatını hak etmiyor
...n
7 months ago
Sipariş çok geç ve çok soğuk olarak geldi porsiyon olarak çok küçüktü umduğumu bulamadım
- Mevsim Salata250 TL
...k
7 months ago
Hayatımda yediğim en kötü balık diyebilirim verdiğim paraya acıdım küçücük kupkuru tatsız tuzsuz
...n
8 months ago
sadece kalamar güzeldi balıkların arası çiğdi şuşi istemedim çöpe attım ama kalamar güzeldi onun için bir yıldız
...n
8 months ago
balıklar istediğim saatin dısonda geldi ve soğuk geldi post cihazı istedim post cihazı gelmedi
...k
8 months ago
fava ekşiydi. salata kötüydü. atom idare eder. çok geç geldi. malesef ilk ve son siparişim oldu

