rider-banner-icon
  • Seafood
  • Meze
  • Restaurant Delivery

Çılgın Balık

Rating 3.6 out of 5 stars, 2000+ reviews
221 Sokak No:9/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z2/28/2026kalamar sıcak ve lezzetliydi fiyatı da çok uygun herkese tavsiye ederim
...r2/10/2026Çok doyurucu
...m12/4/2025genel olarak mezeleri lezzetli. Ama atomuna bayılıyorum.
...e10/24/2025hayatımda içtiğim en güzel çorba abartmıyorum.
...u9/2/2025Sardalya tava tazeydi epey teşekkürler
...n8/31/2025Efsaneydi, özenle ve söylendiği saatte geldi
...İ8/6/2025ilk defa siparis verdim..hem servisten hem balığın salatanın tadını çok sevdim.basarili
...n7/19/2025Porsiyon olarakta, tat olarakta çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
...k6/25/2026büyük porsiyon
...ş11/13/2025Sipariş 18.45-19.00 teslimat belirtmemize rağmen 17.15 te geldi. Soğansız istediğimiz salata da soğanlı geldi. Yıllardır bildiğimiz bu firma bu akşam bizi çok şaşırttı. Ürünler lezzetli ve güzeldi
...R10/4/2025kalamar hamur haline gelmiş yenmedi salata çok azdı bu dört yıldızında kurye için veriyorum güler yüzü icin
...n9/14/2025Lezzetli ama fiyat tartışılabilir
...r9/2/2025bozuk çipura geldi ve hayatımda yediğim en kötü kalamardı paranızı çöpe atın daha iyi bu yorumuda üstte kalsın diye 4 yıldız işaretledim
...n8/22/2025Çılgın aldım daha farklı şeyler bekliyordum ama gelen de fena değildi emeğinize sağlık
...n8/22/2025Barbun dediği balık Karadeniz barbunu tadı da istavrit gibi haricinde zamanında ve temiz geldi
...ç5/17/2026Hızlı geldi fakat balıklar çok kuruydu
...K8/28/2025cok güzeldi sıcacık geldi
...n2/21/2026Gelen kurye ile calisilmamasi tavsiyedir
...ü2/6/2026Balık midemi rahatsız etti, normalde olmuyordu, ilk defa taze değil gibi geldi. Hamsi konusunda bundan sonra şüpheliyim
...k6/19/2026yanmaya yakın kurumuş bir şekilde geldi hamsiler çocuklar içindi yiyemediler üzücü oldu
...K2/28/2026Simsiyah yağ benzeri bir madde ile pişirilen hamsiler o kadar kötüydü ki geçen seferki lezzete aldanarak sipariş vermiş oldum. Lütfen kalitenizi bozmayın bir kere aldatırsınız müşteriyi
...n2/14/2026lezzetsiz
...l12/30/2025500 TL ye 200 - 250 Gr küçük bir çipura yollamak .. İnsanlarla cidden dalga geçiyorlar! Ne gramaj yazıyor ne birşey birdaha asla sipariş vermeyeceğim bir yer. Tek yaptıkları yemek sepetini suçlamak .
...n12/21/2025Hayatımda hiç balık pişirmedim bundan daha iyi pişirirdim bitarafı kapkara bi tarafı hiç pişmemiş
...n12/2/20251 saat gelmesini bekledim geldiğinde buz gibiydi ayrıca porsiyonları doyurucu görünmüyor yiyemedim hemen iade oluşturdum gelip aldılar zaten sardalya söylemiştim kesinlikle fiyatını hak etmiyor
...n11/27/2025Sipariş çok geç ve çok soğuk olarak geldi porsiyon olarak çok küçüktü umduğumu bulamadım
...k11/18/2025Hayatımda yediğim en kötü balık diyebilirim verdiğim paraya acıdım küçücük kupkuru tatsız tuzsuz
...n10/16/2025sadece kalamar güzeldi balıkların arası çiğdi şuşi istemedim çöpe attım ama kalamar güzeldi onun için bir yıldız
...n10/11/2025balıklar istediğim saatin dısonda geldi ve soğuk geldi post cihazı istedim post cihazı gelmedi
...k9/30/2025fava ekşiydi. salata kötüydü. atom idare eder. çok geç geldi. malesef ilk ve son siparişim oldu
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Sebahat Dural

Çılgın Balık