rider-banner-icon
  • Waffle
  • Express Teslimat

Waffle Lab

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 40 inceleme
Süngübayırı Sokak NO: 26 , 06590, Çankaya/Ankara, Türkiye, Süngübayırı Sokak
...e03.06.2026Tadı çok lenzettli idi teşekkür ederim kuryede çok hoş görülü idi
...n03.06.2026Çok beğendim açık ara yediğim en iyi waffle olabilir. Çikolatası da hamuru da çok lezzetliydi
...n24.06.2026Ellerinize sağlık çok güzeldi tekrarı gelecektir mutlaka
...ç24.06.2026çocuğuma sipariş vermiştim güzel olduğunu söyledi malzeme olmadığı için arayıp bilgi verilmesi cok nazikce bir davranıştı elinize emeğinize sağlık ikramınız için de ayrıca çok teşekkür ederim
...M23.06.2026Gayet güzeldi ellerinize sağlık. Hediye için de çok teşekkür ederizzz
...z22.06.2026Gayel güzeldi fiyatı da uygun meyvelerde tazeydi
...l17.06.2026Mükemmel ötesi ❤️
...z16.06.2026belirtilen saatte geldi porsiyonu gayet iyiydi baymıyor meyveleri tazeydi teşekkürler kuryede çok tatlıydı
...ş05.06.2026Çok Çok İyidi Gayet Lezzetli Meyveleri Çok Taze İdi Teşekkür ederim İlgi Ve Alakanız İçin.
...l01.06.2026TEŞEKKÜR EDERİM HER ŞEY ÇOK GÜZELDİ
...n11.05.2026paketleme özenli, teslimat hızlıydı. Malzemesi bol ve tazeydi elinize emeğinize sağlık gerçekten 🙏🙏
...y07.05.2026Hayatımda yediğim en lezzetli Waffle lardan biriydi. Hamuru tam kıvamında ne çok sert ne de çok yumuşak.Üzerindeki malzemeler bol ve tazeydi özellikle çikolatasının kalitesi gerçekten fark yaratıyor❤️
...n06.05.2026Oldukça başarılı waffle idi ellerinize sağlık
...n06.05.2026Hızlı bir teslimat oldu. Tadı gayet güzeldi tekrar tekrar sipariş veririm muhakkak. Gayet doyurucuydu.
...i06.05.2026Gayet lezzetliydi malzemesi bol ve tazeydi boyut olarak da yeterliydi ve doyurucuydu ellerinize sağlık.
...a22.05.2026çok güzel ne notumu dikatte almışlar çok teşekkür ederim elinize sağlık tadida mükemmeldi hamur yumuşak ve güzeldi
...a07.06.2026Hamuru pişmemiş hayal kırıklığına uğradım
...y24.06.2026Gece 3 te sipariş verdim ondandır belki ama çok beğenmedim
...t17.06.2026Çok tatsız
...n23.05.2026Tadını beğendiğim için iki puan verdim çok az göndermişsiniz porsiyon çok az yani
...n21.05.2026pek bir şey beklemeyin zaten sadece muz ve çilek var meyveler az porsiyon küçük malzeme az tadı max işte bir daha sipariş vermem parasına degmez
...İ09.06.2026Tadı çok güzeldi ama porsiyon çok küçük ve çok geç geliyor
...i22.06.2026Ürün olarak çok az üzerindeki sos çikolata olarak yapılan bir waffle ki waffle diyorum oda yanmış yani bu fiyatlara ab s gibi wafflecılarda içini dolduruyorlar
...k22.06.2026Gerçekten aldığımıza pişman olduk.Yurttaki kızlarım asla tavsiye etmiyorum.Üç tane söylemiştik iki tane gönderdiler.İçinde bir not bile yoktu.Meyvelerin hepsi çürümüştü ve çok küçük porsiyondu.
...r14.06.2026Sipariş verdim 3 saat sonra eksik ve yirtik ambalaj poşetle geldi işletme numarasi çalişmiyo ulaşilmiyo ne olursa olsun parasini aldiğin işi hakkini ver 1 işletmeye 50 tane farkli isimle panel açib
...u11.06.2026Porsiyon rezalet küçük, waffle hamuru çok kötüüüü
...ı09.06.2026Bowl waffle söyledik klasik geldi porsiyon çok küçük hiç beğenmedik çilekler bozuk gibi kokuyordu sipariş 1 buçuk saatte geldi .
...n04.06.2026waffle çok güldük asla fotoğraftaki gibi değildi kovada(bowl)da değildi meyve ve çikolata gibi bir şey vardı yemek sepeti 👎🏻👎🏻
...ü31.05.2026bardak waffle istedim bardağın çeyreği zar zor doluydu 300lirayı aska haj etmiyo
...ı15.05.2026Tam tamına 3 saat siparişin elime ulaşmasını bekledim ve beklediğime değecek bir tatlı da yiyemedim tam bir fiyasko
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday13:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: