- Waffle
- Express Teslimat
Waffle Lab
Waffle Lab Değerlendirmeler
...e
3 Hafta Önce
Tadı çok lenzettli idi teşekkür ederim kuryede çok hoş görülü idi
- Bowl Waffle420 TL
...n
3 Hafta Önce
Çok beğendim açık ara yediğim en iyi waffle olabilir. Çikolatası da hamuru da çok lezzetliydi
- Special Belçika Waffle390 TL
...n
Dün
Ellerinize sağlık çok güzeldi tekrarı gelecektir mutlaka
...ç
Dün
çocuğuma sipariş vermiştim güzel olduğunu söyledi malzeme olmadığı için arayıp bilgi verilmesi cok nazikce bir davranıştı elinize emeğinize sağlık ikramınız için de ayrıca çok teşekkür ederim
...M
3 Gün Önce
Gayet güzeldi ellerinize sağlık. Hediye için de çok teşekkür ederizzz
- Bowl Waffle420 TL
...z
3 Gün Önce
Gayel güzeldi fiyatı da uygun meyvelerde tazeydi
- Bowl Waffle420 TL
...l
1 Hafta Önce
Mükemmel ötesi ❤️
...z
1 Hafta Önce
belirtilen saatte geldi porsiyonu gayet iyiydi baymıyor meyveleri tazeydi teşekkürler kuryede çok tatlıydı
- Bowl Waffle420 TL
...ş
3 Hafta Önce
Çok Çok İyidi Gayet Lezzetli Meyveleri Çok Taze İdi Teşekkür ederim İlgi Ve Alakanız İçin.
- Bardak Waffle330 TL
...l
3 Hafta Önce
TEŞEKKÜR EDERİM HER ŞEY ÇOK GÜZELDİ
...n
1 Ay Önce
paketleme özenli, teslimat hızlıydı. Malzemesi bol ve tazeydi elinize emeğinize sağlık gerçekten 🙏🙏
...y
1 Ay Önce
Hayatımda yediğim en lezzetli Waffle lardan biriydi. Hamuru tam kıvamında ne çok sert ne de çok yumuşak.Üzerindeki malzemeler bol ve tazeydi özellikle çikolatasının kalitesi gerçekten fark yaratıyor❤️
- Special Belçika Waffle390 TL
...n
1 Ay Önce
Oldukça başarılı waffle idi ellerinize sağlık
- Special Belçika Waffle Menü588 TL
...n
1 Ay Önce
Hızlı bir teslimat oldu. Tadı gayet güzeldi tekrar tekrar sipariş veririm muhakkak. Gayet doyurucuydu.
- Special Belçika Waffle Menü588 TL
...i
1 Ay Önce
Gayet lezzetliydi malzemesi bol ve tazeydi boyut olarak da yeterliydi ve doyurucuydu ellerinize sağlık.
...a
1 Ay Önce
çok güzel ne notumu dikatte almışlar çok teşekkür ederim elinize sağlık tadida mükemmeldi hamur yumuşak ve güzeldi
...a
2 Hafta Önce
Hamuru pişmemiş hayal kırıklığına uğradım
...y
Dün
Gece 3 te sipariş verdim ondandır belki ama çok beğenmedim
...t
1 Hafta Önce
Çok tatsız
...n
1 Ay Önce
Tadını beğendiğim için iki puan verdim çok az göndermişsiniz porsiyon çok az yani
...n
1 Ay Önce
pek bir şey beklemeyin zaten sadece muz ve çilek var meyveler az porsiyon küçük malzeme az tadı max işte bir daha sipariş vermem parasına degmez
...İ
2 Hafta Önce
Tadı çok güzeldi ama porsiyon çok küçük ve çok geç geliyor
...i
3 Gün Önce
Ürün olarak çok az üzerindeki sos çikolata olarak yapılan bir waffle ki waffle diyorum oda yanmış yani bu fiyatlara ab s gibi wafflecılarda içini dolduruyorlar
...k
4 Gün Önce
Gerçekten aldığımıza pişman olduk.Yurttaki kızlarım asla tavsiye etmiyorum.Üç tane söylemiştik iki tane gönderdiler.İçinde bir not bile yoktu.Meyvelerin hepsi çürümüştü ve çok küçük porsiyondu.
...r
1 Hafta Önce
Sipariş verdim 3 saat sonra eksik ve yirtik ambalaj poşetle geldi işletme numarasi çalişmiyo ulaşilmiyo ne olursa olsun parasini aldiğin işi hakkini ver 1 işletmeye 50 tane farkli isimle panel açib
...u
2 Hafta Önce
Porsiyon rezalet küçük, waffle hamuru çok kötüüüü
...ı
2 Hafta Önce
Bowl waffle söyledik klasik geldi porsiyon çok küçük hiç beğenmedik çilekler bozuk gibi kokuyordu sipariş 1 buçuk saatte geldi .
...n
3 Hafta Önce
waffle çok güldük asla fotoğraftaki gibi değildi kovada(bowl)da değildi meyve ve çikolata gibi bir şey vardı yemek sepeti 👎🏻👎🏻
...ü
3 Hafta Önce
bardak waffle istedim bardağın çeyreği zar zor doluydu 300lirayı aska haj etmiyo
...ı
1 Ay Önce
Tam tamına 3 saat siparişin elime ulaşmasını bekledim ve beklediğime değecek bir tatlı da yiyemedim tam bir fiyasko