- Waffle
- Express Teslimat
Waffle Lab
Waffle Lab Değerlendirmeler
...e
3 Hafta Önce
Tadı çok lenzettli idi teşekkür ederim kuryede çok hoş görülü idi
- Bowl Waffle420 TL
...n
3 Hafta Önce
Çok beğendim açık ara yediğim en iyi waffle olabilir. Çikolatası da hamuru da çok lezzetliydi
- Special Belçika Waffle390 TL
...ş
Bugün
çook güzeldi ellerinize sağlık
- Bowl Waffle420 TL
...n
3 Gün Önce
Ellerinize sağlık çok güzeldi tekrarı gelecektir mutlaka
...ç
3 Gün Önce
çocuğuma sipariş vermiştim güzel olduğunu söyledi malzeme olmadığı için arayıp bilgi verilmesi cok nazikce bir davranıştı elinize emeğinize sağlık ikramınız için de ayrıca çok teşekkür ederim
...M
5 Gün Önce
Gayet güzeldi ellerinize sağlık. Hediye için de çok teşekkür ederizzz
- Bowl Waffle420 TL
...z
5 Gün Önce
Gayel güzeldi fiyatı da uygun meyvelerde tazeydi
- Bowl Waffle420 TL
...l
1 Hafta Önce
Mükemmel ötesi ❤️
...z
1 Hafta Önce
belirtilen saatte geldi porsiyonu gayet iyiydi baymıyor meyveleri tazeydi teşekkürler kuryede çok tatlıydı
- Bowl Waffle420 TL
...ş
3 Hafta Önce
Çok Çok İyidi Gayet Lezzetli Meyveleri Çok Taze İdi Teşekkür ederim İlgi Ve Alakanız İçin.
- Bardak Waffle330 TL
...l
3 Hafta Önce
TEŞEKKÜR EDERİM HER ŞEY ÇOK GÜZELDİ
...n
1 Ay Önce
paketleme özenli, teslimat hızlıydı. Malzemesi bol ve tazeydi elinize emeğinize sağlık gerçekten 🙏🙏
...y
1 Ay Önce
Hayatımda yediğim en lezzetli Waffle lardan biriydi. Hamuru tam kıvamında ne çok sert ne de çok yumuşak.Üzerindeki malzemeler bol ve tazeydi özellikle çikolatasının kalitesi gerçekten fark yaratıyor❤️
- Special Belçika Waffle390 TL
...n
1 Ay Önce
Oldukça başarılı waffle idi ellerinize sağlık
- Special Belçika Waffle Menü588 TL
...n
1 Ay Önce
Hızlı bir teslimat oldu. Tadı gayet güzeldi tekrar tekrar sipariş veririm muhakkak. Gayet doyurucuydu.
- Special Belçika Waffle Menü588 TL
...i
1 Ay Önce
Gayet lezzetliydi malzemesi bol ve tazeydi boyut olarak da yeterliydi ve doyurucuydu ellerinize sağlık.
...a
1 Ay Önce
çok güzel ne notumu dikatte almışlar çok teşekkür ederim elinize sağlık tadida mükemmeldi hamur yumuşak ve güzeldi
...a
3 Hafta Önce
Hamuru pişmemiş hayal kırıklığına uğradım
...y
3 Gün Önce
Gece 3 te sipariş verdim ondandır belki ama çok beğenmedim
...t
1 Hafta Önce
Çok tatsız
...n
1 Ay Önce
Tadını beğendiğim için iki puan verdim çok az göndermişsiniz porsiyon çok az yani
...n
1 Ay Önce
pek bir şey beklemeyin zaten sadece muz ve çilek var meyveler az porsiyon küçük malzeme az tadı max işte bir daha sipariş vermem parasına degmez
...İ
2 Hafta Önce
Tadı çok güzeldi ama porsiyon çok küçük ve çok geç geliyor
...i
5 Gün Önce
Ürün olarak çok az üzerindeki sos çikolata olarak yapılan bir waffle ki waffle diyorum oda yanmış yani bu fiyatlara ab s gibi wafflecılarda içini dolduruyorlar
...k
6 Gün Önce
Gerçekten aldığımıza pişman olduk.Yurttaki kızlarım asla tavsiye etmiyorum.Üç tane söylemiştik iki tane gönderdiler.İçinde bir not bile yoktu.Meyvelerin hepsi çürümüştü ve çok küçük porsiyondu.
...r
1 Hafta Önce
Sipariş verdim 3 saat sonra eksik ve yirtik ambalaj poşetle geldi işletme numarasi çalişmiyo ulaşilmiyo ne olursa olsun parasini aldiğin işi hakkini ver 1 işletmeye 50 tane farkli isimle panel açib
...u
2 Hafta Önce
Porsiyon rezalet küçük, waffle hamuru çok kötüüüü
...ı
2 Hafta Önce
Bowl waffle söyledik klasik geldi porsiyon çok küçük hiç beğenmedik çilekler bozuk gibi kokuyordu sipariş 1 buçuk saatte geldi .
...n
3 Hafta Önce
waffle çok güldük asla fotoğraftaki gibi değildi kovada(bowl)da değildi meyve ve çikolata gibi bir şey vardı yemek sepeti 👎🏻👎🏻
...ü
3 Hafta Önce
bardak waffle istedim bardağın çeyreği zar zor doluydu 300lirayı aska haj etmiyo

