- Coffee
- Dessert
- Restaurant Delivery
1983 Beyoğlu Çikolata & Kahve
1983 Beyoğlu Çikolata & Kahve Ratings & Reviews
...z
4 days ago
teşekkürler
- Beyoğlu Kraliçesi370 TL
- Cafe Mocha250 TL
...U
3 months ago
Çok beğendim
- Meyveli Çikolatalı Waffle430 TL
...r
7 months ago
cikolata aşkınaaa
...ç
7 months ago
çok iyiydi özenli paketlenmişti ve hızlı geldi
- Meyveli Çikolatalı Waffle430 TL
...A
9 months ago
inannnnnilmaz güzeldi ve kurye inanılmaz nazik aynı zamanda dakikti trafiğe takıldığı halde koşarak gelmişti. her şeyiyle müthiş bir deneyimfi
- Güzide370 TL
...h
11 months ago
çok iyi paketlenmiş şeker ilavesi yok gerçekten çok güzel 😋😋😋😋
...h
11 months ago
mükemmel ötesi çok lezzetliydi 😍😍😍😍😍
...R
1 year ago
mükemmel ötesi tavsiye ediyorum kesinlikle
...h
1 year ago
Beyoğlu sıcak çikolatası sipariş ettim çok lezzetliydi, çok iyi paketlenmiş sımsıcak geldi on numara 😋😋😋❤️❤️❤️
...n
4 months ago
guzeldi ama biraz geç geldi
- Meyveli Çikolatalı Waffle430 TL
...a
6 months ago
Kapıda ödeme için pos cihazı istediğim halde gönderilmemişti.
- Firuze Tatlısı430 TL
...ı
1 month ago
Tadı güzeldi sadece çikolatası azdı bir de bence en önemli nokta lokma diyor ama pankek parçaları gibiydi, lokma değildi yani,
...l
10 months ago
tadı beni cezbetmedi bu fiyata degmez
- Iced White Chocolate Mocha250 TL
...ç
5 months ago
lezzetli fakat porsiyonlar bir tık az
- Tatlı Saksı350 TL
- Asmalı Tatlısı430 TL
- Su (50 cl.)50 TL
...n
4 days ago
Taksim tatlısındaki lokmalar o kadar sertti ki çiğneyemedim sanırım yanmıştı ve çikolatası çok az dı yanı kupkuru bir tatlı kendi yerinde yiyince güzel ama dış siparişime az koyuyorsunuz anlamadım
...k
2 weeks ago
çok kötüydü ekmek arası çikolata yesem daha çok zevk alırdım
...ş
2 months ago
300küsür para verdiğim tatlı(beyoğlu kraliçesi) en küşük boy irmik helvası kabında geldi ve içinde sadece çilek vardı çikolatası çok azdı özensizdi görüntüsü ve miktarı hiç memnun kalmadım
- Sansebastian330 TL
...a
4 months ago
Büyük bir kaba koyulduğu için dağılmış ve parçalanmış şekilde geldi. Brownieler kıtır kıtırdı, bayat ya da yanmıştı.
...o
5 months ago
paketleme çok kötüydü tatlılar hep dökülmüş halde geldi çikolatalar donmuştu ve iş yerinin ilgisi sıfırdı şikayetimizle ilgilenmediler hata telafi de edilmedi.
...P
8 months ago
paketleme rezaletti fırlatıp getirmişler resmen hamuru da çiğdi çikolatası da azdı
...a
9 months ago
Tatlılar sıradan basit yapım içeceklerin tadı aşırı kötü ve şirkete iletişim sağlanamıyor, tamamen pişmanlık
- Soda (25 cl.)100 TL
- Su (50 cl.)50 TL
...e
9 months ago
berbat içecekleri var paketleme rezalet kurye hızlı ilgiliydi sadece

