- Doner
- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Yıldız Aspava
Yıldız Aspava Ratings & Reviews
...p
2 weeks ago
Müthiş!!! Kutluyoruz resmen! 4 kişi SSK yedik ve hepimiz bayıldık! Ellerinize sağlık 🙏
...n
4 weeks ago
Çok kaliteli ve taze. Teşekkürler
- SSK Et Döner Dürüm1.170 TL
...a
1 month ago
Hızlı lezzetli.
...ç
1 month ago
güzel beğendim
- İskender (Et Dönerden)800 TL
...n
2 months ago
Her şey çok güzeldi
- Et Döner750 TL
- Lahmacun420 TL
...u
3 months ago
ellernize sağlık
- SSK Et Döner Dürüm1.170 TL
...n
4 months ago
Güzeldi hızlı geldi teşekkürler
- Pilav Üstü Et Döner800 TL
...y
8 months ago
yorumlar okunuyor. Emeğinize sağlık
- İskender (Et Dönerden)800 TL
...t
8 months ago
Her zaman memnunum kendilerinden :)
...u
9 months ago
Her zaman yorumları okuyorlar ve aşırı hızlı, sıcak ve temiz servis geliyor . Çok memnunum . Herkese tavsiye ediyorum. Teşekkürler 🤩
- İskender (Et Dönerden)1.200 TL
...n
1 week ago
Patates çok kötüydü taş gibiydi vallahi… çok şaşırdım yıllardır sipariş veriyorum.
- Soslu Soğanlı Et Döner Dürüm750 TL
- Lahmacun420 TL
...u
4 months ago
çiğ köfte göndermediler
- Soslu Et Döner Dürüm1.130 TL
...r
6 months ago
Dürüm içindeki et porsiyonu bariz azalmış. Et eski lezzetinde değildi. SSK söylemiştim ancak içinde eser miktarda kaşar vardı. Dürüm lavaş kalitesi bile düşmüş, lastik olup ağızda nüyüyordu.
...l
3 weeks ago
çok güzel ama çok pahalı...beyti kokuyordu
- Kaşarlı Pide700 TL
...y
10 months ago
Notlar okunuyor, hız ve lezzet iyi. Paket serviste neden çiğ köfte, mantar vs göndermiyorsunuz? Fiyatlarınız yüksek zaten...
...n
7 months ago
çatal bıçak gelmedi ki eve söylememiştik. iskender kuruydu ekmekler kuru salçalıydı. çiğköftesi kötü. pide güzeldi. gerçekten neden iskenderi böyle kötü yaptınız
- Kıymalı Pide700 TL
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)120 TL
...k
1 month ago
Lezzet ve hız güzel fakat ikram şekli ve miktarı yerine göre çok az fark tabi ki olacak ama sanki bambaşka bir yer
- SSK Et Döner Dürüm780 TL
...n
10 months ago
Etlerin porsiyonu küçülmüş geldi.Çiğköfte kişi başı 2 taneydi;3-4 tane olsa daha iyiydi.Patates düz geliyor,soslu değil.Sadece irmik tatlısı geliyor dondurma ve künefe yok.Cacık,salata ve turşu var.
- SSK Et Döner Dürüm780 TL
- Adana Kebap770 TL
...z
10 months ago
Diğer bilindik aspavalara göre daha lezzetsiz, döner eti çok kötüydü
...a
2 weeks ago
Çok soğuk geldi ve hamur olmuştu
...r
2 weeks ago
Ne et güzel ne pilav gereksiz yağlıydı
...n
2 months ago
Kuşbaşılı pidenin etleri kötüydü ve etler kutunun içinde dağınıktı
...n
4 months ago
hep burdan söylerim ama bu sefer çok fazla etin yağ kısmı konmuştu ve yanık parçalar çok fazlaydı. uzun süredir yediğim en kötü aspavalardan biriydi. yolladığınız çiğ köftenin de tadı bozuk gibiydi.
...n
5 months ago
lahmacunları daha once hep burdan sipariş veriyorduk bu sefer hiç begenmedık resmen yağın içinde yüzüyordu lahmacun hamuru vıcık vıcık olmustu hiç yakıstıramadım yıldız aspavaya
...u
8 months ago
Parasına değecek hiçbir şey yoktu servis kötüydü salatası lavaşı kötüydü beğenmedim maalesef
...m
10 months ago
Aspava adına bu kadar yakışmayan, yavan bir et ve şişmiş taneleriyle tadı belirsiz bir bulgur pilavı daha önce yediğimizi hiç hatırlamıyoruz. Başka yemeklerin kıymetini bilmek isteyenlere tavsiyemiz.
...k
7 months ago
Çok pahalılar.Bunlardan daha iyi pide yapan yerler var.Pişman oldum.Bir kaşarlı 540 tl
