- Dondurma
- Tatlı
- Waffle
- Restoran Teslimatlı
Edem Dondurma Waffle
Edem Dondurma Waffle Değerlendirmeler
...n
7 Ay Önce
Yaşadığım en güzel deneyimlerden oldu:) harika müşteri memnuniyeti mükemmel lezzet ve gecikmeyen kurye hepsi için teşekkür ederim başarınızın devamını dilerim nice tatlı günlerde buluşmak dileğiyle:)
- Happy Hours Waffle400 TL
...u
8 Ay Önce
cok hızlı geldi ve hersey cok güzeldi
...r
9 Ay Önce
Sıcacık geldi şahaneydi
- İdeal Waffle330 TL
...n
10 Ay Önce
Oh daha dumanı üzerindeydi ellerinize sağlık💐
- İdeal Waffle330 TL
...y
10 Ay Önce
LEZZETLİ
- İdeal Waffle330 TL
...ü
10 Ay Önce
İnanılmaz lezzetli,yıllardır burdan yerim gerçek EDEM burası! Müberra Hanım çok ilgili her zaman tavsiye ederim .
...z
10 Ay Önce
edemin üstüne
...ı
4 Ay Önce
Çok güzel ama çok pahalı dondurmanın zorunlu olması da biraz can sıkıcı…
- Supangle295 TL
...ç
10 Ay Önce
Tek puanı biraz geç geldi ondan kırıyorum onun dışında her şey güzeldi
...m
10 Ay Önce
ekmek çok tarçınlı asla çıtır değil
...m
10 Ay Önce
tarçın çok yoğun ekmekte
...ş
9 Ay Önce
Üstüne koyulan meyveler ve malzemeler güzeldi fakat waffle hamurunda çok fazla tarçın tadı var acilen değiştirmeniz gerek zar zor yiyebildim sonuna kadar
...n
11 Ay Önce
indirimli söyledik diye neden sodamızı getirmiyorsunuz yahu ayıp ama waffle iyiydi
...r
11 Ay Önce
Nerdeyse 20 yıldır edemde waffle yerim hayatımda yediğim en lezzetsiz en kötü waffledı. Hamur önceden yapılmış bekletilmiş gibiydi. Taze ve çıtır değildi. Genel olarak buzdolabı tadi vardı.
...l
11 Ay Önce
Waffle tabanı şerbet oranı fazylaydı meyveler güzeldi çikolata biraz daha fazla olabilirdi.
...y
7 Ay Önce
çok aşırı geç gelmesinin disin da bir sorun yok.
- Sade Dondurma (250 gr.)300 TL
- Çikolatalı Dondurma (250 gr.)300 TL
...ş
8 Ay Önce
Brüksel waffle dememe rağmen yanlış geldi.
...u
10 Ay Önce
Restorana ulaşamıyorsunuz lezzetde eh işte
...r
11 Ay Önce
1 saatten gec geldi ve geldiginde buz gibi bruksel waffle da yumusamis sulanmisti bu seferki siparisimiz maalesef uzdu
...z
5 Gün Önce
Vasat ötesi hale geldi artık burası. 2 saattir teslim edilmeyen siparişimin değerlendirmesi ancak bu şekilde olabilirdi. Teslim edilmiş gibi birde onay veriyorsunuz, tüm aramalara geri dönüş yapmadan!
...ı
1 Ay Önce
1 saat 20 dk boyunca siparis sadece hazırlanıyor da bekletildi bu kadar sacma bir is olamaz , yardım kısmından hic bir sekilde yardım edilmedi. Müsteri temsilcisi ve restorant zaten telefonları acmıyo
...r
2 Ay Önce
Çok geç geldi ve soğuktu bunun yanı sıra oraya toblerone ekletmişim damla çikolata koymussunuz beyaz çikolata ve sütlü demişim bitter çikolataydı tabanda. Keyifsiz oldu
...z
4 Ay Önce
Rezalet ötesiydi. Waffle hamuru sert ve tadı çok kötüydü. Son siparişti
...a
6 Ay Önce
Nutellalı istemiştik, sürülen nutella değildi hindistancevizi yüksek ihtimalle bozuktu ekşiydi
...k
9 Ay Önce
Sipariş eksik gelmiş
...k
9 Ay Önce
Waffle ici pismemisti hamur geldi muzlar bozuktu kesinlikle tavisye etmiyorum
...a
2 Ay Önce
Bayat dondurma
...n
10 Ay Önce
1 saati geçti teslimat. Çikolata sulanmış tadı bozulmuştu. Yiyemedik 440tl çöpe gitti yazıklar olsun
...u
10 Ay Önce
Siparişim eksik geldi lezzetde iyi değildi. Restoranada ulaşılamıyor
...n
10 Ay Önce
Wafflelar rezaletti bir kırıntıyı çöpe atmayan biz 5 tane waflleı çöpe attık işletme sahibi pişkin pişkin bir daha olmaz dedi yemek sepeti de asla yardımcı olmadı bundan sonra NO EDEM,NO YEMEK SEPETİ!

