- Ice Cream
- Dessert
- Waffle
- Restaurant Delivery
Edem Dondurma Waffle
Edem Dondurma Waffle Ratings & Reviews
...n
7 months ago
Yaşadığım en güzel deneyimlerden oldu:) harika müşteri memnuniyeti mükemmel lezzet ve gecikmeyen kurye hepsi için teşekkür ederim başarınızın devamını dilerim nice tatlı günlerde buluşmak dileğiyle:)
- Happy Hours Waffle400 TL
...u
8 months ago
cok hızlı geldi ve hersey cok güzeldi
...r
9 months ago
Sıcacık geldi şahaneydi
- İdeal Waffle330 TL
...n
10 months ago
Oh daha dumanı üzerindeydi ellerinize sağlık💐
- İdeal Waffle330 TL
...y
10 months ago
LEZZETLİ
- İdeal Waffle330 TL
...ü
10 months ago
İnanılmaz lezzetli,yıllardır burdan yerim gerçek EDEM burası! Müberra Hanım çok ilgili her zaman tavsiye ederim .
...z
10 months ago
edemin üstüne
...ı
4 months ago
Çok güzel ama çok pahalı dondurmanın zorunlu olması da biraz can sıkıcı…
- Supangle295 TL
...ç
10 months ago
Tek puanı biraz geç geldi ondan kırıyorum onun dışında her şey güzeldi
...m
10 months ago
ekmek çok tarçınlı asla çıtır değil
...m
10 months ago
tarçın çok yoğun ekmekte
...ş
9 months ago
Üstüne koyulan meyveler ve malzemeler güzeldi fakat waffle hamurunda çok fazla tarçın tadı var acilen değiştirmeniz gerek zar zor yiyebildim sonuna kadar
...n
11 months ago
indirimli söyledik diye neden sodamızı getirmiyorsunuz yahu ayıp ama waffle iyiydi
...r
11 months ago
Nerdeyse 20 yıldır edemde waffle yerim hayatımda yediğim en lezzetsiz en kötü waffledı. Hamur önceden yapılmış bekletilmiş gibiydi. Taze ve çıtır değildi. Genel olarak buzdolabı tadi vardı.
...l
11 months ago
Waffle tabanı şerbet oranı fazylaydı meyveler güzeldi çikolata biraz daha fazla olabilirdi.
...y
7 months ago
çok aşırı geç gelmesinin disin da bir sorun yok.
- Sade Dondurma (250 gr.)300 TL
- Çikolatalı Dondurma (250 gr.)300 TL
...ş
8 months ago
Brüksel waffle dememe rağmen yanlış geldi.
...u
10 months ago
Restorana ulaşamıyorsunuz lezzetde eh işte
...r
11 months ago
1 saatten gec geldi ve geldiginde buz gibi bruksel waffle da yumusamis sulanmisti bu seferki siparisimiz maalesef uzdu
...z
5 days ago
Vasat ötesi hale geldi artık burası. 2 saattir teslim edilmeyen siparişimin değerlendirmesi ancak bu şekilde olabilirdi. Teslim edilmiş gibi birde onay veriyorsunuz, tüm aramalara geri dönüş yapmadan!
...ı
1 month ago
1 saat 20 dk boyunca siparis sadece hazırlanıyor da bekletildi bu kadar sacma bir is olamaz , yardım kısmından hic bir sekilde yardım edilmedi. Müsteri temsilcisi ve restorant zaten telefonları acmıyo
...r
2 months ago
Çok geç geldi ve soğuktu bunun yanı sıra oraya toblerone ekletmişim damla çikolata koymussunuz beyaz çikolata ve sütlü demişim bitter çikolataydı tabanda. Keyifsiz oldu
...z
4 months ago
Rezalet ötesiydi. Waffle hamuru sert ve tadı çok kötüydü. Son siparişti
...a
6 months ago
Nutellalı istemiştik, sürülen nutella değildi hindistancevizi yüksek ihtimalle bozuktu ekşiydi
...k
9 months ago
Sipariş eksik gelmiş
...k
9 months ago
Waffle ici pismemisti hamur geldi muzlar bozuktu kesinlikle tavisye etmiyorum
...a
2 months ago
Bayat dondurma
...n
10 months ago
1 saati geçti teslimat. Çikolata sulanmış tadı bozulmuştu. Yiyemedik 440tl çöpe gitti yazıklar olsun
...u
10 months ago
Siparişim eksik geldi lezzetde iyi değildi. Restoranada ulaşılamıyor
...n
10 months ago
Wafflelar rezaletti bir kırıntıyı çöpe atmayan biz 5 tane waflleı çöpe attık işletme sahibi pişkin pişkin bir daha olmaz dedi yemek sepeti de asla yardımcı olmadı bundan sonra NO EDEM,NO YEMEK SEPETİ!

