rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Tandır Ekmek & Cafe

Express
Rating 2.8 out of 5 stars, 100+ reviews
Osman Gazi, Aşıroğlu Cd. 82/A
...n6/7/2026harika ne zaman sipariş versem sağolsun arkadaşlar eksiksiz yolluyor ekmek taze leziz teşekkür ederim
...r4/2/2026ellerinize ekmeğinize sağlık
...k3/27/2026Fazla Dan pasta gelmiş helal edin
...k11/9/2025ekmekler 👏✊👍
...r10/8/2025ellerinize sağlık, pasta çok güzel olmuş
...y10/7/2025Ekmek siparişi etmiştim ekmek mükemmel favorim oldu artık poğaça da normal tesekkurler
...n8/15/2025çok iyi
...y1/18/2026eklerlerin klasik olduğunu düşünmüştüm o yüzden çilekli, vs şeklinde gelince hayalkırıklığına uğradım ancak hamurunun güzel olması sebebiyle aktı diyebilirim. kurye arkadaşa de ayrıca teşekkür ederim.
...m4/2/2026Patatesli kol böreği o kadar kötü idi ki sulanmış ve çok değişik bir tadı vardı. Bozuk gibi. Yemediğiniz bir şeyi başkalarına göndermeyin lütfen 🙏🏻
...ı2/24/2026Sipariş oldukça geç geldi üstelik üründe eksik gönderildiğinde üzücü oldu. Keşke arayarak başka bir ürün gönderilmesi teklif edilseydi.
...n12/13/2025Ekmekler Sıcak değildi. 🥴🥴
...y11/21/2025Ekmekler guzel fakat aynı ekmeği sipariş etmeme rağmen herseferinde farklı ekmek geliyor
...n4/25/2026kestaneli istemiştik krokanlı pasta geldi
...z10/27/2025çilekli mois istedim çikolatali çilekli bisküvili bişey geldi.
...t5/23/2026bayat
...N5/20/2026Sabah saatinden sipariş verdiğim simitler nasıl bu kadar bayat olabiliyor yazık çok yazık
...a5/20/2026Bu ikinci kez yine yanlış sipariş geldi ürün elinde yoksa iptal et siparişi uğraştırma ya
...ş5/11/2026Eşim aşerdi diye istedim. 1 saatte geldi. Gelmesini geçtim zehir gibi bir tat. Eşimin midesi ağzına geldi. Beklemiş ürünü göndermişsiniz. Elinize sağlık.
...a5/11/2026Ya bi tam buğday 2 ciabatta ekmeği istedim hiç sormadan iki tam buğday ekmeği göndermiş. O kadar ekmeği ne yapıcam ben ya iade etsem ekmeği gelip almıyorlar’ bende kalıyor. mecbur buzluğa atıcam
...n5/2/2026bilader hayatımda yediğim en bayat tulumbaydı hep böyle satış yapıyorsanız umarım batarsınız borç harç içinde 👍🏻
...k4/29/2026Ya üstüne basa basa çilekli magnolya mı yazıyorum evet diyorsunuz gelen ????? Demekki çikolatalı yemeyen birine almışım yani neden satmak için yalnış ürün gönderip hakka giriyorsunuz??
...n4/18/2026daha berbat bir ekler olamazdı. kreması ayrı dışı ayrı kötü. ekmek gibi
...l4/18/2026Aşırı kötü ya böyle bişey olamaz pasta bana gelene kadar yok olmuş sizin yapıcanız işe ben
...k4/1/2026Çilekli çikolatalı muzlu pasta istedim içerisinde muz yoktu özellikle notumda belirtmeme rağmen.
...a3/23/2026Ciabatta ekmeği istedim farklı bir ekmek gönderilmiş
...k2/27/2026Eşimin doğum günü için pasta sipariş etmiştim ne not kağıdı koymuşsunuz ne mum koymuşsunuz hava soğuk olduğu için bebeğimle çıkamadım dışarı insanları mağdur ediyorsunuz
...k2/14/2026yanlış pasta gönderilmiş
...o2/9/2026Yedigim en kötü supangle kreması falanda garipti
...k2/1/2026görselle alakasız bir pasta geldi ve bayattı
...r1/30/2026Mois pasta değil normal çilekli pasta geldi normal istesem normal alırdım çocuklar yemiyor diye özelikle mois istedim . Yapdığınız çok ayıp yoksa arayıp bilgilendirseydiniz !!!
Monday09:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:3023:59
Saturday,Sunday07:3023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0396068740200016