- Coffee
- Dessert
- Restaurant Delivery
Chocolabs Chocolate & Coffee
Chocolabs Chocolate & Coffee Ratings & Reviews
...k
1 week ago
Çok güzeldi kurye 5 dakikada getirdi inanamadım
...r
2 months ago
muhteşem lezzet muhteşem hizmet
...r
2 months ago
nefis
...z
4 months ago
Favori mekanımız ürünler çok kaliteli ve güzel.Sipariş notlarımızı da özenle okumuşlar herkese tavsiye ederiz.
...ü
5 months ago
Gayet başarılıydı.. Kurye Furkan beye hızı ve ilgisi için teşekkürler…
...n
5 months ago
hızlı kurye yahya beye güler yüzlülüğü için teşekkür ederim.
...n
5 months ago
çok güzeldi ayrıca hızlı geldi
...n
5 months ago
çok lezzetliydi her zaman ki gibi güler yüzlü kurye beye ayrıca teşekkür ederim
...t
6 months ago
trifle bir harika
- Chocolabs Trifle355 TL
...t
7 months ago
Sipariş notum sonrasında gönderilen ikram çok iyi geldi.Çok lezzetli tatlıları
...u
7 months ago
Hızlı geldi. Furkan bey gayet iyi ve ilgiliydi. Tatlıyı da çok beğendim.
...n
10 months ago
cok lezzetli bir tatliydi ayni zamanda musteriyle ilgili ve alakalilar kesinlikle oneririm
...n
11 months ago
Harika
...n
11 months ago
Her zamanki gibi lezzetli ve aşşırı hızlı<3
- Maşuk385 TL
...z
11 months ago
Harikaydı beyaz çikolatası olsun meyveleri desende tavsiye ederim :)
- Chocolabs Sarma (2 Kişilik)595 TL
...m
5 days ago
Meyveler tazeydi fakat ultra taze max olabilirdi. Boyut büyük ama ultra büyük maxi mega olabilirdi yetmez %83 ihtimalle
...k
9 months ago
Güzel geldi
...l
6 months ago
Lezzeti güzeldi ancak neden plastik bir kapak yerine karton kutuda paketlendiğini anlayamadım. Zira çikolataların çoğu kutuya bulaşmıştı.
...n
1 month ago
sipariş hem hızlı geldi hemde çok güzeldi. teşekkürler
- Chocolabs Sarma (2 Kişilik)595 TL
...i
2 weeks ago
Paketi açtığımızda her şey birbirine girmişti hepsi dağılmış çikolata erimiş çok kötüydü
...K
6 months ago
Yeni hazırlanmamıştı, var olanlardan gönderilmiş içindeki ahududu böğürtlen ekşimiş taze değildi..
...U
8 months ago
cam kavanozlatrdayken tatlıların çikolatası daha sıcak akışkan daha lezzetliydi, şuan plastik kaplara geçiş yapılmış eve sipariş verildiğinde çikolatası soguk nerdeyse donacak ve lezzetli değildi
- Chocolabs Trifle355 TL
...n
1 week ago
Bir önceki siparişime göre kötüydü
...Ş
3 weeks ago
İçindeki çileklerin hiç tadı yoktu tam erişmemiş tat olarak eski tadı yoktu beğenmedim bu paraya değmez
...k
1 month ago
Waffle ekmeği ile servis ettiğinizi sanıyordum ama tamamen tekrar tekrar yanıltmadınız bir daha asla sipariş vermiycem kalıp gibi dondurulmuş çikolata gönderdiniz gerçekten büyük başarı
...n
3 months ago
Önceki lezzet asla yoktu çikolatanın tadıyla oynamışlar kesinlikle chocolabs a yakışacak pasta değildi paramıza yazık oldu kremanın tadı dahi eski lezzet ve kalitesi yoktu
...k
3 months ago
Hamuru sakız gibiydi mekanda yediğim ile hiç alakası yoktu üzerine dökülmesi gerekenler dökülmemişti
...k
5 months ago
Keşke fotoğraf ekleyebilsem sipariş geldiğinde tamamen dağılmıştı
...y
6 months ago
ürüne göre pahalı ikinci bir sipariş vermem
...l
8 months ago
Tatlı aşırı hamurlaşmıştı. Meyveler bayattı. Yanlış paketleme yapılmış. Karton kutuya konulmuştu ve her yer çikolata sosu olmuş. Tatlı şekil değiştirmekten avatara dönmüştü.

