rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Bal Kavanoz

4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
inönü 2 cad. 104a
...a20.06.2026çok güzeldi elinize sağlık
...n20.06.2026Mag gerçekten efsane kaçtır sipariş veriyorum hep aynı lezzet ve kalite hep de taptaze üstündeki bebe bisküvisi çıtır çıtır elinize sağlık
...k20.06.2026Abi Allah işinizi gücünüzü rast getirsin ürünleriniz gerçekten çok beğendik bu kalitenizi bozmayın ikram için de teşekkür ederiz
...T31.05.2026Çok güzeldi bu kaliteyi bozmayın lütfen abi maşallah teslimat falan da çok iyi👌🙏🏻🙏🏻
...T21.05.2026Gayet güzeldi gecenin 2 buçuğunda tatlı yemiş olduk🙂 Ayrıca ikram için teşekkürler. Kuryeye de nota baktığı zili çalmadığı için çok teşekkürler
...z14.03.2026İkram için teşekkür ederim lezzet olarak daha iyi olabilir diye düşünüyorum ama severek yedim
...i03.03.2026Çok güzeldi hediyeniz içinde ayrıca teşekkür ederiz
...t29.12.2025adınız kadar güzel tatlınız teşekkür ederim🙏💕
...n29.12.2025Tavsiye üstüne bal kavanoz magnolyenizi sipariş geçtim şu ana kadar yedim en güzel ürünlerden biriydi elinize emeğinize sağlık herkese de tavsiye ederim favori restoranım artık sizsiniz
...n30.11.2025çok iyi teşekkürler
...r18.11.2025Her yerden yedim ama bu kadar lezzetli güzel magnolia ilk defa yedim elinize sağlık ikram içinde teşekkür ederiz
...Ş18.11.2025İlk siparişim olmasına rağmen tadı muhteşem gerçekten. Bundan sonraki her siparişimin içinde Bal Kavanoz ürünleri olacak. Ayrıca hızlı ve zamanında teslimatınız için de çok teşekkür ederim.
...n03.11.2025👍👍👍👍
...n26.10.2025Tatlı gerçekten harikaydı şiddetle tavsiye ediyorum
...r26.10.2025Magnolyede üstünüze tanımam elinize sağlık gerçekten çok lezzetli ikram için de teşekkür ederim
...a18.10.2025İşletme sahiplerine teşekkür ederim öncelikle gerçekten damak zevkimize hitap edecek lezzetleri sundular başarılarının devamını diliyorum
...z10.09.2025Kolay kolay her yerden yemem ellerine sağlık ikramları ve bol porsiyonuyla bi fethetti güzel bir işletme , kalitenin adresi.
...t02.09.2025ilk defa burdan sipariş verdim şu ana kadar yedim en güzel magnolia diyebilirim diğer ürünleri de en yakın zamanda tadına bakacağım teşekkür ederiz
...a29.08.2025Adamlar aldığı paranın hakkını veriyor magnolianız efsane elinize emeğinize sağlık ikram için de teşekkür ederim
...r01.06.2026Waffle o kadar yumuşak ki dişimiz kırıldı
...u27.12.2025Aşırı bayattı ekler de halka tatlı da yenilmeyecek vaziyettelerdi gerçekten paramıza yazık
...r22.07.2025Cheecake siparş ettim 25 dk’da gelmesi gereken siparişim 3 saatte gelmesi yetmezmiş gibi kutu içinde bulamaç gibi olması şokunu hala atamadım üstümden. Asla tavsiye etmiyorum ve helal etmiyorum paramı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: vedat.celik.9@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

vedat çelik

Bal Kavanoz