Galata Deresi Cd. 80-82/c...a22.06.2026beyenerk severk hastasıyız tatlilariniza gayet başarılı sadece geç geliyor o kadar
...e14.06.2026Tadı gayet güzeldi. İkram yolladılar ve ikramlar da gayet taze, tat olarak da güzeldi.
...l06.06.2026Teşekkürler
...r29.05.2026Çok güzeldi çok teşekkür ederim yanındaki ikramınız içinde
...h28.05.2026Çok lezzetli tatlılar ve çok özgün ambalaj. very good desserts and very unique packaging❤️
...n18.05.2026İkram için çok teşekkür ederim durup dururken mutlu oldum herkese tavsiye ederim.
...n11.05.2026hediye için teşekkürler
...K17.03.2026Yanında mini cupcake göndermişler tatlış insanlar
...z09.03.2026Çok lezzetliydi, ellerinize sağlık. İkram için de ayrıca teşekkürler. Sadece çok çok uzun sürdü gelmesi, o biraz üzdü :)
...n19.02.2026Yaaaa supangle söylemiştim, yanına 2 tane çilekli ekler koymuşlar. Çok şirin çok teşekkür ederim ikramınız için hayırlı ramazanlar bol kazançlar diliyorum :))
...A14.02.2026İkramınız için teşekkür ederim çok naziksiniz:)
...k12.02.2026İkramdan söyledim tatlıyı yemek nasip olmadı çok iyidi her ikiside çok teşekkürler
....27.01.2026Kazandibi çok lezzetliydi elinize sağlık, hediyeniz de çok tatlı🥰
...S19.02.2026Mag güzeldi.Tartoletleri tekrar söylemem meyveler taze degildi hemde buyuk kaba konmus gelene kadar corba olmus. Baska hic biryerde boyle paketleme sorunu olmamisti, kurye degil paket yanlis.
...t01.04.2026elimizle mi yiyeceğiz bunları neden kaşık göndermiyorsunuz
...i22.01.2026Sabah 5 de bu kadar iyi tatlı yiyeceğimi hiç düşünmedim.Elinize sağlık 5 yıldız
...t27.11.2025çok güzeldi ellerinize sağlık kurye çok nazikti ve çok hızlıydı ikraminiz için teşekkür ederim
...k20.11.2025Harika
...s24.12.2025Çok güzeldi hızlı teslimat ellerinize sağlık ❤️
...k20.12.2025İkram için teşekkürler harşey çok güzeldi
...r20.12.2025İkram için teşekkürler ellerinize sağlık
...ü11.12.2025Tek kelimeyle müthişti
...ü05.12.2025Çok iyi🙏🙏
...n11.11.2025Yediğim en güzel profiteroldü diğer ürünleri de severek yiyoruz çok taze ve kaliteli emeğinize sağlıkkk
...n09.11.2025izmir liyim ama yanında ikram olarak gönderdiğiniz izmir bombasına benziyodu yediğim en güzel izmir bombası olabilir. Diğerleri de çok güzeldi 2,5 yaşındaki yeğenim dans ederek muzlu rulo yu yedi�
...m08.11.2025Gerçekten asiri hizliydi, tatli krizime cok iyi geldi, lezzet olarak çok iyiydi ve profiterolu tazeydi kesinlikle tekrardan alisveris yapacagim 10/10
...l24.11.2025ikram icin teşekkürler. Rulo pasta çok güzel, tazeydi. Ama ekler bir gün öncesinindi.Yine de tekrar siparis vericem.
...n13.04.2026250gr meyveli tartolet geldiğinde tepetaklak poşetin içerisindeydi, küçücük poşete plastik kutuyu yanlamasına koymuşlar her şey dökülüp dağılmış olarak ulaştı elimize
...i13.04.2026Waited for 1 hour to get a wrong order.
...e23.03.2026Çilekleri bozulmuştu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:1523:59