- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
Bal Kavanoz
Bal Kavanoz Ratings & Reviews
...a
1 week ago
çok güzeldi elinize sağlık
- Nutellalı Çilekli Mag399 TL
...n
1 week ago
Mag gerçekten efsane kaçtır sipariş veriyorum hep aynı lezzet ve kalite hep de taptaze üstündeki bebe bisküvisi çıtır çıtır elinize sağlık
- Nutellalı Çilekli Mag399 TL
...k
1 week ago
Abi Allah işinizi gücünüzü rast getirsin ürünleriniz gerçekten çok beğendik bu kalitenizi bozmayın ikram için de teşekkür ederiz
- Limonlu Cheesecake450 TL
...T
4 weeks ago
Çok güzeldi bu kaliteyi bozmayın lütfen abi maşallah teslimat falan da çok iyi👌🙏🏻🙏🏻
- beyaz çikolatalı kova waffle599 TL
- Churros (4 Adet)599 TL
...T
1 month ago
Gayet güzeldi gecenin 2 buçuğunda tatlı yemiş olduk🙂 Ayrıca ikram için teşekkürler. Kuryeye de nota baktığı zili çalmadığı için çok teşekkürler
- 3'lü İzmir Bombası599 TL
- beyaz çikolatalı kova waffle599 TL
...z
3 months ago
İkram için teşekkür ederim lezzet olarak daha iyi olabilir diye düşünüyorum ama severek yedim
...i
3 months ago
Çok güzeldi hediyeniz içinde ayrıca teşekkür ederiz
...t
6 months ago
adınız kadar güzel tatlınız teşekkür ederim🙏💕
- Oreolu Mag350 TL
...n
6 months ago
Tavsiye üstüne bal kavanoz magnolyenizi sipariş geçtim şu ana kadar yedim en güzel ürünlerden biriydi elinize emeğinize sağlık herkese de tavsiye ederim favori restoranım artık sizsiniz
- Bal Kavanoz450 TL
...n
6 months ago
çok iyi teşekkürler
...r
7 months ago
Her yerden yedim ama bu kadar lezzetli güzel magnolia ilk defa yedim elinize sağlık ikram içinde teşekkür ederiz
...Ş
7 months ago
İlk siparişim olmasına rağmen tadı muhteşem gerçekten. Bundan sonraki her siparişimin içinde Bal Kavanoz ürünleri olacak. Ayrıca hızlı ve zamanında teslimatınız için de çok teşekkür ederim.
...n
7 months ago
👍👍👍👍
- Fıstıklı Çikolatalı cup450 TL
...n
8 months ago
Tatlı gerçekten harikaydı şiddetle tavsiye ediyorum
- Bal Kavanoz450 TL
...r
8 months ago
Magnolyede üstünüze tanımam elinize sağlık gerçekten çok lezzetli ikram için de teşekkür ederim
...a
8 months ago
İşletme sahiplerine teşekkür ederim öncelikle gerçekten damak zevkimize hitap edecek lezzetleri sundular başarılarının devamını diliyorum
...z
9 months ago
Kolay kolay her yerden yemem ellerine sağlık ikramları ve bol porsiyonuyla bi fethetti güzel bir işletme , kalitenin adresi.
- Su (33 cl.)40 TL
- Profiterol (500 gr.)700 TL
...t
9 months ago
ilk defa burdan sipariş verdim şu ana kadar yedim en güzel magnolia diyebilirim diğer ürünleri de en yakın zamanda tadına bakacağım teşekkür ederiz
...a
10 months ago
Adamlar aldığı paranın hakkını veriyor magnolianız efsane elinize emeğinize sağlık ikram için de teşekkür ederim
...r
3 weeks ago
Waffle o kadar yumuşak ki dişimiz kırıldı
...u
6 months ago
Aşırı bayattı ekler de halka tatlı da yenilmeyecek vaziyettelerdi gerçekten paramıza yazık
...r
11 months ago
Cheecake siparş ettim 25 dk’da gelmesi gereken siparişim 3 saatte gelmesi yetmezmiş gibi kutu içinde bulamaç gibi olması şokunu hala atamadım üstümden. Asla tavsiye etmiyorum ve helal etmiyorum paramı

