rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Restaurant Delivery

Bal Kavanoz

Rating 4 out of 5 stars, 100+ reviews
inönü 2 cad. 104a
...a6/20/2026çok güzeldi elinize sağlık
...n6/20/2026Mag gerçekten efsane kaçtır sipariş veriyorum hep aynı lezzet ve kalite hep de taptaze üstündeki bebe bisküvisi çıtır çıtır elinize sağlık
...k6/20/2026Abi Allah işinizi gücünüzü rast getirsin ürünleriniz gerçekten çok beğendik bu kalitenizi bozmayın ikram için de teşekkür ederiz
...T5/31/2026Çok güzeldi bu kaliteyi bozmayın lütfen abi maşallah teslimat falan da çok iyi👌🙏🏻🙏🏻
...T5/21/2026Gayet güzeldi gecenin 2 buçuğunda tatlı yemiş olduk🙂 Ayrıca ikram için teşekkürler. Kuryeye de nota baktığı zili çalmadığı için çok teşekkürler
...z3/14/2026İkram için teşekkür ederim lezzet olarak daha iyi olabilir diye düşünüyorum ama severek yedim
...i3/3/2026Çok güzeldi hediyeniz içinde ayrıca teşekkür ederiz
...t12/29/2025adınız kadar güzel tatlınız teşekkür ederim🙏💕
...n12/29/2025Tavsiye üstüne bal kavanoz magnolyenizi sipariş geçtim şu ana kadar yedim en güzel ürünlerden biriydi elinize emeğinize sağlık herkese de tavsiye ederim favori restoranım artık sizsiniz
...n11/30/2025çok iyi teşekkürler
...r11/18/2025Her yerden yedim ama bu kadar lezzetli güzel magnolia ilk defa yedim elinize sağlık ikram içinde teşekkür ederiz
...Ş11/18/2025İlk siparişim olmasına rağmen tadı muhteşem gerçekten. Bundan sonraki her siparişimin içinde Bal Kavanoz ürünleri olacak. Ayrıca hızlı ve zamanında teslimatınız için de çok teşekkür ederim.
...n11/3/2025👍👍👍👍
...n10/26/2025Tatlı gerçekten harikaydı şiddetle tavsiye ediyorum
...r10/26/2025Magnolyede üstünüze tanımam elinize sağlık gerçekten çok lezzetli ikram için de teşekkür ederim
...a10/18/2025İşletme sahiplerine teşekkür ederim öncelikle gerçekten damak zevkimize hitap edecek lezzetleri sundular başarılarının devamını diliyorum
...z9/10/2025Kolay kolay her yerden yemem ellerine sağlık ikramları ve bol porsiyonuyla bi fethetti güzel bir işletme , kalitenin adresi.
...t9/2/2025ilk defa burdan sipariş verdim şu ana kadar yedim en güzel magnolia diyebilirim diğer ürünleri de en yakın zamanda tadına bakacağım teşekkür ederiz
...a8/29/2025Adamlar aldığı paranın hakkını veriyor magnolianız efsane elinize emeğinize sağlık ikram için de teşekkür ederim
...r6/1/2026Waffle o kadar yumuşak ki dişimiz kırıldı
...u12/27/2025Aşırı bayattı ekler de halka tatlı da yenilmeyecek vaziyettelerdi gerçekten paramıza yazık
...r7/22/2025Cheecake siparş ettim 25 dk’da gelmesi gereken siparişim 3 saatte gelmesi yetmezmiş gibi kutu içinde bulamaç gibi olması şokunu hala atamadım üstümden. Asla tavsiye etmiyorum ve helal etmiyorum paramı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restaurant information

KEP Address: vedat.celik.9@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

vedat çelik

Bal Kavanoz