- Pizza
- Restoran Teslimatlı
Pizza Time
Pizza Time Değerlendirmeler
...r
2 Hafta Önce
Devamlı pizza söylediğimiz yer. Gerçekten harika
- 2'li Büyük Menü1.170 TL
- Patates Kızartması (300 gr.)150 TL
- Soğan Halkası (10 Adet)150 TL
...e
3 Hafta Önce
teşekkür ederim
...e
1 Ay Önce
elinize sağlık
...z
4 Ay Önce
Gayet lezzetli ve soğumadan geldi
...z
4 Ay Önce
kuzenimin doğum günü için sipariş verdim. siparişim tam saatinde vardı. Çok hızlı sipariş edilmiş bu pizza time tavsiye ederim.
...n
6 Ay Önce
Vallaha çok güzel tebrik ederim.
- 2'li Orta Menü1.030 TL
...ı
7 Ay Önce
Normalde yorum yapmam ama pizza gerçekten istediğim gibi geldi teşekkür ederim
- Combo Menü720 TL
...r
7 Ay Önce
Çok lezzetli ve hızlıydı. Ayrıca kurye Fatih bey’e nezaketinden dolayı ayrıca teşekkür ederim.
...n
8 Ay Önce
Siparişi getiren kurye abimizin hızına diyecek bişey bulamıyorum. Yemeğim o kadar sıcak geldi ki tam istediğim gibiydi. Fatih abi tekerine taş değmesin.
- Doyuran Menü900 TL
- Patates Kızartması (300 gr.)150 TL
...r
8 Ay Önce
Fatih bey siparişimizi çok hızlı ve sorunsuz bir şekilde teslim etti.
...e
8 Ay Önce
❤❤
...t
8 Ay Önce
bu çevrde yediğim en güzel pizzaydı ustanın ellerine sağlık getiren arkadaşada favori mekanım burası oldu bundan sonra,bir sonraki siparişim görüşmek üzeri
- Orta Menü610 TL
...n
9 Ay Önce
Gayet başarılı tavsiye ederim.
- Kavurmalı Pizza (Büyük)760 TL
...e
11 Ay Önce
Mükemmeldi.. Hızlı ve sıcacık geldi, bol malzemeli ve çok lezzetliydi
- BBQ Chicken (Orta)620 TL
...y
11 Ay Önce
Her daim aynı lezzette lakin malzemelerin biraz azaltıldığını düşünüyorum.
- Tıka Basa Menü1.350 TL
...k
2 Hafta Önce
Büyük karışık sipariş veröiştik ama orta boy geldi
...n
1 Ay Önce
İçeriğini iyice azaltmışlar para verp eklediğimiz ürünü bile koymuyorlar en kötüsü de peyniri en üste koyuyorlr ürünlern hiç biri görünmüyor ve çiğ kalıyor Az koydukları ürünü böyle gzliyorlar almayin
...g
2 Ay Önce
Buz gibi geldi ve dolayısıyla tadı çok kötüydü
...z
3 Ay Önce
pizza soğuk geldi içeçek de isteğimiz dikkate alınmadan cola gönderilmiş.
...r
7 Ay Önce
2 tane büyük boy pizza söyledik bu kadar mı lezzetsiz olur içindeki peynirin kaşar peyniriyle alakası yoktu bir gram sünmüyor du bile 1000₺ para çöp oldu yani çıtır tavuk sepeti istedik yanmış geldi

