- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Express Delivery
Yalçın Pastanesi
Yalçın Pastanesi Ratings & Reviews
...a
2 weeks ago
o kadar ilgililerki içine koydukları küçük hediyeler beni çok mutlu etti ve poğaçalarda aşırı lezzetliydi kahvaltımızın tadını bambaşka yaptı bundan sonra burdan yiyeceğimden eminim ellerinize sağlık?
- Peynirli Poğaça25 TL
- Not availableAçma
- Çıtır Simit25 TL
- Not availableKaşarlı Poğaça
...n
1 month ago
Pastalar her zaman taze güzel fakat pastayı açtığımda kartona yapışmış yarısı ezilmişti bilginiz olsun taşıma hatası kötü bir durum oldu
- Çikolatalı Pasta (6 Kişilik)600 TL
...n
1 month ago
Taze , temiz hızlı geliyor mutlaka da bir ikramları oluyor her zaman tercih ediyorum teşekkürler
...e
3 months ago
Çok güzeldi😇😇
...m
4 months ago
Her siparişimizde nazik düşünceleriniz için teşekkür ederim bol kazançlar diliyorum
...a
5 months ago
Taze lezzetli ve çok çabuk ulaştı. Hediyeler içinde ayrıca teşekkür ederim
- Çikolatalı Pasta (6 Kişilik)600 TL
...k
7 months ago
Pasta tazecik ve çok güzeldi. Mesajıma istinaden mum koyduğunuz için ve hediyeniz için teşekkürler ☺️
- Coca-Cola (1 L.)100 TL
- Çikolatalı Pasta (6 Kişilik)600 TL
...c
7 months ago
, pasta sanki şimdi yapılmış gönderilmiş gibi bir daha artık yalçın pastanesinden sipariş vericem sayfaya ay çöreği atarsanız sipariş vericem teşekkürler kolay gelsin🎂🎂🎂🎂🎂
- Çikolatalı Pasta (6 Kişilik)600 TL
...u
7 months ago
Kızımın beslenmesine koyuyorum biz sevdik
- Tatlı Kuru Pasta (500 gr.)300 TL
- Tuzlu Kuru Pasta (500 gr.)300 TL
...r
1 month ago
Bu fiyata bu kadar olur pek bişey beklemeyin.
...r
8 months ago
hızlı ve güler yüzlü nazikdi teşekkür ederim 🌹
...n
3 months ago
doğum günü için olduğunu yazdım.herkes hediye için teşekkür etmiş bizim pastadan mum bile çıkmadı 😥buda benim şansım
...r
5 months ago
çok geç geldi ve kurabiyeler aşırı sertti
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
...ş
Yesterday
Verdiğim siparişlerimin hiç biri doğru değil
...y
5 days ago
Eklerin iç dolgusuna kremşanti koymak nedir rezillik resmen. Bu kadar da düşmeye gerek yok.
...ı
2 weeks ago
cikolatanın tadı ağzımdan gitmiyor çok kötüydü almayın
...u
3 weeks ago
Eklerler çok ekşiydi yiyemedik
...i
1 month ago
pastam yamulmuş çok kötü geldi kreması mahvolmuş
...k
4 months ago
pastanız bozuk çıktı kreması ve Santisi sünüyor inşallah bi sıkıntı olmaz ailece yedik bı sıkıntı olursa hesabını kim verecek
...n
6 months ago
kadayıf bayattı yiyemiyorum resmen birde acayip bir koku var balık kokusu gibi degişik agır bir koku çok kalın bir kadayıf ayrıca bayat agır kokusu not 0 puan birdaha böle olursa söylemem
...ş
6 months ago
750 gram borek soyledik cok az geldi
...z
9 months ago
Tadı güzeldi ama max 6 kişilik
...l
9 months ago
bayattı hiç beğenmedim asırı krem santı vardı çok kötüydü
...k
10 months ago
Sakın ama sakın sipariş vermeyin bir pasta söyledik pasta ikiye bölünmüştü ve pastaneye ulaşamıyoruz. Rezalet
...n
10 months ago
Kullanılan susamlar kelebeklenmiş, kelebeklerle pişirilmiş, çok kötüydü
...u
1 year ago
pasta kutuda kenara vurmuş görüntüsü bozuldu notumu da dikkata almamışlar..

