- Kebab & Turkish
- Rice
- Express Delivery
Bol Tavuk & Bol Pilav
Bol Tavuk & Bol Pilav Ratings & Reviews
...k
4 days ago
güzeldi
...r
2 weeks ago
Yorumları dikkate aldıkları için teşekkür ediyorum. İşini böyle güzel yapan insanlara çokça saygı
...ç
2 weeks ago
elinize ve emeğinize salık gerçekten uzun süredir dışardan yediğim en güzel tavuk pilav
...u
1 month ago
çok lezzetliydi aşırı hızlı geldi porsiyonu dolu doluydu bilseydim normal porsiyon alırdım gerçekten dolu dolu bir porsiyondu diğer restoranlara göre gramajı tadı çok güzel fiyat olarakta hakediyo
- Double Tavuklu Pilav395 TL
...a
5 months ago
Pilav gerçekten çok lezzetliydi tatlı için teşekkürler :)
- Acılı Ayran (30 cl.)70 TL
- Double Tavuklu Pilav395 TL
...l
7 months ago
teslimat paketleme lezzet hepsi güzeldi elinize sağlık
...y
7 months ago
Çok güzeldi
...Ş
7 months ago
mükkemmel tebrikler
- Ayran (20 cl.)55 TL
- Porsiyon Tavuklu Pilav250 TL
...t
7 months ago
ufak acı biber yanında gelebilirse çok güzel olurdu.
...ş
2 weeks ago
tadı güzeldi ve teslimat baya hızlıydı ama nohutlar cidden aşırı azdı boyutuna göre çok az 10-12 tane anca var ayrıca bence porsiyon 50-100 gr arttırılabilir kötü amaçlı söylemiyorum yanlıs anlamayın
- Double Tavuklu Pilav395 TL
...u
1 month ago
Tavuk pilavı iyiydi irmik helvası söylemeyin kötü ve zaten küçük ayrana 60 tl yazmışsınız söyledim gelmedi bide üstüne niye göndermediniz merak ettim ?
- 1,5 Porsiyon Tavuklu Pilav338 TL
...i
2 weeks ago
elinize sağlık herşey çok güzel helvaniza bayıldım hayırlı işler
...r
4 months ago
Büyük ayran istedim küçük geldi
...r
2 weeks ago
NOHUT OLMASIN DEDİK DİMİ
...n
2 weeks ago
Paketlemenin vakumlu güzel olması kadar LEZZETİ o kadar KÖTÜ tavuk taze değildi yiyemedim tekrar ısıtılmış gibiydi pilav lapa gibi firmada başka bir firma galiba fişin üzerinde başka firma yazıyor
...ş
3 weeks ago
Büyük ayran siparişi verdim küçük gönderilmiş
...r
5 months ago
nohuta alerjim var dedim nohut koymuşlar yemeden çöpe attım verdiğim para haram olsun
...M
1 month ago
kötüydü hiç beğenmedim.
...a
5 months ago
Porsiyon çok küçüktü

