- Home-Made Cuisine
- Breakfast & Börek
- Kebab & Turkish
- Toast & Sandwich
- Express Delivery
Annemin Yeri Ev Yemekleri
Annemin Yeri Ev Yemekleri Ratings & Reviews
...y
1 month ago
Yemekler çok iyi hızlıca elime ulaştı
- Kayseri Mantısı Menü 2300 TL
- Islak Kek168 TL
...u
4 months ago
Yemekler bir harikaydı. Ellerinize sağlık
- Ezogelin Çorbası105 TL
- Musakka350 TL
...u
4 months ago
Yemek çok güzeldi .teşekkürler.Fakat Ayran 175 ml küçük ayran geldi.
- Sucuklu Menemen310 TL
- Ekmek22 TL
...k
4 months ago
Bu soğukta çok iyi geldi sıcacık ve çok lezzetliydi ekinize sağlık
- Tavuk Suyu Çorbası160 TL
...n
4 months ago
herşey harika teşekkürler
...z
4 months ago
yemekler harikaydı gerçekten çok lezzetli sıcak zamanlama harikaydı
...n
4 months ago
Cok güzeldi sıcak geldi annelerimizin yaptığı gibi olmuşşş
- Etli Kuru Fasulye Menü320 TL
...k
4 months ago
Çok iyiydi sıcacık ve çok lezzetli elinize sağlık
- Tavuk Suyu Çorbası160 TL
...r
4 months ago
Hızlı ve sıcak geldi lezzetliydi
- Bulgur Pilavı120 TL
...n
4 months ago
Tek kelimeyle Mükemmeldi. Hızlı teslimat güzel servis.
- Patlıcan Musakka Menü450 TL
...n
4 months ago
Çok memnun kaldım ilaç gibi geldi akşam akşam
- Tavuk Suyu Çorbası160 TL
...k
4 months ago
süperdi ellerinize sağlık
...n
11 months ago
eşim hamile canı çekti sıcak sıcak çıtır getirdiler sigara böreği eşim çok sevdi çok teşekkür ederim
- Patatesli Sigara Böreği190 TL
...m
1 month ago
gec geldi ama corbalar sicak we guzeldi
- Yayla Çorbası105 TL
- Süzme Mercimek Çorbası105 TL
- Tavuk Suyu Çorbası160 TL
...a
3 months ago
Biber dolmasında nerdeyse hiç et yoktu yemekler acı ve çok salçalıydı pek memnun kalmadım ama yemekler sıcaktı
...U
6 months ago
Biber dolması söyledim,zeytinyağlıymış,içinde üzümde yoktu,bunlar menüde belirtilmeli,ezogelin çorba da ortalama bir lezzetti.
...ü
11 months ago
Şnitzel çok küçüktü, çocuk menüsü gibi, kuru fasülye fena değil ama pek etli olduğu söylenemez
- Etli Kuru Fasulye200 TL
...o
3 weeks ago
tadı aşırı kötüydü midemi ağrıttı kalitesiz ucuz bayat bir tadı vardı
...t
1 month ago
Etli kuru fasulye siparis ettim icinde 1 gram et yok
...a
3 months ago
İnsan bir çatal peçete bir dilim ekmek koyar. Kızartmada patlıcan galan yok domates patates ilk ve son siparişim böylede müşteri kayb edersiniz devam edin
...z
10 months ago
Gerçekten çok kötüydü menemen söylemeyin başka yemeklerini bilmiyorum nasıl ama menemenden uzak durun
...n
10 months ago
Hiç dürüst bir işletme değil . Hakkımı helal etmiyorum. Sözde etli nohut , etli fasulye söyledik . Dalga geçer gibi bir tane , tam bir tane et koymuşlar . Hiç mi hiç tavsiye etmiyorum paranıza yazık.

