rider-banner-icon
  • Dessert
  • Express Delivery

Chef Elif Erdem

Express
Rating 4.7 out of 5 stars, 100+ reviews
Çınarlı Caddesi No:17B Muratpaşa / ANTALYA, 07160
...u6/12/2026Sonunda adının hakkını veren bir ıslak kek yiyebildik. Profiterolde olduğu gibi bu ürünün de şeker oranı çok yerindeydi. Teşekkürler.
...u6/10/2026Pastacı kreması ve pate a choux’su çok başarılıydı. Sosunun kıvamı ve lezzeti de gayet güzeldi. Benim için hepsinden önemlisi ise şeker oranı mükemmeldi. Ellerinize sağlık.
...n6/8/2026Muhteşem
...z4/29/20265 yıldız emeklerinin insan olarak güzelliklerinin sokaktaki paticanlara desteklerinin muhtesem lezzetlerinin o tatlı gülüşlerinin karşılığında az kalıyor iyi ki varlar.tatlılar çok güzel deneyin ltf
...z4/16/2026bu çikolatalı keki yemeyende çikolatalı kek yedim demesin. Elif Şefim yarınlar yokmuşcasına Belçika çikolatasını kullanmış da kullanmış bu nasıl bir tat lezzet muhteşemdi elinize emeğinize sağlık
...z2/18/2026Supangle cup ve profiterol çok iyi…
...k3/19/2026Enteresandı
...u3/18/2026Profiterol mutlaka denenmeli cok iyi
...l3/12/2026paketleme ve tadi lezzeti yerinde tazeydi ellerinize saglık
...l3/10/2026Antalyanın en güzel profiterolü , güllaç çok lezzetli ellerinize sağlık
...z3/10/2026 cok hafif fresh bir tatli ve cok lezzetli ve de cok tazeydi teşekkürler
...n3/7/2026Harikaydi
...s3/7/2026güllaç çok mu çok güzeldi. emeğinize sağlık
...k3/7/2026Hayatımda yediğim en iyi Güllaçtı. Kesinlikle sadece Ramazanda kısıtlı kalmamalı hiç olmazsa sipariş üzerine yapmaya devam etmelisiniz diye düşünüyorum kendi adıma 😇 emeğinize ellerinize sağlık 🤌🏻
...e3/6/2026Profiterolü çok tazeydi kurabiyelere bayıldım
...t3/5/2026muhtesemden de öte
...ı3/2/2026Şahanesiniz Elif hanım tatlıda harikaydı kurabiyelerde emeğinize sağlık iyi çaışmalar
...m2/28/2026Taze ürün ve güzel paketleme. Emeğinize sağlık
...l2/28/2026Son zamanlarda yediğim en hafif ve en lezzetli güllaçtı, profiterol da harikaydı ellerinize sağlık
...z2/25/2026yine yeniden muhteşemdi güllaç da diğer ürünler gibi...Ramazan bitmese diyeceğiz elif şefimiz
...z2/25/2026aldığımız her ürün hep mi güzel ve lezzetli olur evet...heppp..hiç bir sekilde kalitesini bozmayan yillardir çizgisi değişmeyen işletme ve lezzetler bir o kadar da güleryuzlü şefimiz ellerinize sağlık
...s2/20/2026güllaç çok güzeldi elinize sağlık
...z2/18/2026Profiterol, ıslak kek, fındıklı unlu kurabiye, inanılmaz güzel lezzetler.
...z2/18/2026Eşim hergün fındıklı unlu kurabiye istiyor…
...y2/11/2026Her akşam yemek sonrası tatlılarınız aklımızda valla ellerinize emeğinize sağlık :)
...t2/11/2026Yine çok iyi ramazan ayı gelse de Güllaç da çıkarsanız yine
...e2/10/2026Her zaman çok çok çok güzel. Ellerinize sağlık. Teşekkürler.
...u1/20/2026canımız profiterol çektiğinde tek adresimiz burası teşekkürler
...e1/19/2026Antalya’daki en iyi profiterol. Teşekkürler, ellerinize sağlık.
...k1/15/2026muhteşemdi teşekkürler.
Monday12:0022:00
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0022:00

Restaurant information

KEP Address: elif.erdem.7@hs01.kep.tr

MERSIS number: