- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Hancı Restaurant
Hancı Restaurant Ratings & Reviews
...a
4 months ago
Lahmacunu gayet lezzetliydi elinize sağlık
- Lahmacun399 TL
...r
7 months ago
Çok lezzetliydi
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide450 TL
...ş
11 months ago
acil gelirse sevinirim yola çıkacağım...
- Kuşbaşılı Pide430 TL
- Lahmacun399 TL
- Sprite (33 cl.)50 TL
...ş
4 months ago
önceki lahmacunlara kıyasla kuruydu
...N
5 months ago
çok cook acıydı hafifde soğumuştu onun dışında mükemmeldi
...r
5 months ago
yemekler soğumuştu.
- Tavuk Kanat399 TL
- Lahmacun399 TL
...k
2 months ago
her zaman tercih ederim bu restoran i çok temiz ve özenli ama İlk defa yemekleri çok yanmış halde geldi daha dikkatli olunuz lütfen
- Lahmacun399 TL
...n
5 months ago
pidelerde balık kokusu vardı. taşfırınınızda yemek pişiriyorsanız bu ciddi bi problem. bilginiz olsun
...ş
11 months ago
başarılar dilerim. tşk ederim.
- Kuşbaşılı Pide430 TL
...m
6 months ago
Salata ve mezeler yetersiz lahmacun güzeldi
- Lahmacun399 TL
...ş
Today
Ciğer aşırı derecede kötüydü kesinlikle tavsiye etmiyorum dışı yanmış içi pişmemiş rengi değişik aşırı derece de büyük ve kokuyordu çöpe dökmek zorunda kaldım
...n
2 days ago
kebabın içi pempeydi kendim pişirdim
...n
2 days ago
Kış değil çille değil bu pide niye bu kadar soğuk geldi?
...ç
3 weeks ago
Lahmacun aşırı kötüydü harcı ayrı hamuru ayrı berbattı ilk ve son siparişim di ekmeği pişmemişti hamurdu bildiğin için komple bi tarafa yapışmıştı zaten hayatımda yediği. En kötü lahmacundu
...t
1 month ago
Bu restorandan sürekli sipariş verirdim ama fırın ürünleri aşırı bozmuş bu kadar yağlı bir lahmacun ben hayatımdan yemedim
...r
2 months ago
yemeğin yanında ayran istedim gelmemiş yanında bende aramadım 1 ayran için ama tadı güzeldi dikkat ederlersende iyi olur
- Kuşbaşılı Pide430 TL
...ç
4 months ago
Kaç seferdir sipariş veriyoruz yemekler pişmeden geliyor midemiz bulana bulana yiyoruz her seferinde bir şey olmaz kalabalıktır diyip evde pişirip yiyoruz ama bu kadarda olmaz hata gerçekten yazık
...t
5 months ago
Coca Cola yazmasına rağmen sarıyer gönderiyorlar bu ayıptır.2. olarak yağından o kadar rahatsız oldum ki 2 lahmacunu çöpe attım
...n
5 months ago
Kapıma gelmeyen sipariş nasıl olurda teslim edildi diyor Hiç ilgi alaka yok BİR HAMİLE OLARAK SÖYLÜYORUM BUNU
...a
7 months ago
Çok kötü kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hayatım boyunca yediğim en kötü kuş başı pide idi pide küp kuru tatsız tuzsuz
...k
8 months ago
Köfte porsiyon sipariş verdim köftede çok fazla ilik gibi lastik bişeyler vardı yiyemedim
...t
9 months ago
yani ekmeğin üstüne çikolata sür ye daha zevk alırsın çok kötü pideleri var benden söylemesi
...l
10 months ago
lavaş bolluğunun yanımda 3-5 et tanesi

