- Ev Yemekleri
- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Çorbacı Kadir Usta
Çorbacı Kadir Usta Değerlendirmeler
...t
8 Ay Önce
Buraya 1 yıldız verenleri anlamış değilim
...t
8 Ay Önce
Her zamanki gibi müthiş
...t
8 Ay Önce
Bugün üst üste 3. siparişimi verdim ve bütün çorbaları denedim. Sipariş notları dikkate alınıyor servis de iyi tek eksik kaşık yok. Onun dışında her şey 5 yıldız
...t
8 Ay Önce
Kelle paça müthiş lezzetli, yanında sarımsak ve sirkeyi ayrı getiriyorlar. Karton kaseye koyuyorlar dökülmesin diye de kapağın arasına ince bir ambalaj koyuyorlar. Çorbalar sıcak taze ve lezzetli
...t
8 Ay Önce
Paketleme çok iyi, porsiyon büyük. Çorbalar da Bolu'da içtiğim en başarılı çorbalar
...ı
10 Ay Önce
çorbalarınız çok güzeldi yenisiniz galiba hayırlı olsun kurye arkadaşta çok nazikti çok guleryuzluydu ellerinize sağlık
- Not availableİşkembe Çorbası (Küçük)
...t
7 Ay Önce
her zamanki gibi
...n
10 Ay Önce
mükemmel di
...e
5 Ay Önce
Çorbalar fazla yağlı ve sulandırılmıştı. Hastam için söylemiştim o bile yağından dolayı içemedi atıldı.
...m
5 Ay Önce
Oncelikle siparisim bir saat 45 dakikada geldi havanij karli olmasi tabikide bir bahane olabilir ama yinede bu kadar yavas gelmesi etik degil ve corbanin yaninda yolladiginiz urunler posete dokulmus .
...ı
7 Ay Önce
çorba çok aşırı yağlı ve tatsız
...k
3 Ay Önce
iki tane kelle paça söyledik berbat geldi verdimiz para ziyan oldu yağın içinde yüzüyor du ve etler hiç iyi değildi
...a
4 Ay Önce
servis çok geç
- Not availableİşkembe Çorbası (Büyük)
- Kelle Paça Çorbası (Büyük)180 TL
...c
5 Ay Önce
Ağır bir koku vardı ve suyunun bile tadı değişikti
...z
5 Ay Önce
Hayatımızda yediğimiz en kötü çorbalardı mercimeğe o kadar tuz koymuşlar ki içemedik işkenbeyle paşa da tuhaf kokuyordu tadı tuhaftı
...n
5 Ay Önce
Hayatımda içtiğim en kötü çorbaydı tadı tuzu yoktu
...k
5 Ay Önce
Kelle paça çok kötü kokuyordu kötüydü
...u
6 Ay Önce
mercimek sonrası bu sipariş inden sonraki siparişte ekşi geldi beklemis
...k
6 Ay Önce
Not olarak belirttiğim halde işkembe yi terbiyeli istemiştim ama hiç dikkate alınmamış paça çorbalarında ise çok ağır kokuyordu maalesef
...z
6 Ay Önce
1.5 saat sonra soguk, sarimsak ve sirkenin pakete dokuldugu lezzetsiz mide yakan bir corba icmek istiyorsaniz hic durmadan siparis verebilirsiniz
...ı
6 Ay Önce
Sipariş verdiğimde saat 18.36’ydı siparişim geldiğinde saat sekizi geçiyordu sıfırdan mı yaptınız çorbayı anlamadım ki
...z
9 Ay Önce
çorbalar dökülmüş geldi bide para istedi 2.ye kısasürede getireceğini söyleyen kurye 1saat oldu negelen var negiden.ASLA TAVSİYE ETMİYORUM.ne çorba geldi ne geri dönüldü.sizde bnm gibi mağdur olmayın
...R
7 Ay Önce
Tam olarak bir buçuk saatte geldi aç kaldım yumurta kırıp yedim. Bir daha sipariş vermeyi düşünmüyorum
...ı
10 Ay Önce
Çorbadan kemik çıktı
...n
9 Ay Önce
Çorba yağda yüzüyodu yemek mümkün değil.domates çorbası nasıl bu kdr yağlı olabilir

