- Express Teslimat
Sera House Cafe
Sera House Cafe Değerlendirmeler
...i
1 Ay Önce
En son restoranınızdan sipariş verdiğimde pizza ve börek yanmıştı. Sürekli müşteriniz olduğum için gerçekten şoke oldum. Lütfen bu seferki siparişe dikkat edilmesini rica ediyorum.
...l
1 Ay Önce
Akdeniz tostunuz çok lezzetli :) fiyat performans diyebiliriz :)
- Akdeniz Tost215 TL
...r
2 Ay Önce
Pişi ve börekler sıcacık geldi. Hiç yağ çekmeden kızartılmış şahane ev yapımı tadında, çok teşekkürler
- Sigara Böreği (6 Adet)270 TL
- Pişi (Az)220 TL
...u
3 Ay Önce
Çok lezzetli bir omlet yedim, kahvesi de gayet iyiydi. Umarım aynen devam ederler
- Serotonin Özel Omlet370 TL
- Americano160 TL
...n
4 Ay Önce
memnun kaldık teşekkürler
- Mükellef Kahvaltı510 TL
- Bal & Kaymak210 TL
- Nutella125 TL
- Karışık Menemen385 TL
- Sigara Böreği (6 Adet)270 TL
- Taze Sıkma Portakal Suyu260 TL
- Pişi (Az)220 TL
...k
8 Ay Önce
TEK KELİMEYLE HARİKAAAAAAA
- Ballı Kaymaklı Yumurtalı Ekmek350 TL
- Pişi330 TL
- King Tost420 TL
- Pişi (Az)220 TL
...k
8 Ay Önce
2 hafta içinde 5.siparişim böyle bir lezzet olamaz ayrıca hızlı . notlarda ne istenirse eksiksiz yapılıyor harikaaaaaaa ellerinize sağlık
- Serotonin Özel Omlet370 TL
- King Tost420 TL
...n
8 Ay Önce
her zamaan kaliteli ve doyurucu.
...z
9 Ay Önce
Her zamanki gibi hafif , tertemiz, sade.
...z
10 Ay Önce
Mahallemizin en klas ve en lezzetli kafesi. Teşekkürler. Ellerinize sağlık. :)
- Kahvaltı Tabağı410 TL
- Sigara Böreği (6 Adet)270 TL
...n
11 Ay Önce
Her şey çok güzel ellerinize sağlık. Mahallemizin kafesi zaten. Mutfaktaki ablaya geldiğimde ayrıca teşekkür edeceğim. Sayesinde yumurta yiyorum.
- King Tost420 TL
...n
11 Ay Önce
cok cok iyi her zamanki gibi, servis cok basarili yemekler cok lezzetli tesekkurler sera house 💖
- Günün Çorbası200 TL
...z
1 Yıl Önce
Aşırı memnum kaldım, tost geldiğinde sıcaktı ve eksiksiz geldi. Herkese öneririm
- Peynirli Tost195 TL
...u
4 Ay Önce
Pizza kuru geldi ,bu kez pek beğenmedik
- Sigara Böreği (6 Adet)270 TL
...u
3 Ay Önce
Börekler son iki siparişimde fazla pişmiş ve yağlı geliyor
...ı
10 Ay Önce
Porsiyon bu fiyata göre çok küçük
...i
1 Ay Önce
Biz her zaman sizin müşteriniziz ve genellikle sizden 1000 lira veya daha fazla tutarında alışveriş yaparım. Ancak bugün yemekleriniz beni hayal kırıklığına uğrattı. Pizza neredeyse yanmış, börek ise
...ş
9 Ay Önce
fotoğraftakiyle alakasiz özensiz saçma birsey gönderildi. yazık verdiğim paraya çöpe atıyorum direk
...r
11 Ay Önce
çorbam gelmedi ve salata çok baştan savmaydı, sadece sezar sos güzeldi
