- Express Delivery
Sera House Cafe
Sera House Cafe Ratings & Reviews
...i
1 month ago
En son restoranınızdan sipariş verdiğimde pizza ve börek yanmıştı. Sürekli müşteriniz olduğum için gerçekten şoke oldum. Lütfen bu seferki siparişe dikkat edilmesini rica ediyorum.
...l
1 month ago
Akdeniz tostunuz çok lezzetli :) fiyat performans diyebiliriz :)
- Akdeniz Tost215 TL
...r
2 months ago
Pişi ve börekler sıcacık geldi. Hiç yağ çekmeden kızartılmış şahane ev yapımı tadında, çok teşekkürler
- Sigara Böreği (6 Adet)270 TL
- Pişi (Az)220 TL
...u
3 months ago
Çok lezzetli bir omlet yedim, kahvesi de gayet iyiydi. Umarım aynen devam ederler
- Serotonin Özel Omlet370 TL
- Americano160 TL
...n
4 months ago
memnun kaldık teşekkürler
- Mükellef Kahvaltı510 TL
- Bal & Kaymak210 TL
- Nutella125 TL
- Karışık Menemen385 TL
- Sigara Böreği (6 Adet)270 TL
- Taze Sıkma Portakal Suyu260 TL
- Pişi (Az)220 TL
...k
8 months ago
TEK KELİMEYLE HARİKAAAAAAA
- Ballı Kaymaklı Yumurtalı Ekmek350 TL
- Pişi330 TL
- King Tost420 TL
- Pişi (Az)220 TL
...k
8 months ago
2 hafta içinde 5.siparişim böyle bir lezzet olamaz ayrıca hızlı . notlarda ne istenirse eksiksiz yapılıyor harikaaaaaaa ellerinize sağlık
- Serotonin Özel Omlet370 TL
- King Tost420 TL
...n
8 months ago
her zamaan kaliteli ve doyurucu.
...z
9 months ago
Her zamanki gibi hafif , tertemiz, sade.
...z
10 months ago
Mahallemizin en klas ve en lezzetli kafesi. Teşekkürler. Ellerinize sağlık. :)
- Kahvaltı Tabağı410 TL
- Sigara Böreği (6 Adet)270 TL
...n
11 months ago
Her şey çok güzel ellerinize sağlık. Mahallemizin kafesi zaten. Mutfaktaki ablaya geldiğimde ayrıca teşekkür edeceğim. Sayesinde yumurta yiyorum.
- King Tost420 TL
...n
11 months ago
cok cok iyi her zamanki gibi, servis cok basarili yemekler cok lezzetli tesekkurler sera house 💖
- Günün Çorbası200 TL
...u
4 months ago
Pizza kuru geldi ,bu kez pek beğenmedik
- Sigara Böreği (6 Adet)270 TL
...u
3 months ago
Börekler son iki siparişimde fazla pişmiş ve yağlı geliyor
...ı
10 months ago
Porsiyon bu fiyata göre çok küçük
...i
1 month ago
Biz her zaman sizin müşteriniziz ve genellikle sizden 1000 lira veya daha fazla tutarında alışveriş yaparım. Ancak bugün yemekleriniz beni hayal kırıklığına uğrattı. Pizza neredeyse yanmış, börek ise
...ş
9 months ago
fotoğraftakiyle alakasiz özensiz saçma birsey gönderildi. yazık verdiğim paraya çöpe atıyorum direk
...r
11 months ago
çorbam gelmedi ve salata çok baştan savmaydı, sadece sezar sos güzeldi

