- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
- Express Delivery
Antakya Sofrası
Antakya Sofrası Ratings & Reviews
...n
2 weeks ago
notlarım dikkate alındı tesekkurler
- Adana Kebap450 TL
...ı
3 weeks ago
Güzel di
...ı
2 months ago
Çok iyiydi
- Soslu Baget400 TL
...r
2 months ago
her zamanki gibi harika servis ve ürün
...ı
3 months ago
Çok çok iyi
- Urfa Kebap450 TL
...ı
3 months ago
Rahatlıkla sipariş verebilirsiniz
...i
7 months ago
Great service, high quality ingredients
- Not availableÇöp Şiş
...n
9 months ago
Süper Lezzet - sadece işlem ücreti yüzünden 100 TL fazla ödemek saçma
- Beyran Çorbası450 TL
...a
10 months ago
Ellerınıze sağlık
- Not availableSoslu Yaprak Kanat
...ş
10 months ago
Kelle paça çok lezzetliydi ellerinize sağlık
- Kelle Paça Çorbası450 TL
...n
10 months ago
Kanacti ayazda yedim en son Cok. Kötüydü bügün burdan sipariş etim çok iyidi gerçekten hakini veriyo
...t
1 month ago
Artık kelle paça çorbası ile (biber sosu sirke ve sarımsak sosu ) yollamıyor musunuz?? Hoş olmadı
...n
1 month ago
Tavuk dürüm söyledim Antakya üsülü bekliyordum ekmek arası marul yedim teşekkür ederim
- Ayran (28 cl.)50 TL
...r
1 year ago
Atom çorbası yerine normal paça gönderdiniz fotoğrafla gelenin alakası yok
...T
3 months ago
kantların kenarları tamamen yanmıştı. yarısını attım yemeğin. Çorba çok fazla kokuyordu, aynı yerden daha önce içtikleirm böyle değildi
...u
6 months ago
yani ayıptır et ekmek koymuşsunuz resmen ya bi daha da söylemem
...i
4 months ago
Alinazik kebabında yoğurtlu patlicanin yerine neden sivri biber kullandınız hiç anlamadım. hem çok acı hem de çok alakasız. pide de gondermemissiniz, 1.5 porsiyon ile aç kaldım.pilav ve köfte lezzetli
...a
1 month ago
yanliş geldi spariş kanat spatiş vermişdim bana patates puyre getirdiniz değistirin buni 1 saat fazla bekletdiniz
...ı
1 month ago
porsiyon küçülmüş 5 tane tavuk parçasına 400 fazla bence. 3 but 2 kanat bide bi daha gerek yok
...T
1 month ago
Sanki et tava diye adana kebabı ezip, göndermişler.
...n
2 months ago
The order is missing there is no soup
...t
4 months ago
yanlış geldi sipariş yazıktır ayıptrı ya saç tavaya tavuk mu gönderilir
...i
6 months ago
Et çok kötüydü et tavada
...s
7 months ago
saç tava ve et tava söyledim. domates tava yedim. et fiyatına domates yemek ilginç bi deneyim
...a
8 months ago
Sipariş başka gelen şey başka bu nasıl bır iş hep bır eksik
...n
9 months ago
Atom çorba söyledik karın’ı çok büyük doğramışlardı ve tanesi çok azdı
...k
9 months ago
Çiğ geldi resmen helal etmiyorum
...k
11 months ago
Yanık geldi
...k
11 months ago
Devamlı müşterinizim. Bu üç oldu. Tavuk sipariş ettim. Eğer ustanız ürünü yaktıysa yerine yenisini yapıp gönderirsiniz. Yanmış ürünü müşteriye göndermezsiniz.İnsan olduğum için yiyemedim çöp..
...a
11 months ago
Hep buradan sipariş veriyoruz yemeğin tadı çok güzel mükemmel ama menüydü bulgur pilavı var ama eksik geliyor not olarakta kaç devefa etkedim ama umdunuz da böyle yapmanız bence çok kötü

