rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Rice
  • Express Delivery

Meşhur Gazi Pilavcısı Nuri Usta

Express
Rating 3.6 out of 5 stars, 5000+ reviews
75.yıl mahallesi fevzi çakmah mahalesi no 68 a*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...l6/21/2026herzamanki gibi çok lezzetli
...n6/10/2026Çok lezzetli ve sıcak geldi teşekkür ederim ❤️❤️❤️
...r5/4/2026harika ve özenli notumu da dikkate almışlar teşekkürler
...l2/6/2026Sürekli sipariş verdiğim bir restoran pilavı gerçekten şahane kuryeler aşırı hızlı 👏
...a2/2/2026Güzeldi
...n2/2/2026Müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar incelikleri için çok teşekkür ederim
...ç1/29/2026yemeklerinizi her zaman olduğu gibi sıcak ve lezzetli geldi teşekkürler
...r9/14/2025Tek kelimeyle mükemmelll
...i9/6/2025güzeldi
...l8/28/2025pilav porsiyonları biraz küçük ama güzel di yemekler
...t8/2/2025lezzetli ve güzel
...ı7/15/2025Bence hazırladıkları tabak gayet güzel doyurucu adamlar özeniyor.
...n7/13/2025Sıcak tı çok ta güzel di beğendim
...a3/24/2026Guzel ama buyuk porsiyon , disaridaki normal porsiyondan bi tik bile kucuk
...ç10/18/2025Pilavı çok lezzetli, salata porsiyonu arttırılabilir. Köfte ekmek ve dürüm yemiştim daha önce de beğenmedim
...r9/24/2025pilav güzeldi. çok hızlı geldi. bir puanı büyük boy pilavın normal porsiyon boyutunda olmasıydı. iyi ki büyük porsiyon söylemişim. normal ve büyük arası farkın belirtilmesi iyi olurdu.
...s6/9/2026Ayranımı göndermediler, ekmek bayattı salata sararmıştı. Eskiden çok sevdiğim bir işletmeydi.
...m12/30/2025Pilav güzel fakat sütlaçın tadı aşırı kötü taze değil
...k10/21/2025normalde 5 vericektim ama kanatın yanında nohutlu pilav gönderdiği için puan hayal kırıklığı yarattı kanat ve dürüm güzeldi nohut olmasaydı iyidi
...s8/13/2025Tadını çok beğenemedim
...a9/19/2025her şey çok lezzetliydi ama tavuk pilav büyük söylememe rağmen sanki küçük geldi çok azdı porsiyon. gramaj yazılabilir belki ürün yanına
...n11/26/2025pilav güzel tavuk biraz kokuyor tavuk sote inanılmaz kuru onun dışında hızlı geldi tşkrler
...e6/20/2026Yemek çok soğuk geldi ve paketleme hiç düzgün değildi ve umduğum gibi değildi
...k5/24/2026Tavuk kokuyordu asla yenebilecek değildi sadece kuru fasülye güzeldi . Pilavda garipti tavuktan büyük ihtimalle
...t5/13/2026Hayatımda gördüğüm en kötü kuru tavuklu cigerli pilav tavuğunu göndermemişler. Mercimek corbası sıcak su olarak geldi
...n3/1/2026Hayatımda yediğim en kötünün kötüsü çorba çok değişik kokuyordu yani bunu sizin algılamamanız ve bu şekilde insanlara sunmanız çok yanlış pilav fena değildi
...t2/16/2026çok kötüydü
...t1/17/2026tavuk kokuyordu hala midem kötü kendime gelemedim
...n11/20/2025yayla çorbasını suyla yapmışlar içinde pirinç yok sadece su pilav da kokuyordu çöpe atmak zorunda kaldım hiç hoş bi durum değil
...j10/5/2025Kafam kadar çiğer doğranmaz yada tavuk yiyemedim pilav desen lapa
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday00:0006:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:4523:59
Saturday00:0005:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: