rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Steak
  • Restaurant Delivery

Hak Et Mangal

Rating 4.4 out of 5 stars, 10000+ reviews
Pazariçi Mah. Ecdat Sokak. No:7/1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...K6/7/2026Herzaman söylediğim yer ve layıgıyla yapıyorlar. Ayrıca kurye kardeşimde çok efendi yardımsever kendilerine teşekkür ederim
...z4/15/2026Her zamanki gibi yine çok güzel
...z4/15/2026Yorumlara dikkat ettiğiniz için teşekkürler. Oğlum her yerden yiyemiyor. Lezzetli ve özenli
...l4/10/2026herzamanki gibi sıcak ve lezzetli teşekkürler 💞
...z2/3/2026Sipariş verdikten 25 dakika sonra teslim edildi, gerçekten çok hızlı getirdiler. Daha önce de sık sık sipariş verdiğim bir işletme. emeği geçen herkese teşekkürler...
...k1/11/2026Mükemmeldi sıcacık geldi lezzeti çok iyiydi ellerinize sağlık çok teşekkür ederiz
...t12/11/2025lezzetli
...n10/31/2025enfesti herzamankigibi
...t10/11/2025Her zaman olduğu gibi çok lezzetliydi,ellerinize sağlık.
...ı6/14/2026fena degildi tavuk
...r1/11/2026özensiz ilgisiz lezzete 3 verdim
...n5/22/2026Güzeldi sıcak geldi
...n8/26/2025Yemekler her zaman ki gibi mükemmeldi. Fakat yemeksepeti hatası diyip sipariş düşmedi gerekçesiyle yemeğim 2 saatte geldi. Eğer öyle ise keşke bi güzellik veya şirinlik yapsalardı :)
...k12/29/20251500 tl lik sipariş veriyorum ne tuz var ne peçete ne ıslak mendil kanatlar güzeldi kırmızı et de lezzet yok denilecek kadar az servis hızlı
...r12/28/2025sırf lavas durum yedik et tuzlu, yeşillik domates atsaydınız iyi olabilirdi
...n5/9/2026Et çiğdi
...n5/9/2026Soğuk geldi
...n3/24/20261 kiloluk kanat diye 425 gr kanat göndermişler adet olarakmış sadece kemik gönderdikleri 5-6 senelik müşteriydim bir daha asla sipariş vermem
...ş1/12/2026Etler taş gibiydi kedilere vermeye bile utandığımız için çöpe attık kupkuruydu yenecek gibi değildi üzgünüm
...t1/12/2026hayatımda yediğim en kötü yemekti soğuk geldi
...ş11/7/2025Tadıyla ilgili problemim yok ancak karışık tavukta şiş olmaması çok ilginç. Sanırsam kiloyla satıldığı için sadece kemikli etler koyulmak istendi. Daha çok kâra geçiyorlar sanırım. Tavsiye etmiyorum.
...z8/8/2025Sipariş soğuk geldi. Et sert ve lezzetsizdi. Gerçekten tadı tuzu olmayacak seviyede kötüydü.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:4521:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: abdulhadi.cicek@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Abdulhadi Çiçek

Hak Et Mangal