- Burger
- Döner
- Restoran Teslimatlı
Köşe Burger
Köşe Burger Değerlendirmeler
...l
3 Hafta Önce
Normalde yorum yapmam ama gerçekten 5 yıldızı hak ediyor elinize sağlık.
- Köşe Burger & Patates Kızartması470 TL
...t
1 Ay Önce
tek kelime ile mükemmel :)
- Köşe Burger & Patates Kızartması470 TL
...r
1 Ay Önce
gayet güzel ve hızlı
- Köşe Burger Menü550 TL
- Double Köşe Burger Menü650 TL
...k
2 Ay Önce
Lezzetliydi
...a
2 Ay Önce
Burger harikaydı yediğim en güzel burger � kurye çok kibardı 👍👍👍
- Köşe Burger Menü550 TL
...n
2 Ay Önce
Bolu nun En İyisi
- Köşe Burger & Patates Kızartması470 TL
...n
2 Ay Önce
çok iyi
- Köşe Burger & Patates Kızartması470 TL
...ş
5 Ay Önce
Burger king muadili gibi ama daha da iyisi gerçekten bayıldık bolunun en iyisi hamburgercisi özenli paketleme ve servise bayıldık elinize emeğinize sağlık umarım bozulmazsınızz 🥹💗
- Köşe Burger Menü550 TL
...n
5 Ay Önce
ciddi anlamda yedigim en iyi hamburgerdi benim fav burgercim artık🫶🏼
- Köşe Burger Menü550 TL
...n
6 Ay Önce
burayı bu kadar geç kesfettigime çok pişman sadece burdan burger yiyecegim artık MÜKEMMEL ÖTESİ kazandığınız paranın hepsi helali hoş olsun
- Köşe Burger Menü550 TL
...z
6 Ay Önce
BOLUN EN İYİ BURGERCİSİ KURUCU ÜMİT USTA GİBİ EŞSİZ BİR LEZZET HARBİ DİYORUM BU ADAM YAPIYOR BU SPORU
...u
8 Ay Önce
Lezzet ortalama ama servis ve doyuruculuk gayet iyi
...z
8 Ay Önce
BOLUDA CİDDEN ŞU ZAMANA KADAR YEDİĞİM EN İYİ HAMBURGER TIPKI İŞİNİ ÇOK İYİ BİLEN AMA KEŞFEDİLMEMİŞ USTALARDAN
...n
9 Ay Önce
Hamburger denildiğinde bu gelmeli akla mesela. Çok güzeldi gerçekten. Gayet eksiksiz ve sıcak da geldi. Elinize sağlık, çok teşekkür ederim <3
...n
9 Ay Önce
güzel ama sonraki verdiğim her siparişi iptal ediyorlar bu hiç hos değil her siparişi iptal edecekseniz burayı kapatalim
...u
10 Ay Önce
Normalde hiçbir şekilde yorum yapmam ama BA YIL DIM… yeni keşfetmiş olmak beni çok üzdü.. sıcacıktı ve lezzeti bir efsaneydi, deneyin asla pişman olmazsınız..
...n
11 Ay Önce
Teslimat zamanı geç gösteriyordu ama çok hızlı geldi teşekkürler çok lezizdi
...p
11 Ay Önce
Her şey çok güzeldi ellerinize sağlık
...k
11 Ay Önce
Hamburger efsane
...y
11 Ay Önce
Hayatımda yediğim en iyi hamburgerlerden. Oldukça büyük porsiyon inanılmaz lezzet. İlk defa yorum yaptıracak kadar iyi ellerinize sağlık. Kağıt poşet kullanımını ayrıca takdir ettim.
...n
3 Hafta Önce
Hamburger fena değil, kurye arkadaş gayet kibardı. Puan kırmamın sebebi 20-35 dk içinde teslim edilmesi gereken paket 1 saatte geldi ve maalesef soğuktu.
...ı
11 Ay Önce
hamburger köftesi biraz yanmış gibiydi fakat gayet doyurucu
...n
9 Ay Önce
Paketleme güzel, servis hızlı gramaj da doyurucu baya fakat tadı çok bana hipap etmedi o yüzden çok beğenemedim evde yapılmış burgeri andırıyor biraz. Yine de tercih edilebilir elinize sağlık

