- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Üçler Urfa Kebap
Üçler Urfa Kebap Ratings & Reviews
...s
2 weeks ago
Bu sefer çorbayı beğenmedim fazla suluydu
- Urfa Dürüm310 TL
...n
4 weeks ago
Tadı çok güzeldi fakat dürüm söylemediğim halde dürüm yapılmış
- Kemiksiz Tavuk Şiş350 TL
...n
1 month ago
Yan ürünlerin lezzeti harika,ana urunler tam kararında pişmiş.Sadece adananın gramaji biraz az geldi gibi.
- Adana Dürüm310 TL
- Kırmızılahana Salatası120 TL
- Tavuk Yaprak Kanat750 TL
...n
1 month ago
lezzetine hiçbir şey söylemiyorum çok lezzetli duble Adana söyledim Fakat gramaj Birazcık beni tatmin etmedi.
- Coca-Cola (33 cl.)85 TL
- Adana Dürüm600 TL
...n
1 month ago
gayet lezzetli Bir adana kebabı yedim yapının Ellerine sağlık fakat gramajı biraz az gibi geldi Buna dikkat etmenizi öneririm
- Adana Dürüm600 TL
...n
1 month ago
Yediğim en lezzetli kebap diyebilirim, fakat gramajından biraz şüpheliyim uzun yıllardır yiyorum, sanki Zaman geçtikçe etler küçülüyor gibi.Bu konuya Dikkat etmenizi öneririm!
- Adana Dürüm600 TL
...ı
1 month ago
yok gerçekten bambaşka güzel yani saadece pilav seçeneği keşke pirinçte olsa ama HARİKASINIZ
- Kemiksiz Tavuk Şiş350 TL
...n
1 month ago
ellerine sağlık güzel olmuştu
...z
2 months ago
Herşey çok iyidi ama kaşık çatal gönderilmiyor
...k
2 months ago
Harika lezzetli
- Ezogelin Çorbası125 TL
...z
2 months ago
her zaman harika
- Kemiksiz Tavuk Şiş350 TL
- Ayran (30 cl.)60 TL
- Adana Dürüm600 TL
- Not availableGünün Çorbası
...z
2 months ago
her zaman harika
- Adana Dürüm600 TL
- Not availableGünün Çorbası
...l
2 months ago
Gayet güzeldi
- Adana Dürüm310 TL
...n
2 months ago
Lezzetliydi
...n
3 months ago
Şu ana kadar kötü bir yemek gönderdiklerini görmedim. Bilakis domates yemediğim için bu konudaki notlarima hassasiyetle yaklaşiyorlar. Ciğer şiş favorim. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
- Kuzu Ciğer Şiş550 TL
...a
3 months ago
Yine çok lezzetliydi, sıcak ve hızlı geldi ikrama sevindim emeğinize sağlık
- Sarma Beyti Kebap625 TL
- Coca-Cola (33 cl.)85 TL
...a
3 months ago
Lezzetliydi bozmazlarsa yine sipariş veririm ama yağ kullanım sıklığına dikkatleri gerekir bir tık yağ kokusu var daha sık değiştirmeliler
- Sarma Beyti Kebap625 TL
...t
4 months ago
Restoranın alakasından dolayı teşekkür ederim.
...n
4 months ago
Her zamanki gibi özenli güzel ve hızlılardi. Domates yiyemiyorum. Bu hususta özellikle dikkatli davranıyorsunuz. Çok teşekkür ederim.
- Ciğer Dürüm450 TL
...r
4 months ago
Güzeldi tavuk şiş
- Kemiksiz Tavuk Şiş350 TL
...u
5 months ago
Çok lezzetliydi. Emeğinize sağlık :)
- Urfa Dürüm310 TL
...l
5 months ago
Güzeldi
...s
5 months ago
Sanki biraz yanmış gibiydi ama harikasınız sizin dışınızda kebap yemiyorum
- Çöp Şiş & Yarım Ciğer Şiş825 TL
...n
5 months ago
Severek sipariş veriyorum
...r
6 months ago
gayet lezzetli teşekkür ederiz
- Adana Dürüm310 TL
...n
6 months ago
İşini hakkıyla yapan nadir restoranlardan
- Kemiksiz Tavuk Şiş350 TL
...ğ
6 months ago
Güzeldi
...ş
7 months ago
Tadı ayrı siparişin sıcaklığı ayrı herşey ile çok güzel öneririm
- Süzme Mercimek Çorbası125 TL
- Kemiksiz Tavuk Şiş350 TL
- Coca-Cola (33 cl.)85 TL
...u
7 months ago
Sıcacık geldi yine her şeyde gayet güzeldi yine memnun kaldık
- Tavuk Kanat380 TL
...k
7 months ago
Gayet güzeldi sadece yoğurt biraz ekşi geri kalan herşey mükemmel ellerinize sağlık
- Sarma Beyti Kebap625 TL

