- Patisserie & Bakery
- Express Delivery
Kardeşler Unlu Mamülleri
Kardeşler Unlu Mamülleri Ratings & Reviews
...l
3 weeks ago
Tazeydi
- Simit25 TL
...n
3 months ago
sıcacık ve hızlıydı cok teşekkürler..
- Tereyağlı Simit32 TL
- Zeytinli Açma42 TL
- Zeytinli Sosyete Poğaça20 TL
...r
5 months ago
Çok lezzetli
...n
9 months ago
Taze urunler hızlı teslımat kuryeye de tsk ederm
- Simit25 TL
- Gevrek Simit25 TL
- Tereyağlı Simit32 TL
...r
11 months ago
ortalama
...n
2 months ago
Getiren kurye arkadaş bu işi yapmayı sevmiyorsa yapmasın bence
- Tereyağlı Simit32 TL
- Kaşarlı Sıkma65 TL
- Peynirli Gözleme95 TL
- Somun Ekmek (250 gr.)32 TL
...ç
11 months ago
mazemesi zayif
...r
10 months ago
hiç bu kadar kötü bir poğaça yememiştim o kadar para veriyoruz ama verdiğimiz değmiyor bile mayalanmamış kuru berbat bir poğaçaydı bir daha burdan almayı düşünmüyorum
- Simit25 TL
...n
1 month ago
Siparişim eksik geldi sıkmanın peyniri de çok tuzluydu asla memnun kalmadım
...y
2 months ago
Sosis rengi bembeyazdı ne sosisi olduğu bile değil kokuyordu pizza desen pizza değil. Arayıp şikayet etmek için numaralarını arıyorum numaraları bile yok.Sipariş vermeyin BERBAT.
...u
3 months ago
pastadan asla memnun kalmadım görseldeki gibi asla gelmiyor hiç beğenmedim görseldeki resimleri kaldırın o zaman
...u
5 months ago
eksik sipariş 2 tane ekmek gelmedi
...K
2 months ago
Siparişi hem doğru göndermiyorsunuz hem de eksik gönderiyorsunuz
...ş
9 months ago
pizza hariç çok kötüydü. peynirin tadı hele ki... marketten alınmış, markası bile bilinmeyen ucuz bir peynir. çok da yağlıydı. patatesli daha yenilebilirdi ama peynirli midemi de bulandırdı.
- Kare Pizza60 TL
...z
9 months ago
Bayat simit gönderdiler çok kötü
...k
10 months ago
böyle bir poğaçanın "Kardeşler" adı altında satılmasına şahsen çok üzüldüm. Hayatımda daha kötü bir poğaça yememiştim. Hamuru çok kalın ve sert, labne desen sadece içerisine sürmüşler... Yazık.
...ş
10 months ago
Sipariş etmiş olduğum ürünlerden birisi eksik, geri kalan yiyeceklerden üçü bayat yanık bir şekilde elime ulaştı.Sorunu düzeltmek için yetkililere ulaştığımda ise herhangi bir şekilde yardım edilmedi.
...n
10 months ago
dogum günü kutlamak için çocuklar teyzelerine yaş pasta göndermişlerdi watsaptan iyiki dogdun yapıp beraber mum üflemek için yaş pastayı iptal edip yanında aldığımız ürünleri götürmüşler rezaleti
...r
11 months ago
bayat ürünleri ısıtıp göndermişler

