rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Express Delivery

Çorba Kafe

Express
Rating 4.1 out of 5 stars, 500+ reviews
Basın Cad. No:188/C*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/19/2026Porsiyonları çok büyük her şey çok lezzetli ve doyurucu kesinlikle öneriyorum
...n4/29/2026hayatımda yediğim en güzel yemekti sıcacık geldi elinize sağlık emeğinize
...r4/28/2026YEMEKLERİNİZ ÇOK GÜZELDİ ELLERİNİZE SAĞLIK 🫶🏻
...n4/8/2026Pilavın bulguru çok büyüktü değişmiş pilav bunu beğenmedik
...u3/21/2026sıcak ve lezzetli
...t2/14/2026yemek güzeldi fakat çorba en altta ezilmiş ve karton kase dağılmış, teslim edildiğinde çorbanın suyu tamamen poşetin dibine akmış durumdaydı.
...r11/26/2025Rica etmelerine rağmen kimseye bugüne kadar yorum yapmadım tereddüt ederek sipariş verdim ama gerçekten çok güzel hepsi ellerinize sağlık🙏🏻
...r11/19/2025Yine aşırı lezzetli bir yemekti bu restoran kapanırsa ben galiba bir daha sulu yemek yiyemem :))ama tek değişmeyen kötü yanı çatal kaşık koyulmaması :((
...n11/4/2025Hasta oldum mercimek çorbası söyledim. Soğuk algınlığına birebir! Hem sıcak geldi hem de çok lezzetliydi. Böyle özenli çorba uzun zamandır içmemiştim teşekkür ederim.
...y11/2/2025şu zeytin yağlı yemekleri yemek için mutlaka pilav ve çorba mı yemeliyiz?
...n11/1/2025Çorba, pilav, tavuk, salata hepsi 10/10.. Elinize sağlık..
...y10/29/2025karnıyarığın yanında salata nedir ya?
...z10/27/2025çorbanın yoğunluğu tadı muhteşem
...U10/17/2025Her defasında sıcacık ve lezzetini koruyarak devam ediyor.
...z10/8/2025çorbanın tadı gerçekten muhteşem, sarma da çok güzeldi ellerinize sağlık
...n10/4/2025Teşekkür ederiz sıcak ve lezzetliydi
...l10/3/2025Ev çorbası tadındaydı ellerinize sağlık
...k10/2/2025Çorbalar güzeldi oldukça sıcak geldi, yanında gelen ekmek bile lezzetliydi özeldi
...U9/30/2025Yemekler sıcacıktı. Lezzeti yerindeydi. Yıllardır aradığımız ev yemekleri yapan kafeyi bulduk.
...r9/20/2025Notları dikkate alıyorlar, çorba çok yoğun ve güzeldi, yemekler genel olarak lezzetli, Porsiyon dolu doluydu 2 kişi doyduk
...n9/18/2025çorba ve pilava bayıldım hastayken çok iyi geldi
...z9/9/2025Çok lezzetli yemekleri. İşletme nazik ve ilgili. Hasta halimle bir çorba yapamadım bari dışarıdan söyleyeyim dedim. Uzun zamandır dışarıdan bu kadar damak zevkimize uygun çorba içmemiştik. Teşekkürler
...I9/3/2025Güzel
...n4/12/2026Küçük bir kabağı üç tane küçük dolma biberi sığdırmışsınız keşke bir kişinin onunla doymayacağını tahmin edebilseydinz zaten üç tanesi bir tane küçük dolma biberi tekabül etmiş bu yüzden üzüldüm
...u1/25/2026yemkler sıcak ve lezzetli idi.
...U9/28/2025Çok lezzetliydi. Peçete ve kaşık yoktu maalesef. 1 puanı buradan kırdım.
...y8/26/2025Güzel...
...r11/24/2025Musakkada ki kıyma çok az koyulmuş.
...r10/6/2025Çorba ,pilav ,kapuska çok iyiydi ama biber dolmasında içinde garip tatlımsı şekerli gibi bir tat vardı ve sadece iki tane koyulmuştu bu kötüydü , çatal kaşık gibi servisler yoktu … kurye çok iyiydi
...ı10/4/2025beğenemedik maalesef
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:3021:30
Saturday,Sunday12:3021:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: