- Tatlı
- Waffle
- Express Teslimat
Meriday Waffle
Meriday Waffle Değerlendirmeler
...n
3 Ay Önce
Sürekli sipariş veriyorum her siparişim elime hızlı bir şekilde ulaşıyor meyvesi çikolata sosu hep bol bol oluyor çok lezzetli kesinlikle tavsiye ediyorum
- Classico300 TL
...n
3 Ay Önce
Meyveleri sosu bol asla bir kusuru yok mis gibi waffle kolası da soğuk kurye de hızlı bir şekilde geliyor mükemmel ellerinize sağlık
- Classico300 TL
- Coca-Cola (20 cl.)60 TL
...s
4 Ay Önce
çokiii
...n
4 Ay Önce
100 geçmiştir sipariş ettiğim güzel bir işletme beyeniyorum taze geliyor ve sıcak geliyor işlerinin hakkını veriyorlar
...u
4 Ay Önce
Denizlide efsanesiniz. Her seferinde aynı lezzet aynı özen ve notu dikkate alma. Bol kazançlar dilerim.
- Classico300 TL
...ç
4 Ay Önce
açıklamaya çileği bol olsun yazmıştım gerçekten de bosboldu teşekkürler emeğinize sağlık
- Waffle320 TL
...s
5 Ay Önce
çok iyiydi
...k
6 Ay Önce
waffle de tek adresim
...ğ
6 Ay Önce
Dondurma sipariş ettim ama gönderilmemiş onun haricinde her zamanki lezzet harika
...ş
8 Ay Önce
bence wafle burdan yenmeli
...k
3 Hafta Önce
ilk hazırlandığın da özen gösterilmiş olabilir ama geldiğin de savaştan çıkmış gibiydi
...r
2 Ay Önce
elimle mı yiyeceğim çatal kaşık koymamışsıniz
...s
5 Ay Önce
sıcak değil
...n
3 Ay Önce
Meyveleri o kadar çoktu ki harikaydı baya çok konmuş like like
- Meriday380 TL
- Coca-Cola (20 cl.)60 TL
- Sprite (20 cl.)60 TL
...r
10 Ay Önce
Porsiyonlar küçültmüşler meyveleri azaltmışlar ama parası aynı
...I
5 Ay Önce
Ürünler çok güzel eksik ürün olduğu için arayıp bilgi verdiler ilgi alaka tat hepsi çok güzel
- Waffle320 TL
- Bütün Kızlar Toplandık390 TL
...z
3 Ay Önce
Biraz üzüldüm açıkçası soğuk ve meyveler yamuk geldiği için ama yinede lezzetli teşekkürler
- Waffle320 TL
...z
9 Ay Önce
gelen waffle ile görseldeki aynı değil. eksik malzemeler var.
- Algida Maraş Usülü Cup Dondurma (100 ml.)60 TL
...i
5 Ay Önce
hamur pismemisti
...i
Dün
Yediğim en kötü waffle olabilir. Ekşi çileklerle o kadar baştan sağma hazırlanmış ki çok üzgünüm
...r
3 Ay Önce
Rezalet bir hamur geldi. Tamamı yanık ve aşırı kuruydu.
...ş
3 Ay Önce
Frambuazlı damla çikolata istememe rağmen çikolatalı geldi ve nutella çikolata secmeme rağmen tadı farklıydı sanki şok çikolatası gibi öncdrn asla böyle değildi sürekli yediğim yerdir ama bir deişmiş
...r
4 Ay Önce
Yorumlara bakıp sakın waffle söylemeyin buradan tabanı tamamen yanmış bir waffle göndermişler iletişime geçtik iade edin bizi arayın dediler ama asla telefonu bir daha açmadılar tam bir REZALET
...r
4 Ay Önce
Yorumlara bakıp sipariş ettim hayatımda gördüğüm en kötü waffledı tamamen yanmıştı iletişime geçtik iade edin bizi tekrar arıyın dediler ve bir daha asla telefonu açmadılar tam bir hayal kırıklığı
...ş
4 Ay Önce
waffle ordan buraya gelesiye şekil değiştirmiş
...l
5 Ay Önce
banana waffle hiç göründüğü gibi gelmedi tam bir hayal kırıklığı kızım çok üzüldü
...n
5 Ay Önce
söyledigimiz siparisle gelen icerik aynı degildi icerikte kivi ananas var gelende yoktu
...k
6 Ay Önce
sözde Nutella yazıyor çikolatası acıydı. çilekleri bozulmuş
...n
8 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü waffledı Nutella değilde sanki farklı bir çikolata kullanılmıştı meyveler dağılmıştı soğuk geldi çok kötüydü meriday e yakışmadı
...e
8 Ay Önce
görselle alakası yok çikolatası çok kötü ayrıca dağınık bi şekilde geldi