rider-banner-icon
  • Döner
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Öz Hatay Usulü Döner & Sulu Yemek

TESLİMAT
2.8 üzerinden 5 yıldız, 58 inceleme
TELSIZLER MAH. TALATPASA CAD. NO: 135 A KAGITHANE/ ISTANBUL
...n30.05.2026Hayatımda yedigim en kötü dönerdi oku ısırık alıp atıldı cidden çok kötüydü
...n24.05.2026Hızlı geldi
...u04.03.2026İLK DEFA SİPARİS VERDİM GERÇEKTEN SICAK LEZZETLİ GELDİ BİRDAHAKİNE NOTA BELİRTİCEM İKRAM GÖNDERMEYİ UNUTMAYIN DİYE 🤣
...n02.03.2026çok güzel çok beğendim ilk defa sipariş yemek bana çok beğendim daha tekrar alicam kolay gelsin🤗
...Z31.01.2026ELLERİNİZE SAĞLIKü Yemekler Çok Güzeldi
...u31.01.2026yemekler gerçekten doyurucu ve güzeldi bu arada hediyeniz için teşekkür ederim
...l21.05.2026Sıcak geldi fiyat uygun lezzet fena değil porsiyon beklediğimden küçüktü
...ş16.03.2026güzeldi ama pilav biraz yağlı
...a31.05.2026lezzet iyi porsiyon küçük
...n11.02.2026Porsiyon olarak dolu bir öğün ancak lezzet için aynısını söyleyemeyeceğim, tavuk dönerin tadı biraz tatsız tuzsuz marinasyon iyi değil veyahut etle alakalı, patates kızartması biraz çiğ yeterince pşme
...n06.03.2026beğendim gayet hoştu, gobit ekmekler özellikle mükemmeldi elinize sağlık
...c04.03.2026sütlaç aldim kasik koymamislar, döner soğuk, ve en onemlisi buyuk ayran aldim kucuk yollamislar.
...l17.06.2026içi deri dolu dürümleri buz gibi şekilde gönderdiniz ayran da patlak poşete akmış verdiğim paranın karşılığı bu olmamalı helal etmiyorum bilginiz olsun
...ç17.06.2026İlk defa yorum yapıyorum, Tamamen çöp 1.5 saat sonra buz gibi geldi ve gelen ürün berbat döner berbat çorba berbat ve buz gibi .!
...r11.06.2026sos ketçaptı ve dürüm sadece lavaştı. genel olarak da çok lezzetsizdi. restoranı arayana kadar yola çıkmadı. çok geç geldi.
...k01.06.2026Çok kötü ipince kağıt gibi lezzetsiz 20 gr tavuk ya var ya yok birazda maydonoz ve bol ketçap mayonez
...k24.05.2026Dünyanın en kötü döneri
...n20.05.2026Döneriniz çok güzel fakat 4 dürüm istedim 2 dürüm geldi. Ailecek keyfimiz kursağımızda kaldı. Biraz daha dikkatli olsanız ne olur yani ☹️☹️
...n19.05.2026çok kötü
...k26.04.2026Hayatımda yediğim en mega olmayan mega tavuk dürümdü çok küçük porsiyon çok az ayrıca lezzeti de son derece kötüydü malesef
...n14.03.2026ayran eksik geldi ve kokusunda garip bir şeyler vardı
...n24.02.2026çok kötüydü ne yağı koyduysanız yanmış kızartma yağı gibi kokudan yiyemedim, etler hem kuru hem sertti
...a21.02.2026ekmek arasından kömür gibi siyah bişeyler çıktı hiç yemedim bide mercimek çorbası söylemiştim yok diye parami iade etmişler ama arayıp sorabilirdiniz , cuzdandaki 96tl şimdi ne alabilirim ki
...ş01.02.2026Ekmek çok kalındı ve içinden kıkırdak çıktı
...r26.01.2026menü içerisindeki patates kızartması gönderilmedi. çikolatalı puding istemiştim yerine başka bir tatlı gonderilmis
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: