- Döner
- Ev Yemekleri
- Kebap & Türk Mutfağı
- Express Teslimat
Öz Hatay Usulü Döner & Sulu Yemek
Öz Hatay Usulü Döner & Sulu Yemek Değerlendirmeler
...n
4 Hafta Önce
Hayatımda yedigim en kötü dönerdi oku ısırık alıp atıldı cidden çok kötüydü
...n
1 Ay Önce
Hızlı geldi
- Tavuk Döner Dürüm (M) & Ayran Menü250 TL
...u
3 Ay Önce
İLK DEFA SİPARİS VERDİM GERÇEKTEN SICAK LEZZETLİ GELDİ BİRDAHAKİNE NOTA BELİRTİCEM İKRAM GÖNDERMEYİ UNUTMAYIN DİYE 🤣
...n
3 Ay Önce
çok güzel çok beğendim ilk defa sipariş yemek bana çok beğendim daha tekrar alicam kolay gelsin🤗
...Z
4 Ay Önce
ELLERİNİZE SAĞLIKü Yemekler Çok Güzeldi
...u
4 Ay Önce
yemekler gerçekten doyurucu ve güzeldi bu arada hediyeniz için teşekkür ederim
...l
1 Ay Önce
Sıcak geldi fiyat uygun lezzet fena değil porsiyon beklediğimden küçüktü
...ş
3 Ay Önce
güzeldi ama pilav biraz yağlı
...a
3 Hafta Önce
lezzet iyi porsiyon küçük
- Mega Tavuk Döner Dürüm (L) Menü300 TL
...n
4 Ay Önce
Porsiyon olarak dolu bir öğün ancak lezzet için aynısını söyleyemeyeceğim, tavuk dönerin tadı biraz tatsız tuzsuz marinasyon iyi değil veyahut etle alakalı, patates kızartması biraz çiğ yeterince pşme
...n
3 Ay Önce
beğendim gayet hoştu, gobit ekmekler özellikle mükemmeldi elinize sağlık
...c
3 Ay Önce
sütlaç aldim kasik koymamislar, döner soğuk, ve en onemlisi buyuk ayran aldim kucuk yollamislar.
...l
1 Hafta Önce
içi deri dolu dürümleri buz gibi şekilde gönderdiniz ayran da patlak poşete akmış verdiğim paranın karşılığı bu olmamalı helal etmiyorum bilginiz olsun
...ç
1 Hafta Önce
İlk defa yorum yapıyorum, Tamamen çöp 1.5 saat sonra buz gibi geldi ve gelen ürün berbat döner berbat çorba berbat ve buz gibi .!
...r
2 Hafta Önce
sos ketçaptı ve dürüm sadece lavaştı. genel olarak da çok lezzetsizdi. restoranı arayana kadar yola çıkmadı. çok geç geldi.
...k
3 Hafta Önce
Çok kötü ipince kağıt gibi lezzetsiz 20 gr tavuk ya var ya yok birazda maydonoz ve bol ketçap mayonez
...k
1 Ay Önce
Dünyanın en kötü döneri
...n
1 Ay Önce
Döneriniz çok güzel fakat 4 dürüm istedim 2 dürüm geldi. Ailecek keyfimiz kursağımızda kaldı. Biraz daha dikkatli olsanız ne olur yani ☹️☹️
- 2'li Tavuk Döner Mega Dürüm (L) (45 cm) Menü550 TL
...n
1 Ay Önce
çok kötü
...k
2 Ay Önce
Hayatımda yediğim en mega olmayan mega tavuk dürümdü çok küçük porsiyon çok az ayrıca lezzeti de son derece kötüydü malesef
...n
3 Ay Önce
ayran eksik geldi ve kokusunda garip bir şeyler vardı
...n
4 Ay Önce
çok kötüydü ne yağı koyduysanız yanmış kızartma yağı gibi kokudan yiyemedim, etler hem kuru hem sertti
...a
4 Ay Önce
ekmek arasından kömür gibi siyah bişeyler çıktı hiç yemedim bide mercimek çorbası söylemiştim yok diye parami iade etmişler ama arayıp sorabilirdiniz , cuzdandaki 96tl şimdi ne alabilirim ki
- Ayran (33 cl.)60 TL
...ş
4 Ay Önce
Ekmek çok kalındı ve içinden kıkırdak çıktı
...r
5 Ay Önce
menü içerisindeki patates kızartması gönderilmedi. çikolatalı puding istemiştim yerine başka bir tatlı gonderilmis

