rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Saray Simit

KAPALI
TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Mehmet Akif Ersoy Cad. No:106*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k22.05.2026İnanılmaz lezzetli ama patates çok çok az
...A14.04.2026Her zamanki gibi çok lezzetli, hizmet harika ve yemeğim çok hızlı geldi. Teşekkür ediyorum.
...ş31.03.2026Hızlı teslimat
...n13.01.2026harika bir pasta çok hızlı kargo
...o30.12.2025Güzeldi yine sipariş veririm kötü olsaydı direkt kara listeye giriyor bizde bir daha asla sipariş vermiyoruz ama bu gerçekten iyiydi yorumlar önemli dikkate alın bunu
...a11.12.2025burdan başka bi yer tanımam kim yapıyorsa yemekleri ellerine sağlık hizmeti herşeyi 10 numara
...a08.12.2025valla lezzeti harika helal olsun size elinize kolunuza sağlık bu arka arkaya 5. siparişim
...a06.12.2025gerçekten hem bol hem çok lezzetli kesinlikle fiyatını sonuna kadar hak ediyor
...i23.10.2025Hepsi çok lezzetli
...u22.08.2025Hem hızlı hem de mükemmel .. teşekkürler
...u17.08.2025çıtır çıtır çok taze çok güzel daha ne denirki
...u01.07.2025Mantısı, sosu yanındaki mezesi çok güzel. Birde yanında 3-4 dilim ekmek gönderilseydi çok daha güzel olurdu.
...n19.04.2026Simit biraz pahalı olduğu için 4⭐️
...ş16.02.2026son iki defadır menüde 33 Cl yazan kola 20 Cl şişe geliyor
...ş16.02.2026menüde 33 Cl yazan kola 20 Cl geldi. onun dışında problem yok. tad ve sunum güzel.
...r11.09.2025Bildirmeme rağmen yazdığım notu yazmamışlar benim icin önemliydi
...n23.07.2025lezzet iyiydi fakat görseldeki ile alakası yoktu
...n20.11.20252 kere ofisimize sipariş verdik daha özenli davranılırsa iyi olur 2 kerede süre uzatıldı ama ikramınız için teşekkür ederiz
...t26.03.2026tiramisu degil bildiğin krem şanti baya kötü 🫣 pasta fena degil yani...
...z22.01.2026Salata dünden kalmıştı midemizi bulandırdı yemeği yiyemedik
...n05.09.2025Lahmacun kokuyordu çok kötü
...n05.09.2025Waffle çok kötüüüüüğ hamuru hazrı gibi dondurulmuş aşırı bayattı
...z21.08.2025Porsiyon çok küçük doyurmuyor
...k31.05.2026ayvalık tostu siparis ettim kasarli tost göndermissiniz
...Z31.05.2026Hayatımda yediğim en kötü Ayvalık tostu içindekiler dışarı çıkmış ürünler ıslanmış çok kötüydü
...n29.04.2026Yarımca ortaokulu diye açık olarak yazan adres yerine Petkim ortaokuluna bırakılan sipariş için ne diyeceğimi bilemiyorum
...ş23.03.2026bende sanıyorum ki sadece bana kolayı yanlış göndermişler. müşteri ile inatlasacak kadar önemli demek ki 330 yazan kolayı 200ml yollamak.
...ş11.03.2026hayatımda bu kadar kara kuru tost ilk defa yedim rezaletti saygısızlık başka bir şey değil .Bir kaç gün önce de sipariş ettim o zaman da kolamı göndermemişlerdi gerçekten başarısız asla haketmiyorlar
...ş07.03.2026içerik güzelde. menüde 33 Cl yazan kolayı ısrarla 20 Cl yolluyorlar. ya doğrusunu yollayın ya da menü bilgisini doğru girin
...k04.03.2026okadar kötü okadar rezildi ki siparişim 1 saate geldi ve gelen ürünün ayvalık tostuyla alakası yok.aç bitir salamı dilimlemiş içine koymuşlar ketçap mayonezle. 1 kuruşu bile helal etmiyorum size.
Monday,Tuesday,Wednesday09:1522:00
Thursday09:0022:15
Friday09:0022:00
Saturday09:0021:45
Sunday09:0022:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: erkan.ozkartal@hs01.kep.tr

MERSIS No: