- International
- Breakfast & Börek
- Patisserie & Bakery
- Express Delivery
Saray Simit
Saray Simit Ratings & Reviews
...k
1 month ago
İnanılmaz lezzetli ama patates çok çok az
- Tavuklu & Mantarlı Krep445 TL
...A
2 months ago
Her zamanki gibi çok lezzetli, hizmet harika ve yemeğim çok hızlı geldi. Teşekkür ediyorum.
- Ayvalık Tostu335 TL
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)85 TL
...ş
2 months ago
Hızlı teslimat
...n
5 months ago
harika bir pasta çok hızlı kargo
...o
5 months ago
Güzeldi yine sipariş veririm kötü olsaydı direkt kara listeye giriyor bizde bir daha asla sipariş vermiyoruz ama bu gerçekten iyiydi yorumlar önemli dikkate alın bunu
...a
6 months ago
burdan başka bi yer tanımam kim yapıyorsa yemekleri ellerine sağlık hizmeti herşeyi 10 numara
...a
6 months ago
valla lezzeti harika helal olsun size elinize kolunuza sağlık bu arka arkaya 5. siparişim
...a
6 months ago
gerçekten hem bol hem çok lezzetli kesinlikle fiyatını sonuna kadar hak ediyor
- Ayvalık Tostu335 TL
- Tavuklu & Mantarlı Krep445 TL
...i
8 months ago
Hepsi çok lezzetli
- Kahvaltı Tabağı630 TL
- Simit36 TL
...u
10 months ago
Hem hızlı hem de mükemmel .. teşekkürler
...u
10 months ago
çıtır çıtır çok taze çok güzel daha ne denirki
...u
11 months ago
Mantısı, sosu yanındaki mezesi çok güzel. Birde yanında 3-4 dilim ekmek gönderilseydi çok daha güzel olurdu.
- El Yapımı Mantı490 TL
...n
2 months ago
Simit biraz pahalı olduğu için 4⭐️
- Simit36 TL
- Tahinli Açma73 TL
...ş
4 months ago
son iki defadır menüde 33 Cl yazan kola 20 Cl şişe geliyor
...ş
4 months ago
menüde 33 Cl yazan kola 20 Cl geldi. onun dışında problem yok. tad ve sunum güzel.
...r
9 months ago
Bildirmeme rağmen yazdığım notu yazmamışlar benim icin önemliydi
...n
11 months ago
lezzet iyiydi fakat görseldeki ile alakası yoktu
- Beef Salata600 TL
...n
7 months ago
2 kere ofisimize sipariş verdik daha özenli davranılırsa iyi olur 2 kerede süre uzatıldı ama ikramınız için teşekkür ederiz
...t
2 months ago
tiramisu degil bildiğin krem şanti baya kötü 🫣 pasta fena degil yani...
- Uğur Böceği Pasta290 TL
...z
5 months ago
Salata dünden kalmıştı midemizi bulandırdı yemeği yiyemedik
...n
9 months ago
Lahmacun kokuyordu çok kötü
- Ayran (1 L.)130 TL
...n
9 months ago
Waffle çok kötüüüüüğ hamuru hazrı gibi dondurulmuş aşırı bayattı
- Ayvalık Tostu335 TL
- Coca-Cola (1 L.)130 TL
...z
10 months ago
Porsiyon çok küçük doyurmuyor
...k
3 weeks ago
ayvalık tostu siparis ettim kasarli tost göndermissiniz
...Z
3 weeks ago
Hayatımda yediğim en kötü Ayvalık tostu içindekiler dışarı çıkmış ürünler ıslanmış çok kötüydü
...n
1 month ago
Yarımca ortaokulu diye açık olarak yazan adres yerine Petkim ortaokuluna bırakılan sipariş için ne diyeceğimi bilemiyorum
...ş
3 months ago
bende sanıyorum ki sadece bana kolayı yanlış göndermişler. müşteri ile inatlasacak kadar önemli demek ki 330 yazan kolayı 200ml yollamak.
...ş
3 months ago
hayatımda bu kadar kara kuru tost ilk defa yedim rezaletti saygısızlık başka bir şey değil .Bir kaç gün önce de sipariş ettim o zaman da kolamı göndermemişlerdi gerçekten başarısız asla haketmiyorlar
...ş
3 months ago
içerik güzelde. menüde 33 Cl yazan kolayı ısrarla 20 Cl yolluyorlar. ya doğrusunu yollayın ya da menü bilgisini doğru girin
...k
3 months ago
okadar kötü okadar rezildi ki siparişim 1 saate geldi ve gelen ürünün ayvalık tostuyla alakası yok.aç bitir salamı dilimlemiş içine koymuşlar ketçap mayonezle. 1 kuruşu bile helal etmiyorum size.

