rider-banner-icon
  • International
  • Breakfast & Börek
  • Patisserie & Bakery
  • Express Delivery

Saray Simit

CLOSED
Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 5000+ reviews
Mehmet Akif Ersoy Cad. No:106*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k5/22/2026İnanılmaz lezzetli ama patates çok çok az
...A4/14/2026Her zamanki gibi çok lezzetli, hizmet harika ve yemeğim çok hızlı geldi. Teşekkür ediyorum.
...ş3/31/2026Hızlı teslimat
...n1/13/2026harika bir pasta çok hızlı kargo
...o12/30/2025Güzeldi yine sipariş veririm kötü olsaydı direkt kara listeye giriyor bizde bir daha asla sipariş vermiyoruz ama bu gerçekten iyiydi yorumlar önemli dikkate alın bunu
...a12/11/2025burdan başka bi yer tanımam kim yapıyorsa yemekleri ellerine sağlık hizmeti herşeyi 10 numara
...a12/8/2025valla lezzeti harika helal olsun size elinize kolunuza sağlık bu arka arkaya 5. siparişim
...a12/6/2025gerçekten hem bol hem çok lezzetli kesinlikle fiyatını sonuna kadar hak ediyor
...i10/23/2025Hepsi çok lezzetli
...u8/22/2025Hem hızlı hem de mükemmel .. teşekkürler
...u8/17/2025çıtır çıtır çok taze çok güzel daha ne denirki
...u7/1/2025Mantısı, sosu yanındaki mezesi çok güzel. Birde yanında 3-4 dilim ekmek gönderilseydi çok daha güzel olurdu.
...n4/19/2026Simit biraz pahalı olduğu için 4⭐️
...ş2/16/2026son iki defadır menüde 33 Cl yazan kola 20 Cl şişe geliyor
...ş2/16/2026menüde 33 Cl yazan kola 20 Cl geldi. onun dışında problem yok. tad ve sunum güzel.
...r9/11/2025Bildirmeme rağmen yazdığım notu yazmamışlar benim icin önemliydi
...n7/23/2025lezzet iyiydi fakat görseldeki ile alakası yoktu
...n11/20/20252 kere ofisimize sipariş verdik daha özenli davranılırsa iyi olur 2 kerede süre uzatıldı ama ikramınız için teşekkür ederiz
...t3/26/2026tiramisu degil bildiğin krem şanti baya kötü 🫣 pasta fena degil yani...
...z1/22/2026Salata dünden kalmıştı midemizi bulandırdı yemeği yiyemedik
...n9/5/2025Lahmacun kokuyordu çok kötü
...n9/5/2025Waffle çok kötüüüüüğ hamuru hazrı gibi dondurulmuş aşırı bayattı
...z8/21/2025Porsiyon çok küçük doyurmuyor
...k5/31/2026ayvalık tostu siparis ettim kasarli tost göndermissiniz
...Z5/31/2026Hayatımda yediğim en kötü Ayvalık tostu içindekiler dışarı çıkmış ürünler ıslanmış çok kötüydü
...n4/29/2026Yarımca ortaokulu diye açık olarak yazan adres yerine Petkim ortaokuluna bırakılan sipariş için ne diyeceğimi bilemiyorum
...ş3/23/2026bende sanıyorum ki sadece bana kolayı yanlış göndermişler. müşteri ile inatlasacak kadar önemli demek ki 330 yazan kolayı 200ml yollamak.
...ş3/11/2026hayatımda bu kadar kara kuru tost ilk defa yedim rezaletti saygısızlık başka bir şey değil .Bir kaç gün önce de sipariş ettim o zaman da kolamı göndermemişlerdi gerçekten başarısız asla haketmiyorlar
...ş3/7/2026içerik güzelde. menüde 33 Cl yazan kolayı ısrarla 20 Cl yolluyorlar. ya doğrusunu yollayın ya da menü bilgisini doğru girin
...k3/4/2026okadar kötü okadar rezildi ki siparişim 1 saate geldi ve gelen ürünün ayvalık tostuyla alakası yok.aç bitir salamı dilimlemiş içine koymuşlar ketçap mayonezle. 1 kuruşu bile helal etmiyorum size.
Monday,Tuesday,Wednesday09:1522:00
Thursday09:0022:15
Friday09:0022:00
Saturday09:0021:45
Sunday09:0022:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: erkan.ozkartal@hs01.kep.tr

MERSIS number: