rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Express Delivery

Karamela Unlu Mamulleri

Express
Rating 4.6 out of 5 stars, 100+ reviews
Kültür Mahallesi 3840 Sokak No:38-c Kepez Antalya
...a6/9/2026Çok güzeldi bundan sonraki favori adresim olacak hediyeler içinde teşekkür ederim
...ı6/8/2026herşey çok güzeldi.
...l6/2/2026Harikaydı her şey hayran kaldık ikram bile çok tazeydi
...ş6/13/2026soğuk sandviçin porsiyonu harika içi dolu börek çok güzel ancak biraz ufak yanına koyduğunuz kurabiyeler de harikaydı
...ı6/10/2026süperdi ikram için çok teşekkür ederim. böyle bir izmir bombası yok Antalya'da tek kelimeyle süper.
...n4/25/2026ikram ve notumuzu dikkate aldığınız için teşekkürler ☝🏼❤️
...p4/22/2026Sıcacık geldi.Hepsi çok lezzetli.Hediye kek muhteşem anne keki❤️
...n3/28/2026börekler çıtır çıtır tatları güzeldi tek sorun keşke börekleri parçalara ayirsalardi
...k2/6/2026İkram için teşekkürler.Her şey çok temiz ve lezzetliydi.
...v1/20/2026Hızlı ve lezzetliydi teşekkür ederim hediye için çok sağolun
...z2/11/2026çok hızlı geldi ve gayet lezzetliydi ayrıca ikramlar için teşekkürler
...n2/10/2026sıcacık geldi Hediyeniz içinde çok teşekkürler ve Çok lezzetliydi
...z2/7/2026sıcacık geldi ellerinize sağlık çok beğendim bundan sonra favori mekanım diyebilirim.
...a12/13/2025YİNE ÇOK GÜZEL GELDİ ELLERİNİZE SAĞLIK UZUN ZAMANDIR SİPARİŞ VERİYORUM HİJYENLE İLGİLİ SORUN YAŞAMADIM İKRAMINIZA BAYILDIM HERŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ELLERİNİZE SAĞLIK, TEMİZ KALİTELİ LEZZETLİ❤
...a12/2/2025HER SEFERİNDE ÇOK LEZZETLİ GELİYOR İKRAMLAR AYRI TATLI GELİYOR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ELİNİZE SAĞLIK HAYIRLI UĞURLU BOL SATIŞLAR DİLİYORUM, GÖZÜNÜZ KAPALI SİPARİŞ VEREBİLİRSİNİZ TEMİZ BİR İŞLETME ❤🙏🏻✨
...ş11/22/2025Çok iyi
...m10/19/2025Ürünler ev yapımı gibi lezzetli , sadece porsiyonlar küçük gibi
...l10/11/2025Ev yapımı kek, kurabiyeler muhteşemdi. Sıcak sıcak ikramlar da yollamışlar. Çok hızlı ve sıcacık geldi, kurye de çok kibardı. Kesinlikle tavsiye ederim. hersey taze ve lezzetli, elinize sağlık .
...u10/8/2025kaç aydır yemiyordum :)
...k6/17/2026Gayet güzel ve doyurucu sadece pizzanın hamururu biraz daha ince olsa daha iyi olurdu.
...r4/28/2026Teşekkür ederim ikram için sadece kurabiyeleri beğenmedim onu dışında her şey çok güzeldi 😍🙏🏻
...t3/11/2026İkidir altı tane kek söylüyorum ama 5 kek iki kapkek geliyor , ikramlar için teşekkürler ama ben kekinizi sevdiğim için onu söylüyorum lütfen siparişe dikkat ederek gönderin, ellerinize sağlık
...u5/8/2026yani gelen ürünlerde sıkıntı yok hatta güzeldi. çikolatalı kurabiyenin tuzlu kurabiyeye akması dışında lezzetler güzeldi ama çok eksik ürün geldi. jokerle alışveriş yaptım diye sanırım
...r1/25/20261 kişilik tabir edilen börek 1 adet olmalı yanıltıcı olmuş ıspanaklı olan iç az …gözleme lezzetli
...r6/22/2026Müüükkkkeeemmmeeellllll
...r6/22/2026Harika ama harika
...r12/4/2025hijyen e dikkat edilmesi lazım
...r6/2/2026Harika
...n4/8/2026Tek başıma yaşıyorum öğrenciyim fırınım yok ve 2 senedir bi türlü ev keki yiyemiyorum ailem yok sonunda yiyince oturup ağladım çok güzeldi lütfen hep olsun kim yaptıysa ellerini öpüyorum..
...n5/4/2026her şey güzeldi ikram için teşekkürler
Monday08:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:0023:59
Sunday09:0023:00

Restaurant information

KEP Address: senem.orak@hs01.kep.tr

MERSIS number: