rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Karamela Unlu Mamulleri

TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kültür Mahallesi 3840 Sokak No:38-c Kepez Antalya
...a09.06.2026Çok güzeldi bundan sonraki favori adresim olacak hediyeler içinde teşekkür ederim
...ı08.06.2026herşey çok güzeldi.
...l02.06.2026Harikaydı her şey hayran kaldık ikram bile çok tazeydi
...ş13.06.2026soğuk sandviçin porsiyonu harika içi dolu börek çok güzel ancak biraz ufak yanına koyduğunuz kurabiyeler de harikaydı
...ı10.06.2026süperdi ikram için çok teşekkür ederim. böyle bir izmir bombası yok Antalya'da tek kelimeyle süper.
...n25.04.2026ikram ve notumuzu dikkate aldığınız için teşekkürler ☝🏼❤️
...p22.04.2026Sıcacık geldi.Hepsi çok lezzetli.Hediye kek muhteşem anne keki❤️
...n28.03.2026börekler çıtır çıtır tatları güzeldi tek sorun keşke börekleri parçalara ayirsalardi
...k06.02.2026İkram için teşekkürler.Her şey çok temiz ve lezzetliydi.
...v20.01.2026Hızlı ve lezzetliydi teşekkür ederim hediye için çok sağolun
...z11.02.2026çok hızlı geldi ve gayet lezzetliydi ayrıca ikramlar için teşekkürler
...n10.02.2026sıcacık geldi Hediyeniz içinde çok teşekkürler ve Çok lezzetliydi
...z07.02.2026sıcacık geldi ellerinize sağlık çok beğendim bundan sonra favori mekanım diyebilirim.
...a13.12.2025YİNE ÇOK GÜZEL GELDİ ELLERİNİZE SAĞLIK UZUN ZAMANDIR SİPARİŞ VERİYORUM HİJYENLE İLGİLİ SORUN YAŞAMADIM İKRAMINIZA BAYILDIM HERŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ELLERİNİZE SAĞLIK, TEMİZ KALİTELİ LEZZETLİ❤
...a02.12.2025HER SEFERİNDE ÇOK LEZZETLİ GELİYOR İKRAMLAR AYRI TATLI GELİYOR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ELİNİZE SAĞLIK HAYIRLI UĞURLU BOL SATIŞLAR DİLİYORUM, GÖZÜNÜZ KAPALI SİPARİŞ VEREBİLİRSİNİZ TEMİZ BİR İŞLETME ❤🙏🏻✨
...ş22.11.2025Çok iyi
...m19.10.2025Ürünler ev yapımı gibi lezzetli , sadece porsiyonlar küçük gibi
...l11.10.2025Ev yapımı kek, kurabiyeler muhteşemdi. Sıcak sıcak ikramlar da yollamışlar. Çok hızlı ve sıcacık geldi, kurye de çok kibardı. Kesinlikle tavsiye ederim. hersey taze ve lezzetli, elinize sağlık .
...u08.10.2025kaç aydır yemiyordum :)
...k17.06.2026Gayet güzel ve doyurucu sadece pizzanın hamururu biraz daha ince olsa daha iyi olurdu.
...r28.04.2026Teşekkür ederim ikram için sadece kurabiyeleri beğenmedim onu dışında her şey çok güzeldi 😍🙏🏻
...t11.03.2026İkidir altı tane kek söylüyorum ama 5 kek iki kapkek geliyor , ikramlar için teşekkürler ama ben kekinizi sevdiğim için onu söylüyorum lütfen siparişe dikkat ederek gönderin, ellerinize sağlık
...u08.05.2026yani gelen ürünlerde sıkıntı yok hatta güzeldi. çikolatalı kurabiyenin tuzlu kurabiyeye akması dışında lezzetler güzeldi ama çok eksik ürün geldi. jokerle alışveriş yaptım diye sanırım
...r25.01.20261 kişilik tabir edilen börek 1 adet olmalı yanıltıcı olmuş ıspanaklı olan iç az …gözleme lezzetli
...r22.06.2026Müüükkkkeeemmmeeellllll
...r22.06.2026Harika ama harika
...r04.12.2025hijyen e dikkat edilmesi lazım
...r02.06.2026Harika
...n08.04.2026Tek başıma yaşıyorum öğrenciyim fırınım yok ve 2 senedir bi türlü ev keki yiyemiyorum ailem yok sonunda yiyince oturup ağladım çok güzeldi lütfen hep olsun kim yaptıysa ellerini öpüyorum..
...n04.05.2026her şey güzeldi ikram için teşekkürler
Monday08:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:0023:59
Sunday09:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: senem.orak@hs01.kep.tr

MERSIS No: