rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Ümit Pastanesi

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Merdivenköy Mah., Yelkenli Değirmen Sok., No: 9/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...y17.06.2026yıllardır tek tercihimiz. lezzetsiz hiç bir ürünü yok
...Ş14.06.2026Her zaman taze özenli hediyeli. Çok teşekkürler.
...ü27.05.2026Teşekkürler minik hediyeler için de teşekkürler yıllardır buradan alıyoruz zaten her zaman çok iyi
...o05.05.2026Taze ve lezzetli, ikram için teşekkürler🙏
...l10.04.2026Ümit pastanesi siz gayet iyisiniz. YEMEKSEETİ önceki siparişlerden 180TL yi iade et. Bütün iletişim kanallarını kapatmışsınız.
...n09.04.2026Siparişte biten bir ürün için hemen arayıp bana önerdiğiniz muzlu rulo ve ilginiz için öncelikle çok teşekkür ederim. Siparişimdeki her ama her şey çok güzel. Harika tatlar, çocukluğumdaki lezzetler.
...c07.04.2026harikasiniz hediyeniz için tsk ederiz
...y06.04.2026Her zaman siparisin fazlasini gonderen gönlu bol isletme
...n04.04.2026Sandvic ile trilece siparis etmistik, sagolsunlar fazladan sandvic ikram etmisler :) aradık sorduk yanlıs mı oldu diye. Afiyet olsun ikramımız dediler. Cok tesekkür ederiz. Trilece de harikaydı
...i31.03.2026Çok hızlı geldi. Her şey çok lezzetli ve taze.ikramınız için ayrıca teşekkür ederim.
...l20.03.2026herşey her zaman ki gibi harika ve taptaze. her kuruşumuz helal olsun. ayrıca ikramınız için de teşekkür ederiz.
...a16.03.2026Ürünler çok ikide ıkıdır kuryelere zili çalmamasını söyluyorum sürekli üst üstte zil çaliyorlar şaka gibi ya bide okumadiklari gibi konuşarak gidiyorlar
...y14.03.2026Son derece profesyonel ve müşteriyi memnhn etme odaklı iyi bir işletme.Artı ikramlariniz içinde ayrıca teşekkür ediyorum,çok naziksiniz.Herkese tavsiye ediyorum.Ramazan pideleri harika..
...a14.03.2026Hediyeniz için ayrıca teşekkürler 🙏🏻 çok ıy hepsı
...n06.03.20262 kazandibi istemiştim biri tavukgöğsü gelmiş,siparişlere uymanızı beklerdim ama yine de her ikisi de çok güzel olduğu için 5 yıldız veriyorum.
...z04.03.2026tatlılar çok lezzetli, kurye de hızlı ve güleryüzlüydü. ikramınız için ayrıca teşekkürler.
...t03.03.2026Gerçekten çok beğendim bir de bir dilim güllaça bile ayırt etmeksizin gönderdiniz minik ikramlar:)) inanın çok zarifti 🙏diğer lezzetlerinizi de denemek için sabırsızlanıyorum.
...i24.02.2026Her yediğim çok lezzetli, her zaman güleryüzlüler. En sevdiğim pastane.
...A19.02.2026Herşey 10/10 agız tadında şerbet denilen yer bırası
...l10.02.2026Güzel
...ü26.01.2026Her zaman 10/10
...ü26.01.2026Ayy muhteşem lisede arkadaşım burdan bize açma poğaça getirirdi öyle keşfettim yıllardır 1 numara benim için
...n25.01.2026Sipariş verdiğimiz herşey taptaze ve lezzetli geliyor ellerinize sağlık
...n25.01.2026Ekler çok lezzetliydi teşekkürler
...y17.01.2026Her zamanki gibi taze ,lezzetli ürünler ve güzel paketleme.Çok memnunum.
...i11.01.2026Her şey yine çok lezzetliydi. Yıllardır hep aynı lezzet ve her seferinde bol bol ikram ! Gönlü zengin iş yeri :) tesekkür ederiz. Elinize sağlık. Kesenize bereket !:)
...n19.12.2025notları dikkate aldığınız için teşekkür ederim 🙏🏼 💗💗
...u05.12.2025Her zamanki kalite . Yalnız fiyatlarda yukardasınız . "Görgülü" de bile ürünler daha hesaplı . Ama komşumuz olmanız nedeniyle , onu da görmezden geliyoruz ...
...s20.10.2025yorumlardan ikram olayını abartıyorlar demiştim,gerçekmiş.böyle ikram görmedim sahiden,genel olarak kekleri olay.milföy çıtır fakat kreması büyük hayal kırıklığı.ayçöreği hayatımda en iyi.
...n20.10.2025Şekerpare kötü maalesef.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: turan.torpil@hs01.kep.tr

MERSIS No: