- Breakfast & Börek
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Antep Sofrası
Antep Sofrası Ratings & Reviews
...L
1 month ago
afyon da tek mantı süper ellerinize sağlık sarma dolma süper teşekkürler
- Sprite (33 cl.)98 TL
- Kayseri Mantısı350 TL
- Yaprak Sarma350 TL
...n
1 month ago
Hayatımda yediğim en güzel gözlemelerden biriydi anne eli değdiği o kadar belli oluyorki ellerinize sağlık müdaviminiz oldum 😍😍😍
- Not availableKarışık Gözleme
...r
1 month ago
Hızlı ve sıcacık geldi. Dolu doluydu ve oldukça doyurucuydu, lezzetliydi. Güzel paketlenmişti. Notlara dikkat ettiğiniz için de teşekkürler. Elinize sağlık.
- Kayseri Mantısı350 TL
- Pepsi (33 cl.)98 TL
...ş
2 months ago
Antep Sofrası değil Kayseri Sofrası çok güzel bir mantı yapmışlar eline emeğine yüregine sağlık
- Kayseri Mantısı350 TL
...ş
2 months ago
Kuryeler para verme özelliği yok para üstü beş TL var söyleyip 3.04 defa böyle karşılaştım firma ile bir bağlantısı yok kuryenin mantı harika ötesi harika
- Coca-Cola (33 cl.)98 TL
- Kayseri Mantısı350 TL
...n
2 months ago
tavsiye edilir kaçırma
- Kayseri Mantısı350 TL
- Kayseri Yağlaması375 TL
...k
3 months ago
harikaydi elinize saglik
- Peynirli Gözleme200 TL
- Kayseri Mantısı350 TL
...k
3 months ago
elinize saglik
- Ekmek Arası Sucuk240 TL
- Ayran (20 cl.)40 TL
...l
3 months ago
anne elinden yapılmış cok beğendim elinize saglık
- Patatesli Gözleme200 TL
...r
3 months ago
manti efsane güzeldi porsiyon da gayet doyurucu minicik manticiklar cok tatlilardi beni yee diye bağırıyorlar resmen.sanirim bugün yine yiyeceğim
- Patatesli Gözleme200 TL
- Kayseri Mantısı350 TL
...k
4 months ago
hediyeniz icin coook tesekkur ederim.her şey cok lezizdi elinize saglik kesenize bereket
- Kayseri Mantısı350 TL
...k
4 months ago
devamlı yemek söylediğim bir yer oldukça lezzetli ve çok beğeniyorum gönderdiği hediyeler için de teşekkür ederim ve notu için de iyi ki varsınız Allah kazancınızı hayırlı etsin
- Cappy Karışık (33 cl.)98 TL
- Ekmek Arası Sucuk240 TL
...k
4 months ago
istegimi dikkate aldiginiz icin cooook tesekkur ederim her sey cok lezizdi
- Kayseri Mantısı350 TL
...k
4 months ago
hediyeniz icin tesekkur ederim hastaydim ve notumu dikkate aldiklari icin tesekkurler
- Kayseri Mantısı350 TL
...n
4 months ago
Uzun zaman sonra ilk kez bi çıtır çıtır ve hamur olmayan bi gözleme yediğim için çok memnun oldum. Dolmalarda gayet güzeldi. İlk defa sipariş vermiştim mutlu oldum 🤗
...K
4 months ago
Mantı güzel yağlama 1 ay önce daha güzeldi sanki bu hamur gibi geldi ama fena değil teşekkürler
- Kayseri Mantısı350 TL
- Kayseri Yağlaması375 TL
...R
5 months ago
kuru dolma söyledim tam bir Antep usulü olmuş baharatı çok güzeldi, herkese öneririm sıcak geliyor yemek.
...k
5 months ago
aski memnu behlul bihter manti yerken canim cekmisti😄siparis ettim ve hep ediyorum hayatimda yedigim en iyi mantilardan dizi izlerken yiyorum surekli tavsiye ederim afyonda yedigim en iyi manti 🧿
- Kayseri Mantısı350 TL
...l
5 months ago
gerçekten lezzetliydi ve cok beğendim çok teşekkür ederim .
- Not availableKaşarlı Gözleme
...k
5 months ago
Çok lezzetliydi. Gönderilen yoğurt azdı sadece.
- Kayseri Yağlaması375 TL
...n
5 months ago
Güzeldi
...ş
6 months ago
Mantı gerçekten harika kalite insanlar güler yüzlü tatlı insanlar
- Coca-Cola (33 cl.)98 TL
- Kayseri Mantısı350 TL
...ş
6 months ago
Mantının müdavini oldum
- Coca-Cola (33 cl.)98 TL
- Kayseri Mantısı350 TL
...ş
6 months ago
Bir Kayserili olarak Mantısı ve Yağlaması mükemmeldi. Afyon’da bu kalitede iddia ediyorum mantı ve yağlama yemedim. Yağlamanın paketlemesi üzerinde çalışılmalı. Mantının gramajı biraz daha artabilir.
- Kayseri Mantısı350 TL
- Kayseri Yağlaması375 TL
...i
5 months ago
Mantı hızlı ve sıcak geldi notlar dikkate alınıyor yoğurt ayrı gönderilmişti. Porsiyon fena değil. Ama mantı hazır gibiydi içindeki kıyma oranı çok az tadını alamadım.
- Kayseri Mantısı350 TL
...n
5 months ago
Yanında gönderilen yoğurt sarımsaklı olsaydı daha iyi olurdu.
...z
1 month ago
ekmek arası ciğer söyledik şaşırıp kaldik icine ciğer koymamaya yemin edecek kadar az biraz yağına banıp itina ile serilmiş incelik ekmekte soğuk olunca sınıfta kaldı...
...K
5 months ago
En son yıllar önce tattıdım Kayseri lezzetleri büyük sürpriz oldu ellenize sağlık hayırlı işler bol kazançlar
- Kayseri Mantısı350 TL
- Kayseri Yağlaması375 TL
...r
6 months ago
Bir yağlamanın neden bu kadar kuru olabileceğini anlamıyorum? Altındaki hamur işi kuru ve çok inceydi içerisindeki et eser miktardaydı ve porsiyonu aşırı küçüktü yoğurt da çok azdı. Bu paraya değmez.
...e
2 months ago
Yorumlara aldanıp sipariş verdim REZALET Böyle tadsız tuzsuz bi mantıyı ilk kez yedim.sarımsaklı yoğurt seçmeme rağmen gelmedi onun yerine beyaz ekmeği ıslatıp yeseydim aynı şeydi param cepte kalırdı

