- International
- Home-Made Cuisine
- Toast & Sandwich
- Pasta
- Express Delivery
Bi Tencere Çorba
Bi Tencere Çorba Ratings & Reviews
...y
2 months ago
çok iyi elinize sağlık süper
...z
4 months ago
Mükemmel!
- Kaşarlı Domates Çorbası149 TL
...ı
7 months ago
Yapanin ellerine sağlık doyurucu
...l
7 months ago
Müthişti gerçekten cok memnun kaldık
...k
7 months ago
super
...N
8 months ago
mantarlı çorba sipariş verdim un kokusu aşırı fazlaydı hiç tadı tuzu yoktu tavsiye etmem
...k
9 months ago
Tadı çok iyi sadece pilav biraz kuru biraz daha yağlı olabilirdi ama bu haliyle bile lezzetliydi ellerinize sağlık
- Sporcu Pilavı (250 gr.)269 TL
...n
1 year ago
elinize sağlık çok güzeldi sağlıklı lezettli ve doyurucuydu
- Mercimek Çorbası149 TL
- Tavuklu Pilav (150 gr.)219 TL
...z
5 months ago
İçecek unutulmuş kuryenin değil restoranla ilgili bi problem
...n
7 months ago
İki çorba da gayet sıcak ve lezzetliydi elinize sağlık. Yalnız ekmekler çok az(mini baget) miktar arttırılmalı ☺️
- Tavuk Suyu Çorbası149 TL
- Kremalı Mantar Çorbası149 TL
...z
2 months ago
ton balıklı salatada ton miktarı 10 gram filan
...z
2 months ago
İkidir makarnalar hayal kırıklığı
- Tavuk Suyu Çorbası149 TL
...z
2 months ago
Makarnalar lezzetsiz ve sulu geliyor, neden?? Çorbalar hep lezzetli
- Kaşarlı Domates Çorbası149 TL
...u
8 months ago
Kimsenin emeğine laf etmek istemiyorum ama bu nasıl bir çorba su gibi kıvamı vardı ilk ve son siparişimdi üzüldüm…
...n
1 year ago
yemek için teşekkür ederim emek verilmiş fakat çok tuzlu geldi. onu dışında her şey mükemmel elinize sağlık, gelistirilmeli
...a
1 month ago
Sürekli burdan söylüyorum normalde çok güzel ama bu sefer kreması asla yoktu soğuk ve donuk geldi Ayriyetten içeceğim de yoktu
...a
2 months ago
Asla sos krema hiçbir şey yok kupkuru makarna geldi berbat
...n
3 months ago
İlk defa sipariş verdik ve resmen hayal kırıklığı! Çorbaların ikiside bildiğin cıvık su gibi.Çorba değilde bildiğin çay gibi.Tavuk çorbasının lezzeti iyi güzel ama dediğim gibi onunda kıvamı çok cıvık
...k
4 months ago
Tavuk sası kokuyordu turşu ve salata yalnızca bir çatallıktı ikram zayıf lezzet kötü tavsiye etmiyorum.
...u
5 months ago
Hiç sevmedim ciddi anlamda salça yiyor gibiyim pişman oldum
...ç
6 months ago
Kola gelmedi
...n
7 months ago
Humus konulmamış eksik porsiyon
...k
7 months ago
üzgünüm yemek güzel değildi tavuklar kokuyordu çöp oldu üzüldüğüm nokta parasında değilim ama aç kaldım saslı saslı kokuyordu tavuklar 😞😞😞
...m
7 months ago
Ekmeği yok denecek kadar azdı kuşa gönderilir gibi ekmek yollanmış çorbanın yarısı dökülmüştü elinize sağlık
...n
8 months ago
porsiyon çok küçük ve yemek çok geç geldi
...e
8 months ago
Tavuk suyu çorba söyledim
...r
8 months ago
foto eklenebilseydi de gelen çorbanın nasil geldiğini teşhir etseydim.Corbanın yarısını kurye dökmüş kalan çorbadada 2 tike tavuk var gerisi su onuda ben çöpe döktüm.
...l
11 months ago
yüzük çorbası yerine salça sosunda üçgen mantı geldi , yüzük çorbası öyle bir şey değil
- Ayran (30 cl.)45 TL
...ı
11 months ago
Sos yok denecek kadar az. Tavuk az bişe rendelenmiş, yok denecek kadar az. 400 küsür liraya makarna marul yedim.

