- Tost & Sandviç
- Restoran Teslimatlı
Tostbağa
Tostbağa Değerlendirmeler
...i
1 Hafta Önce
Her zaman olduğu gibi yine harikaydı👍🏻
- Atom Tost270 TL
- Kaşarlı Tost215 TL
- Kavurmalı Kaşarlı Tost400 TL
- Patates Kızartması200 TL
...a
1 Hafta Önce
iki su aldım birini neden göndermediniz çok kırıldım
- Bomba Bazlama Tost380 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...ı
2 Ay Önce
Paket serviste söylediğim en iyisiydi tebrikler
- Hamburgerli Patatesli Kaşarlı Tost270 TL
...l
5 Ay Önce
ellerinize sağlık keşke gece 12 kadar siparişiniz olsa
....
6 Ay Önce
İnanılmaz bie lezzet ve malzemesi hep dolu dolu geliyor
- Atom Tost270 TL
....
7 Ay Önce
Sayısız siparişim vardır ve hepsimi eksiksiz ve mükemmel olur💫
...k
8 Ay Önce
Biraz daha iyi kızarmış olmalıydı
...k
8 Ay Önce
Mükemmel lezzet👍🏻 yoğunluk olmadığında çok hızlı geliyor
- Atom Tost270 TL
- Patates Kızartması200 TL
...ş
2 Hafta Önce
İyi
- Tostbağa Special Tost420 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...ş
4 Hafta Önce
güzeldi
...c
9 Ay Önce
önceden tost yiyince doyuyorduk şimdi artık nedendir bilinmez az geliyor porsiyon elinize sağlık güzeldi
- Bomba Bazlama Tost380 TL
...A
4 Hafta Önce
Uzun zamandır tostunu beğenerek yediğim bir yer ancak eve sipariş konusunda çok yavaş ve umursamaz tavırları yüzünden tekrar eve sipariş vermeyeceğim. Hız dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
...Ç
3 Ay Önce
Ogle tatilinde sakin sipariş vermeyin 1 saat sonra tatil bitince geliyor tostunuz. daha once de burdan yediğim icin biliyorum, artik tostların malzemesi de yarıya inmiş. istikrarlı özen lütfen.
...k
10 Ay Önce
Çok geç geldi ve tadı eskisi gibi değil artık inanılmaz mide yakıyor. Beğenmedim
...Ç
4 Hafta Önce
yine geç kalmış bir sipariş daha. ogle tatilinde madem ancak dükkana yetisebiliyorsunuz dışarıdan sipariş almayın o zaman. 12 de verdiğim sipariş 1.15 te geldi. mesaide çabuk çabuk yedim. olmaz boyle
...u
5 Ay Önce
Menüde içerik bilgisi eksik olduğu için yiyemediğim tost için hanımefendi bir dahakine içinde ne olsun istiyosanız yazarsınız dedi. Ben bi daha sipariş vermeyeceğim ama siz menü içeriğine güvenmeyin
- Ayran (30 cl.)55 TL
...i
6 Ay Önce
Ya tostun yanında allah için 3 tane biber koyamadınızmı. En ucuz tosta 200 tl para alıyorsunuz. İçi zaten hep salça başka malzeme yoktur. O kadar not yazdım iki tane biber koyamadınızmı. Yazıklar olsu
...r
3 Hafta Önce
Güzel değildi
...A
9 Ay Önce
.
...k
10 Ay Önce
Ne Ayvalık tost sosu vardı ne bisey sucuk pişmemiş rezaletti ve çok geç geldi ilkkez böyle


