Yarım söylediğime pişman ettirdi :)
Yarım Ekmek Arası Kuzu Kokoreç
350 TL
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
1 month ago
guzel dıleklerınız ıcın tskler efendım.
lezzetli güzel. yanlızca ekmeği yağa basılıyosa basılmaması lazım poşette gelirken iyice kokereç de yağınu saldığı için ekmeğin dışına çıkıyo. ama kesinlikle lezzetli
3/4 Ekmek Arası Dana Kokoreç
320 TL
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
4 months ago
görüşleriniz bizim için önemli bundan sonra dıkkat ederız efendım...
Ciddi olarak çok iyiydi… sipariş teslim hızı, lezzeti, harika
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
7 months ago
İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TESEKKKURLER EFENDİM. HER ZAMAN BEKLERİZ :)
lezzetli hızlı
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
8 months ago
tesekkurler iyi dilekleriniz için.
cok güzeldi inşallah bundan sonra tek sipariş vereceğim yer
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
8 months ago
teşekkürler güzel dilekleriniz için. her zaman bekleriz
Fena degil cok ince kiyilmisti. Birazdw soguk geldi . Kuzu oldugu icin daha lezzetli olmasini bekliyordum
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
7 months ago
görüşleriniz bizim için onemli . soguk gelmesı bızım yada moto kuryenın sebebı olabılır. bu konuda daha dıkkatlı olmaya calısırız efendım
güzel pişmemiş.
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
6 days ago
guzel pişmemiş diye tek yıldız vermenız gercekten acımasızlık kı kokorec pişmemiş degildi bıraz daha pişmi ş olsa kururdu.
aşırı kötüydü ekmek bayat kokoreç kim bilir kaç günlük dişim kırılıyordu 0 lezzet
yemek gerçekten çok kötü kokoreç çok kötü döner ekmeği çok kuru birdaha asla tercih etmem üstelik tsm 1 saat gecikti
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
3 weeks ago
gecıkmenın sebebı bız degılız efendım ve yemek bekledıgı ıcın sıze kuru gelmıs olabılır ama emegımıze boyle dırekt kotulemenız gercekten cok uzucu
abi siz bu işi yapmayın kötü demek bile yanında hiç kalır buz gibi geldi ekmekler kütük gibi tat desen demeye gerek yok bir yeldizi sırf yorum yapmak verdim kusura bakmayın ucuz
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
1 month ago
buradan dukkandan soguk cıkma ıhtımalı var mı sızce bu kadar gaddar yorum yapıyorsunuz acaba
3 çeyrek istedim yarım geldi
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
1 month ago
kusura bakmayın bakan arkadasın hatası lutfen telafı etmemeıze musade edın bu hatadan dolayı mı tek yıldız verdınız pekı gercekten merak edıyorum
Paketleme özensizdi ürün soğuk geldi
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
1 month ago
lutfen kusura bakmayın ama urunun dukkandan soguk cıkma ıhtmalı var mı gercekten bu yorumlarınız ısletmemız adına uzuntu veıcı ve dıger musterılerımız adına bızı zorda bırakıyor
anlayısınıza sıgınıyoruz
ÖNCEKİ YEDİKLERİMLE ALAKASI YOK. DÜRÜM DESEN DAHA YOLDAYKEN DAĞILMIŞ YİYEMEDİM, KOKOREÇ PİŞMEMİŞ. TOST GÜZELDİ AMA CİDDEN 0 ZEVK ALDIM. ÖNCEDEN İYİYDİ AMA BOZMUŞLAR MLSF
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
4 months ago
BU KONUDA UYARINIZ ICIN TSKLER SIZIN GIBI 2-3 SIKAYETTEN DOLAYI ARTIK SIPARISALERLE ELEMAN DEGIL KENDIM ILGILENECEGIM . TEKRAR OZUR DILERIZ BIR DAHA BU KONUDA SIKAYET OLAMYACAGINI BELIRTMEK ISTERIM
çok kötü adamlar dükkanı kapatmadan önce ızgarayı temizlemek için yanmış ne varsa ekmeğe doldurup göndermiş tüketici haklarına ve cimere bu durumu bildireceğim. görsellerle birlikte.
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
4 months ago
gorselınızı acaba banada ıletmenız mumkun mu acaba eleman ıle ılgılı problem varsa ona gore hareket etmekl ısterım bu kadar kotu olan ne var merak ettım 5384138520
yenilecek gibi değil
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
7 months ago
cok özür dileyerek yazıyorum ama sıpariş neydi ki bu kadar kötülediniz acaba gerçekten cok merak ettim tabıkı görüşünüze saygı duyuyorum ama yenilmeyecek kadar ne geldi size acaba
beğendiğim tek şey turşuydu tavuk döner yok denecek kadar az kokerec ise aşırı Çiğdi beğenmedik.
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
8 months ago
kokoreç konusunda cok pişmesi soylenmedıkce cok pişirmeyi tescıh etmıyoruz tavuk donerde yarım ekmek arasına 100 gr tavuk döner koyuyoruz . yazdıklarınız bızım ıcın onemlı bu konuda daha dıkkatli oluruz. tesekkurler.
kupkuru ve hiç pişmemiş 700 TL verdim komik olmali
bu nasıl bir kokoreç abi ya ne tadı var ne tuzu. çiğ ve pişmemiş kuzu diye aldık ama bu dana kokoreç bu yani resmen hiç beğenmedim .
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
4 months ago
pişmemıs oldugu kesınlıkle katılmıyorum kuyuda 6 saat pişiyor buna pişmemiş dıyemezsınız gercekten yorum yapmak ıcın bızı kotulemeyın
çok soğuk geldi ve umduğumız gibi değildi
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
5 months ago
soguk geldıgı ıcın uzgunuz ama bu bıoze tek yıldız vermenıze sebeb mı acaba. kurye kaynaklı yanı yemek sepeti gecıkmesı sebebıyle urun soguk gelmıstır ama sız bıze kolayca tek yıldız verebılıyorsunuz.
Direk çöpe attım özellikle kuzu kokoreçin kokusu ve dokusu cok kötüydü bahsratla beraber cok kötü kokuyordu
Response from Bi Lokma Kokoreç İzgara
7 months ago
efendim üzüldük iş yeri olarak ama sızınle beraber bir sarma kokoreç bıttı ve sadece sızın tarafınızdan böyle bir yorum geldı. ürün için özür dileriz ve telafı etmek adına musaıt oldugunuz bır gun dukkanımızda sızı agırlamak isteriz efendım.