- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Express Teslimat
Usta Dönerci
Usta Dönerci Değerlendirmeler
...r
7 Ay Önce
Hızlı teslimat mükemmel lezzet 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
- Not availableTombik Tavuk Döner Menü
...n
7 Ay Önce
tombik et döner menüsünü çoğu zaman bulamıyoruz
...i
10 Ay Önce
İyidir yenir tavsiye edilir
- Not availableUstasından 2’li Tombik Fırsatı
...u
10 Ay Önce
baget ekmekler gerçekten dönere ayrı bir tat kazandırıyor sürekli tercih ediyorum ellerine sağlık
- 2’li Eko Baget Menü340 TL
...n
11 Ay Önce
enfes ve çok sıcak geldi
- Not availableUD Tavuk İskender Menü
...a
11 Ay Önce
Sicak ve hizli teslimat icin tesekkurler
...z
11 Ay Önce
mükemmel ve hızlı
- Not availableUD® Et İskender
- Not availablePide Ekmeği
...R
11 Ay Önce
Yemek gayet güzel kolayı göndermemişsiniz umarım halledersiniz
- Not availableUD Beyti Döner
...n
11 Ay Önce
çok uy
...r
11 Ay Önce
güzel hızlı teslimat doyurucu
...r
10 Ay Önce
Bu sefer fena değildi. Geliştirebilir.
- Not availableKetçap
- Not availableTombik Köfte Menü
...k
10 Ay Önce
Kötü değil
...r
11 Ay Önce
Sipariş hızlı etin tadı çok güzeldi fakat ekmeği daha iyi olabilirdi
...z
11 Ay Önce
çok hızlı geldi döner de güzel lakin ayran yanlış geldi
...m
11 Ay Önce
Ekmeğinin boyutu küçük ama lezzetli
- Not availableTombik Et Döner Menü
...ı
11 Ay Önce
180gr ekstra ödeme yaptım ama içinde sanki 80/100 Gr vardı
...r
4 Ay Önce
yemek güzeldi fakat ekstra söylediğim şeyler eksik geldi patatesi büyütmüştüm ona rağmen gelmemiş onun harici güzeldi
...ı
11 Ay Önce
paranın hakkını vermiyor
...l
1 Yıl Önce
ekmek çok sertti
...ş
9 Ay Önce
ellerinize sağlık
- Not availableUstasından Tavuklu Karışık Bowl
...a
10 Ay Önce
3 tane sıcak dönerin üzerine 2 tane buz gibi kola koyulmaz demi kardeşim kayış gibi olmuş dönerler rezaletti 5 yıldız verdim ki yukarıda dursun daha da sipariş vermem
...r
8 Ay Önce
tavuklu bowl söyledik pilavı az serpiştirmiş bir avuç kadar bile değildi. tavuklar çok kalındı. doyurucu değildi
...ı
8 Ay Önce
Adana dürüm yanmış bir şekilde gönderilmiş yanık tadı geliyordu
- Not availableÇocuk Tavuk Döner Burger Menü
...k
8 Ay Önce
Menü içerisinde bulunan içeceğim ve soslarım gelmedi.
...i
9 Ay Önce
İskender’in yoğurdu yoktu domates yoktu eti lezzetsizdi.
...n
9 Ay Önce
İçinde ki pide çok fazlaydı ve tavukların çoğu yanmıştı
- Not availableAyran (20 cl.)
...i
2 Ay Önce
Keşke aynı paketin içine koymasaydınız limonatayla
...n
4 Ay Önce
istediğim gibi gelmedi ekstra eklediğim peynir eklenmemiş 45 tl lik ürün yazmışlar buraya ama tombik dönerin içinde yoktu
...m
7 Ay Önce
Yani çok lezzetli değildi ama sorun 160 gr döner siparişi veriyorum , 100 gr yoktu. Ben 160 gr parası ödedim. Zaten molada olduğum için mecbur yedim,Daha ağır şeyler söylemek istemiyorum.
...n
7 Ay Önce
Eh işte..!
