- Burger
- Döner
- Meatballs
- Express Delivery
Çark Döner
Çark Döner Ratings & Reviews
...n
1 month ago
Merhaba ben dönerini çok beğendim paketleme olsun kurye olsun gerçekten iyiydi ve ben sadece bir adet döner söylemiştim bana 2 adet geldi bir tane de ikram yollamışlar teşekkür ederim 🙏
....
7 months ago
ellerinize sağlık ekstra turşu ve sos koyulabilirmiş pakete
- Kumru Sandviç Menü345 TL
...n
8 months ago
Uşak'ın en iyi döneri. Abimiz avusturyadan gelmiş. Dönerin sosunu oradan bulmuş getirmiş. Alman döneri ama uşak versiyonu.. Muazzam..
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Döner150 TL
...ş
8 months ago
Mükemmel teşekkürler
- 3/4 Ekmek Arası Tavuk Döner200 TL
...n
8 months ago
tost siparişi verdik sucuğu kaşarı kağıt gibi ince olanlardan değil gayet MALZEMESİ BOL ve LEZZETLİYDİ zamanında ve sıcak geldi elinize sağlık
- Yarım Ekmek Arası Karışık Tost150 TL
...r
9 months ago
Miiiiiiikemmmeelllllll
...z
9 months ago
bayıldım, bayıldım, bayıldım… ekmeğin içi döner dolu bol bol koyulmuş, sebzeler biraz fazla olmuş. Tantuni’nin limonu eksikti onun harici bayıldım
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Döner150 TL
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Tantuni150 TL
- Coca-Cola (20 cl.)60 TL
...u
11 months ago
Çok güzel ve lezzetli
- 3/4 Ekmek Arası Tavuk Döner200 TL
- Burger Menü345 TL
...n
11 months ago
sos birazdaha fazla olabilirdi onun dışında 10/10
- Burger Menü345 TL
...u
11 months ago
her zamanki gibi mükemmel uşakta tek favori yerim fiyat performans ve hız bi arada teşekkürler hersey için ellerinize sağlık
...n
11 months ago
Gece saat 2 de sipariş verdik yirmi dakikada geldi gece olmasına ragmen çok lezzetliydi ve inanılmaz doyurucu içinde bi tane bile deri yoktu gerçekten çok iyi
...a
8 months ago
güzeldi ılık olması dışında
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Döner150 TL
...r
9 months ago
Kumru iyiydi patatesleri beğenemedim hızlı geldi
- Ayran (20 cl.)30 TL
- Kumru Sandviç Menü345 TL
...i
10 months ago
Bir cheeseburger sipariş ettim ama gelen peynirsiz bir burgerdi.
...n
1 year ago
Teslimat hızlı ama lezzet 4/5
...y
11 months ago
İlk defa sipariş verdim ve tek kelimeyle MÜKEMMELDİ. Notlara dikkat edilmişti.Ayrıca yanında gönderdiğiniz lolipop için çok teşekkürler çok mutlu olduk. Elinize emeğinize sağlık bundan sonra favorim:)
- 3/4 Ekmek Arası Tavuk Döner200 TL
...ş
5 days ago
Ekmekler sert ve bayattı ve turşu biberde koymamışsınız
...r
2 months ago
1.30 saatte gelmesine mi diyim ekmeğin bayatlığına mı laf ediyim yanına turşu koymamalarına mı neye 1 puan vereceğimi şaşırdım
...k
8 months ago
Tavuk çiğ çok kötü bir tat aldığım gibi çöpe attım
...r
9 months ago
Kurye zamanında geldi yemekler sıcaktı fakat 2 parça tavuk koymuşsunuz hakkımı helal etmiyorum 2 çocuğumun canı çekmişti ne yediler ki akşam akşam güvenipte aldık ekmek arası salata yedik
- Ayran (30 cl.)40 TL
...ç
9 months ago
Genelde çok güzel oluyordu bu gün sipariş verdim hiç güzel değildi içinde dere otu ve deriden bol bişey yoktu lütfen eski dönere geri dönün beğenmedik
...a
9 months ago
Soğan olmasın diye not yazdım bol soğanlı gelmiş hiç mi okumuyorsunuz notları yiyemedim
...ç
9 months ago
Yemeğim geç geldi tavuk fazla pişmemiş ekmekte bayattı + olarak telefondan sipariş verdiğimizde söylemeden 60 tl kurye ücreti kestiler tavsiye etmiyorum
...K
10 months ago
yediğim en başarısız burgerlerden biriydi. bir ton yeşillik koymuşsunuz ekmek dağılmış paketleme de berbattı. patatesler sasıydı tatsız tuzsuzdu. her şeyin üstüne sos döküp lezzetlendirmem gerekti
...n
11 months ago
içerik taş gibi kokorecin kendisi bu kadar kurutulmamali hoc bı tat alaamadin kokorecten yana yediğim en kötü kokoreclerden olabilir
...y
11 months ago
bayat ekmeğin içine kurumuş dönerleri doldurmuşsunuz aldıgınız para haram olsun.
...n
11 months ago
yemek bir saatte geldi Kesinlikle tavsiye etmem hamburgerin bütün malzemeleri paket poşete dökülmüş sadece kuru ekmek yiyebildik tantuni de aynı şekilde bütün yağsızdırmış poşet yemekli geldi
...r
11 months ago
Döneri güzel değil beğenmedim
...l
1 year ago
notları okumanız ve fiş vermeniz dileğiyle
...m
1 year ago
tadıda kötüydü ve yavaş geldi üstüne bir de dönerimin içinde hiçbir şey olmasın yazdım ve içine her şeyi koymuşlar alarjim var ve çöpe atmak zorunda kaldım

