rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Restaurant Delivery

Sarıyer Börekçisi

Rating 2.9 out of 5 stars, 2000+ reviews
Atatürk Bul. Asude Apt. No 49/D*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...i6/22/2026çok lezetli ve taze ellerinize sağlık
...m5/24/2026Lezzet ve süratli servisi ile 5 yıldızı hak ediyorlar
...i4/25/2026mükemmel
...n4/12/2026Herşey çok lezzetli de limitleriniz yüksek 400 lira limit koymuşsunuz tek başıma yiyemiyorum çöpe gidiyor ziyan oluyor
...k4/11/2026tuz ekleyin lütfen
...ı2/7/2026Muhteşem
...n2/8/2026teşekkürler
...n2/7/2026zamanında ve sıcak geldi teşekkür ederim
...r2/7/2026Hersey cok guzeldı hızlı teslim edıldi
...k12/26/2025dikkate almaları için öneride bulundum ve bayat değildi taze geldi gayet
...R10/7/2025Börek sıcacık ve çok lezzetli geldi.Hızlı olmaları ayrıca aşırı iyi.Teşekkürler Sarıyer Börekçisi
...r8/31/2025Mükemmeldi parayı hakkediyor
...k3/30/2026Kıymalı harici hepsi güzel
...s3/7/2026börek lezzetliydi ama ya iş yerine sipariş veriyoruz bir plastik çatal koymak zor olmamalı.
...n2/24/2026güzell mayk
...r11/20/2025Belki biraz daha sıcak olabilir ama enfesti kurye hızlı getirdi patatesli böreğe mükemmel
...y7/27/2025börek güzel ama çok pahalı...
...ç4/20/2026Pudra şekeri unutulmuştu şu böreği küçük parcalara ayrilmis sekilde geldi
...ş4/15/2026Peynirli ve patatesli istemiştik,kıymalı gönderildi.Lezzet ve sıcaklık güzel ama doğru sipariş gelmesini isterdim.
...r4/9/2026Kıymalı harikaydı tazeydi ama patatesli olana peynirli gönderilmiş?? Resimde peynirli açıklamada patatesli yazıyordu ve aşırı bayattı
...z3/22/2026sertti taze değildi muhtemelen
...t2/13/2026kurye baya hızlıydı fakat börek inanılmaz tuzluydu
...y12/28/2025Börekler gerçekten cık güzel ancak siparişin gelmesini yaklaşık 1 buçuk saat bekledik pazar kahvaltısı yapacaktık ancak o kadar gecikti ki anlatamam, buna bir çözüm bulunması umuduyla
...u12/10/202545cl kola yazıyordu 33cl geldi
...z12/9/2025Lableni yerine sucuklu gelmiş
...i11/26/2025su boreginden memnun kalmadik geri kalan iyiydi icecek olarak meyvesuyu ekledik ama onu koymayi unutmuşlar insanlik halidir diyelim kurye hizliydi hitabi konusmasi da gayet iyiydi
...ş10/29/2025Sipariş olduğu için mi yanık poğaça koydunuz?
...ş2/8/2026Herşey sıcaktı hızlı geldi kurye güler yüzlüydü.
...ş2/8/2026Taze ve sıcaktı elinize sağlık
...n10/15/2025teşekkürler
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday05:3022:00
Thursday05:1522:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Selahattin Coşkun

Sarıyer Börekçisi