rider-banner-icon
  • Döner
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Restaurant Delivery

Cumhuriyet Aspava

Rating 3.9 out of 5 stars, 76 reviews
Menderes Cd. 31/A
...z5/25/2026Porsiyon biraz daha fazla olabilirdi. Elinize sağlık
...n5/18/2026Herşey muhteşemdi çok beğendik ellerinize emeğinize sağlık verdiğimiz paraya degdi malzelemer boldu herşey özenle hazırlanmıştı tıka basa doyduk
...L5/8/2026Pidelerin hem boyutu hem lezzeti harika
...ş4/24/2026İskender siparişi vermiştim paketleme çok özen liydi teşekkür ederim mezeler ve tatlı çok çok güzeldi
...n4/17/2026istediğimiz döner bu
...t4/12/2026hersey çok güzel ve yeterliydi sadece bir lavaş çok az geldi teşekkürler
...u4/11/2026Sıcak ve çok lezzetli geldi iyi ki bucaya geldiniz
...n4/11/2026gayet iyi ekşnize sağlık
...n3/19/2026notunu okudunuz için teşekkür ederim.
...k3/4/2026uzak mesafe olmasına rağmen sıcaktı. yanında ikramlar fazlaydı güzeldi
...n2/23/2026bu puanı haketmiyor. herşey çok güzeldi.
...t5/3/2026hersey güzel fakat lavaş biraz fazla konulmalı. teşekkürler
...i4/3/2026ikramlar restorana kıyasla azdı. çiğ köfteyi özellikle gözüm aradı ellerinize sağlık yinede
...k2/21/2026ekmek inceydi bence
...r6/4/2026tavuklar minicik ve iyi pismemisti buyuk hayal kirikligi
...n6/3/2026Isletmenin yerindede yemek yedim orada hizmet cok cok guzel ama sipariste yanina koyduklari yan urunleri daha fazla koyabilirlerdi azicik azicik koymuslar
...r5/23/2026döneri güzeldi ama kaç kere yazmamıza rağmen çiğ köfte ve tarator sos koymuyosunuz her şeyden bir adet koyuyorsunuz notlarıda okuyun lütfen
...ş3/3/2026Pide güzeldi. Ancak ikramlar restorandaki gibi değil. Tatlı olarak sadece kişi başı bir top helva geldi, çamur gibiydi. Halbuki restoranda yediğim çok güzeldi.Bu eksiklere göre fiyat pahalı
...n3/4/2026bağımlısı olduk
...n2/26/2026tamam artık dönercimizi bulduk
...ş6/8/2026Kötü bir deneyimdi, verdiğim puanı opsiyon büyüklüğüne verdim.
...m2/11/2026Pide çok lezzetli ancak yanında gelen mezeler çok azdı
...n2/8/2026dürümde kaşar eksik, çatal bıçak servis eksik, irmik helvasi da kavrulmaktan acılaşmış yenecek gibi değildi. porsiyon yeterli ancak paket serviste aspava özenine yaklaşamamış.
...k5/8/2026Hak etmiyor parasını.
...t5/31/2026Bir buçuk porsiyon et döner siparişim sanki avuç ortası kadar koyup göndermişler yancılar berbat irmik helvası su ile yapıldığı olarak belli ki hiç yapmayın bence daha iyi
...n3/9/2026gelen kutu kola kutusu deforme olmuuştu ve açınca taştı. yazılan notlara hiç bakılmamış. ve daha önemlisi sanki bu sefer gramajı daha azdı. koyulan lavaş kötüydü. daha önceden pide geliyordu.
...u3/12/2026angaralıyım , sınırsız kez aspava yemişimdir, siz aspava falan değilsiniz. Dönerinizin içinde sinirler ve pişmesi mümkün olmayan, çiğnenmesi mümkün olmayan kalın yağ parçaları var.
...n5/17/2026Çok kötü çöp oldu yemek
...i5/10/2026ilk açıldığında sipariş vermiştim bizzat yerinde de yemiştim. ikramların çeşitliliği ve kalitesi çok güzeldi. ama o kadar çok bozulmuş ki ikinci defa düşünmem tekrar yemek yemek için. bir daha asla.
...n4/29/2026İçine koyulan kıyması çok kötü tavsiye etmem et dışında ne varsa koymuşlar
Monday11:0023:30
Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday11:1523:30
Friday,Saturday11:1523:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0607092394100001

Legal Name

KY PASİFİK GIDA RESTORAN İŞLETME.TUR.İNŞ.TARIM HAYVAN.ÜRÜN.REKLAM.ARAÇ KİR.VE OTO.SAN.TİC.LTD.ŞTİ.

Cumhuriyet Aspava