- Çiğ Köfte
- Express Teslimat
Zarif Çiğ Köfte
Zarif Çiğ Köfte Değerlendirmeler
...i
3 Hafta Önce
çok geç geldi çok bekledim ama çok güzeldi hayatımda daha güzel bir çiğ köfte yemediğime yemin edebilirim tebrik ediyorum emeğinize sağlık gerçekten💯💯💯
...t
2 Ay Önce
hizmette kusursuz 🙏
- Mega Çiğ Köfte Dürüm Menü235 TL
...i
4 Ay Önce
Elinize sağlık
- Çiğ Köfte(250 gr.)295 TL
...t
6 Ay Önce
Böyle bir lezzet böyle bir esnaf ben daha görmedim her şey için çok teşşekür ederim ellerinize sağlık hiç pişman olmayacağınız bir yer herkese tavsiye ederim
...k
9 Ay Önce
Çiğköftesi gayet güzel tavsiye ederim. Notlara dikkat ederseniz daha iyi olur.
- Çiğ Köfte(250 gr.)295 TL
...ü
3 Hafta Önce
Çiğ köftenin tadı gayet lezzetliydi ama dürümün içerisinde marul gibi yan ürünleri çok az koymuşlardı, dürümler genel olarak inceydi.
- Eker Ayran (30 cl.)55 TL
...z
8 Ay Önce
1 kilo ya sadece az göbek yeşillik hiç yok. lezzetine söz yok. ama garnitür az.
- Mutlu Aile Boyu Menü710 TL
...t
7 Ay Önce
hızlı geldi ama mega söylememize rağmen mega değildi
...ı
7 Ay Önce
Doritos gevşemiş yoksa sevdiğim bir marka çiğ köftesi güzel ama doritos ne yazık ki bayat
...K
10 Ay Önce
Çiğköfte güzeldi marul ve lavaşlar bayattı sipariş hızlı geldi
...c
3 Ay Önce
Yarım kilo çiğköfte söyledik minicik yarım limonla 5 6 yaprak göbek gönderilmiş. Yanındaki sos rezillik ketçabın içine pul biber karıştırıp göndermişler resmen . Çiğköfte fena değildi
...n
4 Ay Önce
Yarım kilo çiğ köfte şipariş ettik. 2 adet nar ekşisi,2 adet acı sos diye not düştüğümüz halde bile acı sos koymayıp sadece 2 tane nar ekşisi göndermişler
...l
8 Ay Önce
Acı olmasın diye not kısmında özellikle belirtmeme rağmen çok acı geldi yiyemedim ziyan oldu
- Eker Ayran (30 cl.)55 TL
...r
10 Ay Önce
abi olmasın dediğimiz herşey vardı olsun dediğimiz hiçbişey yoktu midemin çeyreğini bile doldurmadı içinde ketçap vardı be abi
- Eker Ayran (1,5 L.)130 TL
...ı
1 Hafta Önce
DORİTOSLU İSTEDİK DORİTOS YOKTU VE MEGA DEĞİL SANKİ MİNİ SÖYLEMİŞİZ GİBİ NORMALDEN DAHA KÜÇÜK Bİ DÜRÜM GELDİ
...r
1 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü Çipköfteydi çok özensizdi narekşisindne lavaş hamur olmuştu sıkı sıkı sarılmamıştı çok kötüydü verilen paraya yazık.
...n
2 Ay Önce
Çarşaf katlar gibi bir dürüm yollamışsınız, inanılır gibi değil.
...K
4 Ay Önce
ayranı göndermeyen ama ayranın parasını alan bir işletmenin hak ettiği değer 1 yıldızdan fazla olamaz
...r
4 Ay Önce
büyük ayran sipariş ettik ama küçük ayran gönderildi
...n
5 Ay Önce
ayran gelmedi
...s
7 Ay Önce
Lavaş marul yedik resmen içinde çiğ köfte cok az vardı
...y
8 Ay Önce
çiğ köftede ne istemiyorsam koymuşsunuz sosu direkt çiğ köfteyi yerleştirmişsiniz ben çiğ köfteyi para veriyorum sos ve yeşillikler değil
...l
10 Ay Önce
Aadece lavas gonderın bıdahakıne ıcıne 2 sıkım cıgkofte koyarak zahmet etmıssınız
...k
10 Ay Önce
mega dedik çift lavaş olarak geldi
...ğ
11 Ay Önce
Lavaşı bildiğin bayattı 🤨 Ben tek lavaş seçmeme rağmen lavaş bayat olduğu için dağılmış ve parça parça üst üste lavaşlara sarılmıştı 🤨 Ayrıca içi azdı double dürüm buysa normalini düşünemiyorum 👎👎

