rider-banner-icon
  • Seafood
  • Meze
  • Restaurant Delivery

Saca Marin

Rating 4.4 out of 5 stars, 2000+ reviews
Münir Nurettin Selcuk Cad. No: 42*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n6/6/2026Hep çok lezzetli çıtır çıtır ve sıcak
...k5/31/2026Çok beğendim özenle hazırlanmış taze ve sıcak teslimat
...k5/31/2026Hiç hayal kırıklığına uğratmadılar tşk ler
...z5/11/2026Hamsiler pişmemiş ve una bulanmamış gibiydi. Sürekli söylüyoruz arada olabilir ama üzmeyin lütfen. Salata harika
...r4/18/2026Yine her şey harikaydı. Ellerinize sağlık
...n4/9/2026Karides güveç ve hamsi tava söyledik. Sıcacık çıtır çıtır geldi. Fiyatlar da çok iyi. Evde yapmaya gerek yok
...ı4/6/2026Saca Marin hep çok iyi. Gerek servis hızı gerekse lezzetiyle hiç bir aman üzmüyor
...l3/30/2026Tüm ürünler çok güzeldi.
...z3/23/2026Her zamanki gibi güzel
...n3/20/2026Hep çok lezzetli,sıcak ve ikramlı
...e2/13/2026Eve siparişte hiç üzmez, hep çok iyi. Ellerinizr sağlık.
...z2/8/2026Çok lezzetli elinize sağlık
...n2/7/2026Eger restauranta gitmezsem ve canim balik isterse Herzaman siparis ediyorum . Temiz , guvenli ve lezzetli
...r2/6/2026Saygıdeğer Taylan Kardeşim, bu akşam yediğimiz istavrit ve hamsi tava, yanındaki kumpir, salata, mısır ekmeği, roka ve turpu ile muhteşemdi. Sıcak ve tam zamanında geldi, elinize sağlık teşekkürler.
...k2/5/2026Hersey cok lezzetli biraz pahalı ama kaliteli balık yiyorsunuz
...z1/12/2026Herşey harikaydı elinize sağlık. Salata çok taze ve çok lezzetliydi. Arpacık soğan ve sarımsak miktarını biraz arttırsanız süper olacak. Teşekkürler
...R1/12/2026sıcak lezzetli ve getiren kurye irfan bey çok nazikti teşekkürler
...l1/11/2026Sicak ve hızlı geldi renkli gözlü kuryeniz çok kibardı çok teşekür ederim iyi çalışmalar:)
...z12/16/2025Çok güzeldi, elinize sağlık. Salata çok lezzetliydi özellikle. Notlara dikkat ettiğiniz için ayrıca teşekkürler
...r12/15/2025Şa-ha-ne!
...k11/29/2025Cok iyiydi!
...n11/16/2025Izgara levrek ve karides söyledik, çok lezzetliydi. Elinize sağlık
...n10/26/2025Öncelikle şunu söyliyim işletme Kuryesinin diksiyonlu ve üslübu çok çok düzgün Allah muvaffak etsin. Karides çok lezzetliydi teşekkürler. Five stars
...n10/5/2025Levrek filetonun müdavimi olduk her hafta sipariş veriyoruz. Sıcacık geliyor. Restoran lezzetinde evimizde yiyoruz. Teşekkürler
...u9/2/2025Hem o kadar para alıyorsunuz hem de eksik getiriyorsunuz
...n8/6/2025balık her zaman çok lezzetlidir
...ç7/22/2025İstanbul’un açık ara en iyi balık restoranlarında mezgit tavayı şiddetle tavsiye ederim
...z6/26/2025Her zamanki gibi her şey çok lezzetli parasını sonuna kadar hakeden bir işletme.
...l3/7/2026Porsiyonlar çok küçülmüş.
...z1/10/2026Palamut tavanın görselle alakası yok, kafalı gözlü alakasız bir balık geldi, sorunum da çözülmedi, pişman ettiniz, çocuğa söylemiştik, ya görselinizi değiştirin ya da göndermeden bilgilendirin ayıp
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday13:0022:15

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: davetveyemekhizmetleri@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0271073901300014

Legal Name

DAVET VE YEMEK HİZMETLERİ ORGANİZASYON SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Saca Marin