- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
Özkervan Pastanesi
Özkervan Pastanesi Ratings & Reviews
...ş
1 week ago
Kibar ilgili
...r
1 month ago
yaş pasta siparişi verdik çok lezzetliydi ve kısa sürede geldi ikram için de teşekkür ederiz
- Çikolatalı Pasta (4-6 Kişilik)750 TL
...u
1 month ago
çok memnun kaldım yanında verdiğiniz hediye için de çok mutlu oldum teşekkürlerrr
- Fıstıklı Klasik Baklava (500 gr.)550 TL
...k
2 months ago
Çikolatalı Yaş pasta siparişi vermiştik çok çikolatalı değildi ama pasta gerçekten güzel ve tazeydi ayrıca yanına hediye ikram koymuşlardı ve servis çok hızlıydı çok teşekkürler biz bayıldık
- ÇİKOLATALI YAŞ PASTA 8-10 KİŞİLİK850 TL
...z
2 months ago
Tatlılar çok güzeldi gerçekten bayıldık. Hediyeniz için de çok teşekkür ederiz çok mutlu olduk 🥹 Bundan sonra buradayızz 🫶🏻
...e
1 month ago
Pastanın tadı çok güzeldi satıcı çok ilgiliydi ayrıca hediye de göndermişler teşekkür ederiz 🙂
- Çikolatalı Pasta (4-6 Kişilik)750 TL
...ı
1 month ago
Tulumba tatlıları gerçekten çok güzeldi. Ayrıca ikram olarak gönderdikleri eklerde çok lezzetliydi.
- TULUMBA TATLISI SADE275 TL
- Not availableBOL FISTIKLI TULUMBA TATLISI
...r
1 month ago
ikramınız için teşekkür ederiz. Ürünleriniz gayet taze ve güvenilir :)
...t
2 months ago
4 dilim geldi, lezzetli ve tazeydi
- Not availableKaramelli Trileçe (1 kg.)
...p
2 months ago
Baklavalarının şerbet ve fıstık oranı o kadar dengeli ki yerken asla yorulmuyorsunuz yedikçe yiyesiniz geliyor hayatımda yediğin en güzel baklavalardan birtanesiydi ellerinize sağlık
- Fıstıklı Klasik Baklava (500 gr.)550 TL
...Ç
2 months ago
Oğlumun doğum günü için pasta aldım karamelli kalmamış satıcı arayıp pastaları foto attı oradan seçtim 4-6 kişilik almıştım 8-10 kişilik yollamışlar taze ve çok güzeldi teşekkür ederim 🙏
...S
3 months ago
adet pasta istemistim arayip ellerinde kalmadigini soylediler ve istedigimden cok daha buyuk bi pasta gondermisler ve tazeydi cok tesekkur ediyorum
...N
3 months ago
çok lezezetliydi ekler ikramınız için teşekkürler
...l
3 months ago
siparisim neredeyse 15 dakika icinde geldi ve pasta cok tazeydi. Ayrıca hediyeniz icin de cok teşekkür ederiz elinize saglik 🙏
- FRANBUAZLI YAŞ PASTA 4-6 KİŞİLİK750 TL
...ş
3 months ago
Çok teşekkür ederiz doğum günü için aldığımı belirtmiştim. Hediyeniz çok mutlu etti. Pasta çok tazeydi☺ özel günler için mutlaka tavsiye ederim
- MAGNUM ÇİKOLATLI YAŞ PASTA 8-10 KİŞİLİK850 TL
...k
3 months ago
Pastane çalışanlarının samimiyeti ve ustanın ilgisi çok güzeldi. Soğuk baklava inanılmaz lezzetliydi, kesinlikle tavsiye ederim. Kötü yorumlarla alakası olmayan bi işletme bizim favorimiz oldu.
- Antep Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)550 TL
...k
3 months ago
İlk defa sipariş verdik ve gerçekten çok memnun kaldık. Pasta taze lezzetliydi. Paketleme de çok özenliydi. Bundan sonra sık sık sipariş vereceğimiz bir yer oldu. Hediyeniz için de teşekkür ederim.
- Magnum Pasta (4-6 Kişilik)750 TL
...k
3 months ago
Harika bir pastaydı elinize emeğinize sağlık iftarda süper gitti 👍
- ÇİKOLATALI YAŞ PASTA 8-10 KİŞİLİK850 TL
...r
3 months ago
Taze ve lezzetli tatlılardı. Nevşehirde favori pastanem oldu.
- Karamelli Mag300 TL
- Not availableÇikolatalı Mag
...0
3 months ago
tadı normaldi, güzeldi hediye için teşekkürlerrr
...k
1 month ago
Siparişim eksik geldi 1.30 saate yakın beklememize rağmen poğaça ve açma yoktu
...ı
2 months ago
ben kimseye tavsiye etmiyorum soğuk baklava ve mag Sipariş ettim soğuk baklava şimdiye kadar aldıklarım in içerisinde en berbati idi mag da boş ve sadece tadıda hiç ama hiç güzel değildi 😮💨
...n
2 months ago
Şerbetsiz aşırı kuru ve sert
...l
2 months ago
pasta pasta olmaktan çıkmış ezilmiş ve kağıda yapışmış şekilde gitmiş . farklı şehirden hediye olarak göndermiştik onlara da mahçup ettiler bizi.kesinlikle tavsiye etmiyorum birdaha asla!
...n
3 months ago
Ustayı kendi aranızda seçtiniz galiba, soğuk baklava diye aldım sütlü ekmek gibi tadı var, bir daha soğuk bakla yapmayın lütfen
...P
3 months ago
fıstıklı baklava ve tulumba tatlısı istememe rağmen; gelen sadece tulumba tatlısı olması hoş değil.
...l
3 months ago
pasta guzel deildi
...r
3 months ago
Yaş pasta geldiğinde dağınık paramparça gelmişti

