- Restaurant Delivery
Otto Künefe
Otto Künefe Ratings & Reviews
...r
3 days ago
Ürün hızlı ve sıcak geldi tat olarakta süperdi herkese tavsiye ederim
...u
3 days ago
agdası tam olarak yerindeydi hızlı geldi kurye arkadaşada çok teşekkür ederim
...n
3 days ago
Her zaman ki gibi kaliteyi gerçekten hiç bozmuyor hızlı teslimat teşekkürler 😍
...z
3 days ago
Hızlı teslimat gerçekten çok lezzetliydi kesinlikle tafsiye ediyorum
...n
1 week ago
hızlı geldi tadı gayet güzeldi
....
3 weeks ago
İkramınız teşekkürler, tatlılarınız çok başarılı elinize sağlık
- Özel Fıstıkzade Künefe (6 Kişilik)2.040 TL
...k
3 weeks ago
Çok iyiydi çok hızlı geldi
- Çıtır Hasır Künefe (1 Kişilik)380 TL
...i
1 month ago
gerçekten yemiş oldugum en lezzetli künefe bir tatlı hastası olarak efsane diyorum gerçekten 10/10 😇
...z
1 month ago
Denizli’nin en güzel, en nezih künefe mekanı. Daha önce defalarca gittik, bazen canımız çektiği zaman eve paket söylüyoruz ve yerinde yememiz ile arasında hiçbir fark yoktu çok teşekkürler.
...n
1 month ago
HERŞEY GERÇEKTEN HARİKAYDI HIZLI VE SICAK BİR ŞEKİLDE GELDİ ÇOK TEŞEKKÜRLER OTTO AİLESİ
...n
1 month ago
Dondurma ikram koymuşsunuz bu işi hakkıyla yapıyorsunuz allah sonunuzu açık etsin helal olsun
- Fıstıkzade (1 Kişilik)400 TL
...s
1 month ago
Güzeldi elinize sağlık
...t
1 month ago
17 Hatay'da yaşadım orda bile ömrü hayatımda böyle bir künefe yemedim gerçekten çok başarılı teslimatta çok iyi şerbeti tam kıvamında dört dörtlük bir lezzet şiddetle tavsiye ediyorum
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)300 TL
...l
2 months ago
Güzeldi. Eline sağlık
...n
2 months ago
Denizli de künefe yenebilecek tek yer diyebilirim , hafif ve keyifli bir lezzet , ellerinize sağlık sıcacık ocaktan çıkmış gibi geldi ve yedik , teşekkür ederim herşey için.
...l
2 months ago
Çok lezzetli ve sıcacık geldi kurye arkadaşa çok teşekkür ederiz
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)300 TL
...k
3 months ago
herşey olması gerektiği bigi hızlı ve sıcak geldi çok teşekkür otto
...l
3 months ago
lezzet kalite elit bir mekan müşteri memnuniyeti yüksek paketlerinde okadar güler yüzlü ve hızlı teslimat hem Otto kufeneye hemde Kral paket ailesine teşekkürlerimi sunuyorum ...
...t
3 months ago
dondurma hediyeniz için teşekkürler, katmer çok güzeldi
...z
3 months ago
Gene konuşturmuşsunuz kaliteyi be gerçekten yıllardır aynı lezzet aynı hizmeti veren tatlı sektöründe tek işletme teşekkürler
...r
3 months ago
Denizli'de yediğim en güzel künefe. Hızlı ve sıcak geldi şerbeti de tam kıvamındaydı herkese tavsiye ederim.
...z
3 months ago
Çok lezzettli künefe yediğimi hissettigim nadir yerlerden oldu
- 6'sı Bir Arada Künefe (2 Kişilik)830 TL
...a
3 months ago
Künefe sıcak geldi şerbeti tam yerinde lezzet konusunda mükemmeldi teşekkürler
...n
5 months ago
mükemmel ve hızlı geldi
...n
4 months ago
2 gün önce verdiğimiz siparişin şerbeti biraz döküldü.o gün tekrara gerek yok lezzettliydi dememize rağmen bugn müsaitseniz hatamızı telafi etmek isteriz diye aramaları.Lezzetten ayrı,iş ahlakı da 5 *
- Peynirli Künefe (2 Kişilik)580 TL
...z
4 months ago
Yağmurlu ve fırtınalı havada geldi gerçekten bu hizmeti veriyorsunuz Otto künefe ailesi çok teşekkürler kurye arkadaşlarada
...n
4 months ago
içindeki peyniri ve şerbeti gayet yerindeydi lezzet olarak zırvedesiniz şehrin künefecisi
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)300 TL
...y
4 months ago
hep buradan künefe siparişi veriyorum👍👍👍 çok lezzetli ve temiz elinize sağlık👍👍sıcak geldi
- Peynirli Künefe (1 Kişilik)300 TL
...y
4 months ago
Belirttikleri süre içinde hızlı ve sıcak teslim edildi. Porsiyon olarak büyük ve lezzetliydi
- 6'sı Bir Arada Künefe (2 Kişilik)830 TL
...n
4 months ago
Açıkcası künefe yerinde yenmeli eve gelene kadar soğur önyargımızı 2 seferdir kırdılar. Lezzet muhteşem ellerinize sağlık❤️

