rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Waffle
  • Restoran Teslimatlı

Çikolatacı Halil Bey

3.6 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Elektrik Sk. No:4/11*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r09.06.2026Çok güzeldi ama bence beyaz çikolata seçeneği koyulmalı diğer türlü çok aşırı tatlı olmakta
....23.04.2026çok lezzetli çikolata krizine bire Bir çözüm 😊 ve hızlı teslimatı için kuryeyede teşekkürler
...t11.12.2025hızlı ve mükemmel
...y08.12.2025çikolata bu sefer bol geldi
...k23.11.2025Çok memnun kaldık. Erkenden geliyor bol çikolatalı ve çok lezzetli
...r22.11.2025Çookkk güzeldiii
...k30.10.2025Harikaydı çok memnun kaldık. Sıcacık ve hemen geldi
...a18.09.2025inegölde tek 👏🏻
...n26.12.2025çilekler biraz ekşiydi onun dışında malzemesi bol ve çikolatası güzeldi
...k31.10.2025Tadı çok güzeldi. Ama bir gün önce aldığımda çok çok fazla çikolata vardı bunda da ekstra çikolata istememe rağmen az gelmişti 1 yıldız ordan kırdım
...r11.04.2026Çok soğuk geldi waffle bu seferlik beğenmedim
...l30.12.2025son 5 yıldır vazgeçilmez lezzet
...n27.10.2025paketleme super. hiz super.cikolatanin kalitesi cok ama cok kotuydu.
...n22.06.2026ASLA TAVSİYE ETMİYORUM!!! Siparişi 1 Saat 15 Dakika sonra gönderdikleri yetmiyormuş gibi sipariş poşetin içine DÖKÜLMÜŞ bir şekilde geldi. Teslim almadan geri gönderdik. Allahtan kapıda ödeme yapmışız
...i09.06.2026Kalitesiz çikolata kullanılmış lezzeti iyi değil eskisi gibi hizmetinde başarılı olmadığını düşünüyorum.
...n04.06.20261 l -cola para alıp baska ürün yollamak nedır
...ı28.04.2026Eksik ürün. Ürün iadesi yapılmadı
...n29.12.2025Maalesef hızlı teslimat konusunda aşırı yetersiz, verdiğim siparişin gelmesi 40 dakika sürüyor bir daha asla almayacağım bir işletme. Buz gibi yemek isterseniz tabii ki sipariş verebilirsiniz
...l24.12.2025Çikolata çok azdı muzlar da taze değildi beğenemedim daha iyisini yemiştim.
...y05.12.2025çikolata bol almamıza rağmen az konulmuş
...r08.10.2025çikolatası çok güzeldi. ama hamuru yanıktı
...k29.08.2025Kurye hızlıydı fakat uzun zamandır severek tüketirim o kadar kötüydü ki.. çikolatası inanılmaz azdı, inanılmaz suluydu. Muzlar çok yumuşaktı. Yani gerçekten verdiğim paraya yazık oldu.
...r08.08.2025Çikolatası kötüydü muzlar çok sert ve tatsızdı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday00:0000:45
Monday,Tuesday,Thursday,Saturday,Sunday11:1523:59
Wednesday11:1523:30
Friday12:1523:59
Sunday00:0000:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Esat Duman

Çikolatacı Halil Bey