- Tatlı
- Waffle
- Restoran Teslimatlı
Çikolatacı Halil Bey
Çikolatacı Halil Bey Değerlendirmeler
...r
2 Hafta Önce
Çok güzeldi ama bence beyaz çikolata seçeneği koyulmalı diğer türlü çok aşırı tatlı olmakta
- Muzlu Çilekli Kova Waffle300 TL
....
2 Ay Önce
çok lezzetli çikolata krizine bire Bir çözüm 😊 ve hızlı teslimatı için kuryeyede teşekkürler
- Muzlu & Çilekli Cup (Büyük Boy)250 TL
- Çilekli Cup (Büyük Boy)250 TL
...t
6 Ay Önce
hızlı ve mükemmel
- Muzlu & Çilekli Waffle360 TL
- Uludağ Portakallı Gazoz (25 cl.)70 TL
...y
6 Ay Önce
çikolata bu sefer bol geldi
- Muzlu & Çilekli Waffle360 TL
...k
7 Ay Önce
Çok memnun kaldık. Erkenden geliyor bol çikolatalı ve çok lezzetli
...r
7 Ay Önce
Çookkk güzeldiii
...k
8 Ay Önce
Harikaydı çok memnun kaldık. Sıcacık ve hemen geldi
...a
9 Ay Önce
inegölde tek 👏🏻
...n
6 Ay Önce
çilekler biraz ekşiydi onun dışında malzemesi bol ve çikolatası güzeldi
...k
7 Ay Önce
Tadı çok güzeldi. Ama bir gün önce aldığımda çok çok fazla çikolata vardı bunda da ekstra çikolata istememe rağmen az gelmişti 1 yıldız ordan kırdım
...r
2 Ay Önce
Çok soğuk geldi waffle bu seferlik beğenmedim
...l
5 Ay Önce
son 5 yıldır vazgeçilmez lezzet
- Muzlu & Çilekli Waffle360 TL
...n
8 Ay Önce
paketleme super. hiz super.cikolatanin kalitesi cok ama cok kotuydu.
...n
5 Gün Önce
ASLA TAVSİYE ETMİYORUM!!! Siparişi 1 Saat 15 Dakika sonra gönderdikleri yetmiyormuş gibi sipariş poşetin içine DÖKÜLMÜŞ bir şekilde geldi. Teslim almadan geri gönderdik. Allahtan kapıda ödeme yapmışız
...i
2 Hafta Önce
Kalitesiz çikolata kullanılmış lezzeti iyi değil eskisi gibi hizmetinde başarılı olmadığını düşünüyorum.
...n
3 Hafta Önce
1 l -cola para alıp baska ürün yollamak nedır
...ı
2 Ay Önce
Eksik ürün. Ürün iadesi yapılmadı
...n
6 Ay Önce
Maalesef hızlı teslimat konusunda aşırı yetersiz, verdiğim siparişin gelmesi 40 dakika sürüyor bir daha asla almayacağım bir işletme. Buz gibi yemek isterseniz tabii ki sipariş verebilirsiniz
...l
6 Ay Önce
Çikolata çok azdı muzlar da taze değildi beğenemedim daha iyisini yemiştim.
...y
6 Ay Önce
çikolata bol almamıza rağmen az konulmuş
...r
8 Ay Önce
çikolatası çok güzeldi. ama hamuru yanıktı
...k
10 Ay Önce
Kurye hızlıydı fakat uzun zamandır severek tüketirim o kadar kötüydü ki.. çikolatası inanılmaz azdı, inanılmaz suluydu. Muzlar çok yumuşaktı. Yani gerçekten verdiğim paraya yazık oldu.
...r
10 Ay Önce
Çikolatası kötüydü muzlar çok sert ve tatsızdı

